آمازون گفت که آنها دریافت یک جعبه خالی و نمی خواهد موضوع بازپرداخت! کمک!

سلام بچه هادر 30 مارس سال 2020 به من دستور داد یک کامپیوتر از سایت آمازون برای بازی که من هزینه £1899. من آماد

توسط EXAMPLENEWS در 15 تیر 1399
سلام بچه ها

در 30 مارس سال 2020 به من دستور داد یک کامپیوتر از سایت آمازون برای بازی که من هزینه £1899. من آماده بود برای رسیدن به بازی های PC که من بازی بر روی کنسول شده اند و به معنای واقعی کلمه تمام زندگی من است.
من تا به حال با استفاده از کامپیوتر به عنوان من متوجه شدم به معنای واقعی کلمه همه دوستان و خانواده ها در کنسول من تصمیم به بازگشت به این مورد که گرفته شده توسط هرمس در 6 مارس سال 2020 است. کامپیوتر احمق بود خرید های من, من می دانم, اما من هیجان زده و کنجکاو. به هر حال زمانی که راننده تبدیل شده تا من به تماشای او را بسته و او تا به حال اسکن بازده برچسب که من تا به حال چاپ شده و گیر کرده در جعبه روز قبل از. او همچنین گفت: شما نمی نیاز به یک کپی فیزیکی آن را تمام خواهد شد در آمازون/هرمس برنامه. با توجه به COVID ما نگه داشته ما فاصله و او در راه خود را رفت.

از آن شده است 2 ماه در حال حاضر پس از مورد گرفته شده توسط هرمس. در حال حاضر من اینجا هستم فکر ok ما در یک بیماری همه گیر را بسته و آن را در زمان. در آمازون برنامه آن می گوید: "برداشت و در آن راه برگشت' همچنین می گوید: در همان هرمس برنامه. من تماس آمازون مثل 1 ماه پیش و آنها اساسا دروغ به من گفته آنها روند بازپرداخت خواهد شد و با من در 3 روز کسب و کار. من خنگ و البته من می دانستم که این bullsh*t بنابراین من در ادامه به ارائه مدرک. در برنامه آن گفت: هنوز در راه آن, بنابراین من به آنها نشان داد و آنها در نهایت گفت: خوب ما تشدید خواهد شد آن را به عنوان یک ارزش مورد و من نیاز به صبر کردن برای یک ایمیل به.

همانطور که شما احتمالا حدس زده ایمیل هرگز و من به آمازون دوباره. من صحبت به آنها 4 برابر و تا به حال بسیار طولانی گفتگو در چت زنده زیرا آنها نمی گرفتن تماس در لحظه است. همچنین من ایمیل فرستاده هرمس و آنها گفته ام بسته هم می رسند و من نیاز به صحبت می کنند به آمازون. حتی اگر در برنامه آن را هنوز هم می گوید آن را در راه آن.

آخرین بار صحبت کردم و او به آمازون دیروز بود و من خشمگین بود. چند مشاوران من را از طریق رفت, پایان چت پس من می خواهم توضیح داد: این وضعیت که واقعا عصبانی من. من پس از آن بود که ظاهرا صحبت کردن به یک مدیر که پس از آن در نهایت گفت: خوب ما ارسال آن برای بررسی و به عقب بر گردیم به شما با ایمیل و البته این برای اولین بار من می خواهم از آن شنیده می شود. من توضیح داد که من شده اند گفت: این در حال حاضر, و من نیاز به این مشکل حل چون تا آنجا که من آگاه هستم, من بازگشت به آیتم استفاده کنید. من هم خواسته برای اثبات که آنها قطعا به آن نگاه کنید و به من ایمیل بنابراین مرد لطفا به من ارسال ایمیل با بیان این.

آن بود که آنها حتی نمی سعی کنید به تشدید و یا نگاه به موضوع است. آن را فقط با عرض پوزش جعبه خالی است و ما نمی توانیم موضوع بازپرداخت را انجام دهید. مثل من شده اند در چت زنده در بسیاری از مواقع و آنها نمی تواند فکر می کنم حداقل به نگاه به آن است. من خریداری شده از آمازون چندین بار و همیشه وفادار. من هم یک نخست عضو شده اند و برای طولانی ترین زمان.

من در حال حاضر در حال انتظار برای ایمیل وارد است که من 07/07. اگر شما خواندن این لطف و در صورت امکان می دهد که هر گونه راه حل است.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب