آموزش ریست لباسشویی سامسونگ

برای ریست لباس‌شویی سامسونگ، ابتدا مطمئن شوید که همه لباس‌ها از داخل دستگاه خارج شده باشند. سپس درب

توسط مدیر سایت در 8 بهمن 1402

برای ریست لباس‌شویی سامسونگ، ابتدا مطمئن شوید که همه لباس‌ها از داخل دستگاه خارج شده باشند. سپس درب لباس‌شویی را باز کرده و لبه جلویی دستگاه را باز کنید. در داخل، دکمه‌های مختلفی برای تنظیمات مختلف قابل مشاهده است. برای ریست کردن، دکمه "Power" یا "روشن/خاموش" را نگه دارید تا دستگاه خاموش شود. سپس دکمه‌های "Start/Pause" و "Power" را همزمان فشار دهید و نگه دارید تا صفحه نمایش به روشنی دوباره برگردد. حالا دستگاه به حالت ریست درآمده و شما می‌توانید تنظیمات مورد نظر خود را اعمال کرده و به شست‌وشوی لباس‌های خود بپردازید. همچنین، در صورت نیاز به اطلاعات دقیقتر، می‌توانید از دفترچه راهنمای کاربری مربوط به مدل لباس‌شویی خود استفاده کنید.

در چه مواقعی باید برای ریست ماشین لباسشویی سامسونگ اقدام کرد؟

ریست کردن یک ماشین لباسشویی سامسونگ ممکن است در برخی مواقع مفید باشد، اما این بستگی به مشکلات خاصی که با دستگاه مواجه هستید دارد. در زیر چند شرایط آورده شده‌اند که ممکن است نیاز به ریست ماشین لباسشویی داشته باشید:

کد خطاهای نمایش داده شده: در صورتی که ماشین لباسشویی با خطاهای خاصی مواجه شود و این خطاها با کد‌های خطا نمایش داده شوند، ممکن است با انجام ریست، مشکلاتی که به صورت موقت پدید آمده‌اند، رفع شوند.

کارکرد نامنظم: اگر ماشین لباسشویی به طور ناگهانی عملکرد نامنظمی داشته باشد یا به طور غیرمنتظره خاموش شود، ریست کردن ممکن است کمک کند.

بروزرسانی نرم‌افزار: برخی از ماشین لباسشویی‌ها قابلیت بروزرسانی نرم‌افزار دارند. در صورتی که تولید کننده بروزرسانی جدیدی منتشر کرده باشد، ریست کردن ماشین لباسشویی پس از نصب بروزرسانی می‌تواند مفید باشد.

مشکلات عملکردی: اگر ماشین لباسشویی به طور کلی با مشکلات عملکردی مواجه شود و تنظیمات استاندارد به درستی کار نکنند، ریست کردن ممکن است بهبودی در عملکرد دستگاه ایجاد کند. قبل از انجام هر گونه ریست، بهتر است دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی سامسونگ خود را مطالعه کنید. برخی از مدل‌ها ممکن است نحوه انجام ریست متفاوتی داشته باشند، و انجام نادرست ریست ممکن است به مشکلات بیشتری منجر شود.

ریست ماشین لباسشویی سامسونگ با استفاده از دکمه reset دستگاه

برای ریست ماشین لباسشویی سامسونگ به وسیله دکمه Reset، ابتدا اطمینان حاصل کنید که دستگاه خاموش است. سپس، دکمه Reset را به مدت حدود 5 ثانیه فشار دهید و سپس دست را از دکمه بردارید. این عمل باعث بازنشانی تنظیمات به حالت کارخانه می‌شود. پس از انجام این مرحله، ماشین لباسشویی به تنظیمات اولیه بازمی‌گردد و شما می‌توانید دوباره با استفاده از دستگاه خود لباس‌های خود را بشویید. به یاد داشته باشید که این توضیحات بر اساس مدل‌های خاصی از ماشین لباسشویی سامسونگ ممکن است متفاوت باشد، بنابراین به دفترچه راهنمای کاربر مراجعه کنید تا دقیقترین و به‌روزترین اطلاعات را بدست آورید.

نحوه ی ریست کردن لباسشویی سامسونگ به‌صورت دستی

ریست کردن لباسشویی سامسونگ به صورت دستی به معنای انجام یک سری مراحل برای پاکسازی و بازنشانی تنظیمات آن است. این کار ممکن است در مواقعی که مشکلات کارکردی یا تنظیمات نادرست وجود داشته باشد، مفید باشد. لطفاً توجه داشته باشید که دستورات و مراحل ممکن است با توجه به مدل خاص لباسشویی سامسونگ شما متفاوت باشد. در هر صورت، مراحل زیر به عنوان یک راهنمای عمومی برای ریست دستی لباسشویی سامسونگ می‌باشد:

قطع برق: ابتدا اطمینان حاصل کنید که لباسشویی خاموش است. برق را قطع کنید و منتظر شوید تا تمام LED ها و نمایشگرها خاموش شوند. منتظر بمانید: چند دقیقه منتظر بمانید تا تمام قطعات الکترونیکی به حالت استراحت بروند.

منظور از ریست دستی: دکمه "Start/Pause" (شروع/مکث) را فشار دهید و نگه دارید تا نمایشگر روشن شود یا نشان دهد که دستگاه آماده به کار است.

راه اندازی مجدد: دستگاه را دوباره روشن کنید و دکمه "Start/Pause" را فشار دهید تا فرآیند شستشو آغاز شود. در صورتی که این مراحل به نتیجه مطلوب نرسید، لطفاً به دفترچه راهنمای لباسشویی خود یا به سایت رسمی سامسونگ مراجعه کنید. همچنین، در صورتی که با مشکل خاصی روبه‌رو شده‌اید، تماس با خدمات نمایندگی تعمیرات لباسشویی سامسونگ می‌تواند به شما کمک کند.


منبع: تعمیرات لباسشویی سامسونگ در کرج

آخرین مطالب