Anthem MRX 520 / 720 / 1120 سری صاحبان

من با داشتن اتصال به شبکه با مسائل جدید من mrx 520. من شده است در تلاش برای اجرای قوس کالیبراسیون و برای برخی

توسط EXAMPLENEWS در 26 خرداد 1399
من با داشتن اتصال به شبکه با مسائل جدید من mrx 520. من شده است در تلاش برای اجرای قوس کالیبراسیون و برای برخی از این دلیل آن را نمی خواهد من را شناسایی 520 به عنوان متصل به شبکه. IP کنترل تبدیل شده بود و همه تنظیمات درست شد در آمپر. آن را نشان داد که در ارتباط با یک dhcp آدرس ip است. اما arc نمی تواند آن را انتخاب کنید تا من رفت و در را به من روتر صفحه اصلی و کشف کرد که mrx بود قابل مشاهده نیست در روتر و یا در هر یک از کامپیوتر های شبکه در شبکه نمایش.

من با استفاده از این سیستم عامل آمد که با mrx بود که نسخه .22 من اعتقاد دارم که من پیدا کردم یک نسخه جدیدتر (v35) آنلاین است که می گوید: در پچ یادداشت که آن را در رفع مسائل مربوط به اتصال. من خیلی usb به روز رسانی و قوس فورا شناسایی یک mrx 520 در شبکه, بنابراین من به روی آن کلیک کنید و هیچ چیز اتفاق می افتد. از mrx متوقف می شود و حتی نیاز به ثبت نام یک اتصال به شبکه در همه فقط به سادگی می گوید نه متصل در شبکه نمایش. من رفته از طریق این فرایند چندین بار و هر بار هم همین طور است. من می توانم به روز رسانی سیستم عامل, شبکه, صفحه نمایش نشان می دهد mrx بودن به یک شبکه متصل و از آن خواهد شد تا پاپ در قوس. با این حال اگر من سعی می کنم و اجرا arc کالیبراسیون صفحه نمایش از بین می رود. اگر من تغییر هر نوع کابل شبکه و یا به نوبه خود mrx خاموش و دوباره آن را در حال حاضر نشان می دهد که نمی شود به یک شبکه متصل.

من سعی کردم چند جک اترنت و اتصال مستقیم به مودم. همه دستگاه های دیگر متصل به همان جکهای کار فورا و ثبت نام در روتر. با عرض پوزش برای طولانی توضیحات هر کسی هر گونه پیشنهاد ؟



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن