آرندل صدا ساب ووفر - صاحبان و بحث و گفتگو

متاسفانه نیست من.. هنوز من تقریبا دستور Sub3 شب گذشته پس از چند swift جک دانیلز اما تصمیم به صبر کنید تا زمان

توسط EXAMPLENEWS در 29 خرداد 1399
متاسفانه نیست من.. هنوز ;) من تقریبا دستور Sub3 شب گذشته پس از چند swift جک دانیلز اما تصمیم به صبر کنید تا زمانی که من می دانم که ما در حال رفتن به محل کار دوشنبه و سه شنبه فقط در مورد هیچ کس در اطراف به تحویل. متاسفانه ما هنوز هیچ کدام عاقلانه تر است, اما اگر من سفارش یکی بعد من سعی کنید به نگه داشتن آن مخفی برای بیش از حد طولانی ;)

من صحبت Jan بیش از چند ایمیل و حال برخی از سوالات برای او برخی ممکن است پیدا کردن پاسخ مفید..

پرسیدم چگونه Sub3 در مقایسه با یک SVS PC یا PB13Ultra..

ساب ووفر 3 قابل مقایسه با SVS PC13-فوق العاده و PB13-فوق العاده زیر 20-25هرتز اما آن را بهتر از این بالاتر 30پاسخ فرکانس hz و در مورد دو خروجی بالاتر از 50 هرتز. ساب ووفر 3 نیز استفاده در آن دو مخالف راننده پیکربندی آن را کاهش می دهد کابینه رزونانس با مقدار زیادی و تعداد پاسخ ضربه به مراتب بهتر است.

و همچنین چگونه Sub3 در حالت مهر و موم شده در مقایسه با یک Sub2..

ساب ووفر 3 در حالت مهر و موم شده انجام خواهد شد بهتر از ساب ووفر 2 با توجه به بزرگتر آن محوطه و به اشتراک گذاری همان صدای پویا کیفیت به عنوان ساب ووفر 2. برخی نیز پیدا کردن ساب ووفر 3 صدای بهتر عاقلانه به آن خواهد شد که بهتر دینامیک زیر 25-30پاسخ فرکانس hz.

و اینکه آیا Sub3 بهینه سازی شده بود برای مهر و موم شده بیش منتقل شده..

من می خواهم بگویم هر دو به عنوان ما در تلاش برای به حداقل رساندن سازش. اما ما می خواستیم با کیفیت بیش از SPL مانند db-کشیدن اما محصولات ما ارائه بسیار بالا SPLs اما همچنین بسیار تمیز و با پاسخ ضربه.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب