آرزوی ایده 500

سمت راست و سپس برخی از مختصر افکار در این کیت تا کنون.1) Am با استفاده از DVI ارتباط با VGA آداپتور. سعی HDMI

توسط EXAMPLENEWS در 7 تیر 1399
سمت راست و سپس برخی از مختصر افکار در این کیت تا کنون.

1) Am با استفاده از DVI ارتباط با VGA آداپتور. سعی HDMI و تصویر انبوه overscanned و کامل نیست. سعی جزء و تصویر وحشتناک بود (غیر قابل استفاده). VGA تصویر خوب است بزرگ در MC. خوب در حالت PC. نه هر گونه دیگر رسانه ها مرکز تجربه به مقایسه آن را به هر چند.
2) می توانید دریافت رادیو کار (اما من فکر می کنم من ممکن است فقط نیاز به اجرای تلویزیون راه اندازی دوباره).
3) زمان زیادی را صرف نصب دیگر مانند کدک ffdshow و vobsub می توانید آن را به سرعت.

شهوت و میل آن است. آن یک قطعه خوب از کیت. تنها نقص من پیدا کردم به نظر می رسد نقص در مرکز رسانه ای مانند که قادر به تغییر عظیم آیکون به لیست و کوچک کردن اندازه متن.

که و که دی وی دی پلیر است نه منطقه freeable (بررسی در www.rpc1.com - هیچ سیستم عامل برای مت**** * * * یک UJ-645S). می توانید با زندگی می کنند که من حدس می زنم - اگر چه هزینه £800 من حدس می زنم من باید چیزی کامل است.

پیو - PQ در تیونر خوب به نظر می رسد به من انجام یک مقایسه سریع با که در pv500 تلویزیون و به نظر می رسد بسیار شبیه است. سعی نمی تیونر آنالوگ هر چند. نمی آید با هر دیسک در همه. فقط یک کتابچه راهنمای کاربر. اولین چیزی که آن را بی درنگ شما را به دو دی وی دی بازیابی دیسک (شما می توانید این را در هر نقطه بنابراین شما می توانید بازگرداندن به یک نقطه بعد از آن).
هنوز مطمئن شوید که در مورد زبان - آن را می پرسد معمول زبان سوال که XP می کند. واقعا توجه زیادی پرداخت.

سعی کردم بعضی از بازی ها بر روی آن Mame زد و با من ایکس باکس 360 بازی های آنلاین استیک. پیشی جستن 2 انرا اجرا کنید اما من واقعا انتظار آن را به.

همه در همه, من بسیار خوشحال است. آن را به خوبی کار می کند به نظر می رسد خوب است که آسان به راه اندازی. هیچ مشکلی گرفتن نوری کار کردن یا. من فکر می کنم اگر من تا به حال بیشتر وقت آزاد یک ساختمان از ابتدا یک گزینه بهتر خواهد بود اما برای یک جعبه راه حل آن خوب است. و آن را متناسب با بقیه ست. سونی یک هیولا بزرگ است که یک مقایسه.

اوه آره سعی کردم برخی از hi-def مسائل است. به نظر نمی رسد به رسیدگی بازی می 1080p چیزهای بسیار خوبی در همه. سعی کردم با و بدون کدک COREAVC. 720p چیزهای خوب است هر چند.

هر چیز دیگری شما می خواهم می دانم. صرف بیشتر از روز جزئی با آن و کپی کردن فایل ها و غیره.

آخرین مطالب