اطلاعات برتر به استخر ایزی ست

بنا به میزان بودجه و تصمیم خریداران، برخی از استخرها دارای پمپ تصفیه آب با سایز کوچک و بعضی دیگر در اندازههای

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

بنا به میزان بودجه و تصمیم خریداران، برخی از استخرها دارای پمپ تصفیه آب با سایز کوچک و بعضی دیگر در اندازههای بزرگ تهیه میشوند. مبلمان راحتی با پوشش پارچهای، روی یک فرش بزرگ قرار گرفته و به همراه این کفپوش، حس گرمایی و صمیمی را که مهمترین ویژگی طراحی داخلی اتاق نشیمن است، به فضا اضافه کردهاند. دکوراسیون خانه جنیفرلوپز در نمای خارجی این ساختمان با استفاده از آجر سفید و سقف شیروانی طراحی شده است، که ترکیبی از سبک کلاسیک و مدرن را به ارمغان آورده است. این فضا با نورپردازی خاص و صداهای آکوستیک منحصر به فرد، تجربه بی نظیری از تماشای فیلم و یا اجرای موسیقی را برای ساکنان خانه به ارمغان میآورد. استخر ایزی ست اینتکس به عنوان بهترین مارک استخر ایزی ست شناخته شده است و در سال های اخیر توانسته موقعیت بسیار منحصر به فردی را برای علاقه مندان ایجاد کند. دیواره های این استخر ایزی ست ساخته شده از پی وی سی سه لایه و الیاف شمعی می باشد که علاوه بر مقاوم سازی در برابر فشار بالای آب به خوبی انعطاف پذیر شده است و در تماس با پوست بدن هیچ گونه آسیبی به پوست وارد نمی کند .

جنس بدنه استخرهای پیش ساخته از PVC سه لایه است که نوع متریال به کار رفته در آن سبب شده تا علاوه بر مقاومت و محکم بودن بدنه، انعطافپذیری بالا و وزن کمی داشته باشد و به راحتی حمل شوند. این محصول به حالت تاشو در می آید و ابعاد کمی را به خود می گیرد. در برخی از این محصولات که دارای عمق زیاد می باشند نیز وجود نردبان جزو قابلیت های آن به حساب می آید و می توان نسبت به خرید اقدام کرد. ایزی خرید یک فروشگاه آنلاین است که انواع مبلمان، لوازم خانگی و دکوراسیون را با قیمتهای رقابتی و کیفیت بالا ارائه میدهد. از دیگر لوازم جانبی مورد نیاز میتوان به تایمر پمپ تصفیه آب، زیرانداز و روکش برای استخر، رابط تخلیه آب، جارو برای کف استخر، برچسب تعمیر در صورت بروز آسیب دیدگی و پارگی اشاره کرد. این استخر قابلیت اتصال به انواع پمپ های تصفیه را توسط دو دریچه ای که در دیواره ها دارد خواهد داشت . استخر های ایزی ست نوع دیگری از سری استخر های اینتکس است که لبه آنها به صورت بادی و بدنه آنها به شکل برزنتی و داخل انها با طرح کاشی و سرامیک است که قابلیت نصب آبگرمکن و پمپ تصفیه را دارد .

همچنین لبه بالای استخر نیز ساخته شده از جنس پی وی سی درجه یک و عالی بوده که قابلیت باد شدن را دارد. 76 سانتی متری برخوردار است ، به دلیل قطر بسیار بالای این محصول استفاده همزمان چندین نفر فراهم است و چه بسا بزرگسالان نیز می توانند از این استخر استفاده کنند ، همچنین ارتفاع 76 سانتی متری آن باعث شده است تا کودکان و نوجوانان نیز بتوانند از محصول استفاده کنند ، ساختار این استخر پیش ساخته ایزی ست به گونه ای است که به راحتی می توان آن را راه اندازی کرد ، به دلیل سهولت در نصب ، اینگونه استخر ها به استخر های ایزی ست یا فست ست نیز معروف شدند ، چرا که نیازی به نصب میله یا پایه وجود ندارد ، بلکه تنها بایستی لبه های بادی استخر را که از جنس pvc است با استفاده از پمپ باد دستی باد کنید ، پس از آن تنها کافیست که داخل استخر را با آب پر کنید تا محصول آماده استفاده شود ، ظرفیت این استخر 3853 لیتر است و به همین دلیل نیز پمپ تصفیه آبی نیز در کنار استخر قرار گرفته است که با استفاده از آن بتوانید آب استخر را تصفیه کنید . Po st was created  with the ​help of GSA C᠎on᠎tent ᠎Ge ne᠎ra​tor DEMO .

فروشگاه اینترنتی اینتکس کالا انواع استخرهای پیش ساخته اینتکس را در طرحها و رنگهای متنوع با قیمت مناسب و کیفیت بالا در اختیار شما مشتریان عزیز قرار داده است تا به راحتی استخر خانگی خود را خریداری کنید. بهتر است از کفپوشها و تاتامیهای استخر استفاده کنید تا آسیبی به استخر وارد نشود. در نهایت داخل استخر را پر از آب کنید. او در این مقاله از جزئیات دکوراسیون داخلی خانهاش سخن میگوید و از طراحان و برندهای محبوب خود در این زمینه تقدیر میکند. همچنین، دارای جریان کاملی از حرکت و عملکرد میان فضاهای مختلف است. همچنین، او در این مقاله به تقدیر از طراحان محبوب خود مانند لوییس برایساچه، رون وودز و غیره پرداخته است. یک جزیره آشپزخانه زیبا در وسط فضای آشپزخانه قرار دارد و در انتخاب رنگ نیز از پالت رنگی خنثی و ملایم بقیه قسمتهای خانه تبعیت شده است. به علاوه، جنیفر لوپز یک کسبوکار خصوصی در زمینه طراحی مد و عطر نیز دارد که درآمد قابل توجهی برای او ایجاد میکند.

آخرین مطالب