آیا امکان طراحی سایت رایگان با وردپرس وجود دارد؟

آیا شما هم به دنبال طراحی سایتی مدرن و حرفه ای هستید؟ آیا می خواهید سایتی جذاب و کارآمد برای کسب و کار خود داش

توسط مدیر سایت در 25 اسفند 1402

آیا شما هم به دنبال طراحی سایتی مدرن و حرفه ای هستید؟ آیا می خواهید سایتی جذاب و کارآمد برای کسب و کار خود داشته باشید؟ آیا وجود سایتی با قیمت مناسب برای شما اهمیت دارد؟

اگر پاسخ شما به همه این سوالات بله است، آنگاه شما به درستی در مکان مناسب هستید. وردپرس به عنوان یکی از بزرگترین و قدرتمندترین سیستم های مدیریت محتوای وب، به راحتی می تواند امکان طراحی سایتی همه فن حریف را فراهم کند. اما آیا واقعا می توان یک سایت حرفه ای را با وردپرس بصورت رایگان طراحی کرد؟ در این مقاله به بررسی این موضوع می پردازیم.

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا باز و متن باز است که در سال 2003 توسط متاسن جراثیم و مایکل وال هاان تاسیس شد.

این سیستم در حال حاضر بیش از 35% از سایت های موجود در وب را شامل می شود و هر روز بیشتر و بیشتر کسب و کارها و موسسات از آن برای راه اندازی سایت های خود استفاده می کنند. یکی از دلایل مهم محبوبیت وردپرس، قابلیت استفاده آن برای طراحی سایت های بسیار متنوع است. با استفاده از این سیستم می توانید سایت های شخصی، تجاری، خبری، آگهی و ... را طراحی کنید.

اما طراحی یک سایت حرفه ای با وردپرس به معنی این نیست که باید همیشه هزینه های بالایی را برای پرداخت به طراحان حرفه ای بپردازید. در حقیقت، وردپرس امکان طراحی سایت رایگان را فراهم می کند.

برخی از توسعه دهندگان وردپرس از قالب ها وافرین های رایگان پشتیبانی می کنند و شما با استفاده از آنها می توانید یک سایت برای کسب وکار خود طراحی کنید. البته باید توجه داشت که قالب ها وافرین های رایگان امکانات کمتری نسبت به قالب های حرفه ای دارند اما با حرفه ای ترین توضیحات و راهنمایی ها می توانید از آنها استفاده کنید و یک سایت کار آمد و جذاب بسازید.

در اینجا نکته مهمی وجود دارد که باید به آن توجه کنید. طراحی سایت رایگان با وردپرس به معنی نداشتن هیچ نوع هزینه ای نیست. شما باید هنگام سفارش طراحی سایت خود، هزینه های مربوط به دامین، هاست و دیگر هزینه های لازم را متقبل شوید.

به همین دلیل است که برخی از افراد ممکن است به نظر برسد که طراحی سایت با وردپرس رایگان نیست. اما با مقایسه با قیمت های بالای طراحی سایت با استفاده از سیستم های دیگر متوجه می شوید که هنوز هم از قیمت و سفارش طراحی سایت با وردپرس به عنوان یکی از بهترین و اکثر مقبول سیستم های مدیریت محتوای وب استفاده می شود.

با وجود توانایی طراحی سایت با وردپرس رایگان، اگر می خواهید سایتی بسیار متنوع و با امکانات حرفه ای داشته باشید، می توانید از خدمات طراحان حرفه ای استفاده کنید.

محمد جانبلاغی یکی از طراحان حرفه ای و متخصص در زمینه طراحی سایت با وردپرس است که با سالها تجربه و تخصص در این حوزه، بهترین خدمات طراحی سایت را به ارمغان می آورد. او توانایی طراحی انواع سایت های شخصی، تجاری، شرکتی و سایت های خبری را دارد.

البته هزینه های طراحی سایت با وردپرس توسط محمد جانبلاغی، با توجه به نوع و اندازه سایت و امکانات درخواستی، متفاوت است اما همواره در مقایسه با دیگر طراحان بسیار مناسب و به صرفه است.

اگر به دنبال طراحی سایت با قابلیت های حرفه ای و قیمت مناسب هستید، محمد جانبلاغی می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. شما می توانید با مراجعه به سایت رسمی او به آدرس www.janbalaghi.com و مشاهده نمونه کارهای او، از تجربه و خلاقیت او در طراحی سایت با وردپرس اطلاعات دقیق تری کسب کنید.

آخرین مطالب