آیا شما استخر ایزی ست موثرترین شما می‌توانید؟ 10 نشانه شکست

این جارو دستی دارای دسته بلند آلومینیومی قابل تنظیم بوده که برای عمق های مختلف استخر به کار میرود و با متصل ش

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

این جارو دستی دارای دسته بلند آلومینیومی قابل تنظیم بوده که برای عمق های مختلف استخر به کار میرود و با متصل شدن به پمپ تصفیه آب شنی و پمپ فیلتری اینتکس کار میکند . جنس بدنه نردبان اینتکس از پایه های آلومینیومی ضخیم با پایه های فایبر گلاس خشک ساخته شده اند که بسیار محکم و از طول عمر بالایی برخوردار میباشند . این محصول نرم در بسیاری از مکان های عمومی به اشکال متفاوت , مصارف مختلفی مانند : کف پوش مهد کودک , زیر انداز مخصوص باشگاه های ورزشی , کفپوش ضخیم ویژه پارک های بزرگ و کوچک و دیگر مکان های آموزشی و تفریحی کودکان , به عنوان عایق حرارت و عایق صوت و به ویژه زیر انداز استخر پیش ساخته و آماده که از سوراخ شدن کف استخر جلوگیری کرده و در هنگام شنا کف استخر بسیار نرم و راحت است استفاده می شود . این کالا دارای عمق استاندارد بوده که کودکان نیز می توانند بدون نگرانی و با اطمینان خاطر از این استخر ایزی ست استفاده کنند. در صورتی که قرص های کلر به صورت مستقیم و بدون سبد یا شناور در داخل استخر آماده پرتابل , استخر پیش ساخته و استخر بادی انداخته شود باعث رنگ پریدگی و سوراخ شدن استخر می شود به همین دلیل استفاده از سبد قرص کلر و قرار دادن قرص کلر در آن الزامی می باشد . This art᠎ic le has  been g enerated by G​SA Con᠎tent G en᠎erator ​DEMO!

استخر ایزی ست پیش ساخته ایزی ست طرح دار قطر 3 متر بدون پمپ یکی از جدید ترین محصولات تفریحی آبی 2018 شرکت اینتکس بوده که تولید شده در ابعادی استاندارد به منظور تفریحات آبی خانوادگی می باشد. استخر های ایزی ست نوع دیگری از سری استخر های اینتکس است که لبه آنها به صورت بادی و بدنه آنها به شکل برزنتی و داخل انها با طرح کاشی و سرامیک است که قابلیت نصب آبگرمکن و پمپ تصفیه را دارد . همان طور که می دانید استخرهای ایزی ست از بدنه ای با نوع برزنتی و به صورت سه لایه شکل گرفته اند که بدنه ای ضخیم و بادوام خواهد بود. این استخر سیستم نصب و راه اندازی خودکار و کاملا سریعی داشته، به این صورت که شما بعد از خرید این کالا آن را از بسته بندی خود خارج کرده و در یک محیط مسطح و عاری از اجسام نوک تیز مانند سنگ ریزه به طور کامل باز کنید و سپس از طریق پمپ باد دستی یا برقی( قابل خریداری از فروشگاه اینتکس) محصول را باد نمایید. فوم تاتامی استخر پیش ساخته در دمای بالا ریخته گری می شود و در برابر آب از خود مقاومت نشان می دهد به همین دلیل در دمای پایین از استحکام بالایی برخوردار است و در برابر اشعه ماوراء بنفش و ترک خوردن ناشی از فشار بسیار مقاوم می باشد .

This a rticle has be​en wri᠎tten by ​GSA ᠎Co nt​ent ​Generato r DE MO.

زمانی که از استخر استفاده نمیشود در طول روز با وزش باد گرد و خاک و شن های ریز یا برگ درختان و آشغال های ریز و درشت به داخل استخر نفوذ کرده و آب استخر را آلوده و کثیف میکند به همین دلیل بهترین گزینه برای اینکه چنین مواردی رخ ندهد این است که از درپوش های مخصوص استخر استفاده شود . این جارو به وسیله پمپ تصفیه آب شنی کار میکند و با متصل شدن به پمپ تصفیه عمل مکش را انجام داده و با فشار آب در کف استخر حرکت کرده و تمامی آشغال ها را به بیرون از استخر هدایت میکند . سیستم بکواش که به معنی تمیز کردن آشغال های داخل مخزن شن است , سیستم اتوماتیک خاموش و روشن شدن پمپ با تایمر , قابلیت روشن شدن با برق 220 ولت را دارد . پمپ تصفیه آب شنی اینتکس مخصوص تمیز کردن آب استخر از ریز گرد ها , خاک , شن , خار و خاشاک , برگ درختان , جلبک شناور در آب میباشد . چنانچه سوالی درباره خرید , فروش , نصب و راه اندازی استخر پیش ساخته برزنتی فریمی , راه اندازی پمپ تصفیه آب شنی و فیلتری , دارید از کارشناسان ما در این مجموعه راهنمایی بگیرید .

سبد و شناور قرص کلر یک ظرف مخصوص جهت قرار دادن قرص های ضد عفونی کننده در آب است که در استخر های پیش ساخته , استخر بادی و استخر بتنی کاربرد دارد . این سبد یا شناور ها نسبت به ابعاد استخر در دو سایز کوچک و بزرگ تولید شده اندکه یک درب پیچی روی سبد قرص قرار دارد و از آن قسمت میتوان قرص کلر را داخل سبد قرار داد و یک دریچه در قسمت پایین سبد جهت تنظیم خروج قرص به داخل آب طراحی شده است . همچنین در قسمت بالای پمپ یک پیچ قرار گرفته که برای هواگیری می توانید از آن استفاده نمائید. این جنس بدنه در برابر دما و فشار آب و همچنین در برابر نور و گرمای آفتاب مقاوم بوده به همین دلیل می توان با خیالی آسوده از این استخر در فضای باز استفاده کرد. بخش لبه بادی این محصول انعطاف پذیر بوده و همانند بدنه استخر های بادی است چرا که در برابر رطوبت و نور آفتاب نیز مقاوم می باشد. استفاده از برزنت در بدنه این استخرها باعث مقاومت و دوام بالای آنها در برابر فشار و همچنین ایجاد خاصیت ضد آب و سایر قابلیتهای ویژه در آنها شده است.

آخرین مطالب