کباب کردن خونین درخشان قسمت 3

به انجمن خوش آمدید BBQ موضوع!سوال از گوشت خوک کشیده,' اغلب مطرح می شود در این فروم بنابراین من سعی کردم به نوش

توسط EXAMPLENEWS در 24 فروردین 1399
به انجمن خوش آمدید BBQ موضوع!

سوال از گوشت خوک کشیده,' اغلب مطرح می شود در این فروم بنابراین من سعی کردم به نوشتن چند اشاره گر. من امیدوارم که این راهنما کمک می کند تا کسی را .

اول از همه گوشت خوک کشیده?

گوشت خوک کشیده است شانه خوک که پخته شده برای ساعت های بسیاری برای ایجاد یک شاداب تکه گوشت است که "کشیده" برای ایجاد خود را شاداب رشته از گوشت خوک.

شانه خوک می آید از قسمت بالای خوک شانه. آن را نسبتا سخت قطعه ای از گوشت و بسیاری از بافت همبند است.

چرا گوشت نیاز به آرامی پخته شود?

گوشت یک مقدار خوبی از چربی های ابری از طریق آن همراه با بافت همبند. گوشت محسوب نمی شود یک تکه گوشت اما زمانی که پخته شده کم و آهسته گوشت tenderised چربی ذوب می شود و شما با یک قطعه زیبا از شاداب گوشت.

آماده سازی گوشت

شانه خوک نیاز نیست خیلی افتضاح از آماده سازی. من تمایل به کاهش هر چه بیشتر از چربی به عنوان ممکن است ترک فقط یک لایه نازک در خارج. مالش نیز می تواند اضافه شود و اگر مورد نظر برای ایجاد یک ترد پوست. آن ضروری نیست هر چند. به عنوان یک حداقل شما نیاز به یک مقدار سالم از نمک.

پخت و پز

پخت و پز گوشت خوک کشیده, در BBQ خود را با استفاده از غیر مستقیم پخت و پز. به این معنا که گوشت باید قرار داده نمی شود به طور مستقیم در بالای زغال سنگ, گوشت قرار است به یک طرف از زغال بالاتر از یک قطره پان و درب قرار داده شده است در BBQ برای ایجاد یک فر.

غیر مستقیم راه اندازی شده است.

بهترین راه برای طبخ گوشت خود را با استفاده از 'شخص یا جانور سوگلی روش'
این به این معنی است که شما نیاز به یک مقدار زیادی از unlit زغال سنگ در BBQ خود را که می سوزاند به آرامی پس از آن شما به اضافه مقدار کمی از روشن زغال سنگ در بالای آنها. روش مناسب برای آشپز زیرا هنگامی که راه اندازی این کباب را می توان برای مدت زمان طولانی.

این نیز مهم است که یک رگ آب قرار گرفته در پخت و پز رنده بالاتر از زغال این نه تنها جذب برخی از گرمای خود را از زغال سنگ است اما همچنین می افزاید رطوبت به داخل جو اگر شما BBQ 'اجاق گاز'

اضافه کردن چوب به طبخ مهم است برای عطر و طعم اما مراقب باشید بیش از حد دود می تواند خراب کردن یک قطعه از گوشت. بهتر است برای اضافه کردن فقط تعداد انگشت شماری کوچک از چوب برای شروع و ساخت تا پس از آن آشپز است.

پخت و پز خود را متوسط می خواهد به حدود 120 درجه سانتیگراد (حدود 250 درجه فارنهایت) اما به یاد داشته باشید که درجه حرارت در دماسنج (اگر در بالای BBQ خود را درب) همیشه کمی بالاتر از درجه حرارت در منطقه پخت و پز.

درجه حرارت می تواند نوسان در طول طبخ اما نگران نباشید شانه خوک آمرزنده است گوشت است که می تواند به جای این نوسانات.

زمانی که گوشت خود را متوسط می رسد 90 درجه سانتیگراد و سپس آن زمان برای بررسی برای دیدن اگر آن را آماده. گوشت را می توان با قرار دادن یک سیخ به ببینید که چگونه شاداب آن در است مرکز. آن را می خواهد به سرش در زحمت.

هنگامی که پخته شده گوشت باید پیچیده شده در فویل و از چپ به بقیه برای حداقل 30 دقیقه. اگر شما می خواهید به نگه داشتن گوشت گرم برای چندین ساعت قبل از غذا خوردن و پس از شما خنثی گوشت, بسته بندی آن را در حوله چای و پاپ آن را در یک ظرف عایق مانند یک جعبه سرد.

وقتی که شما آماده به خوردن گوشت باید "کشیده" با یک زن و شوهر از چنگال.

لذت بردن از!


آموزش عالی به خوبی به ارزش خواندن:-

کامل گوشت خوک کشیده از گوشت خوک کون دستور



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب