مبتدی پس از مشاوره در آمپر و سخنرانان

با تشکر برای همه توصیه. من رفتم و انجام برخی تحقیقات در مورد آنچه مردم پیشنهاد کرد و فکر می کنم رفت یک بیت از

توسط EXAMPLENEWS در 28 تیر 1399
با تشکر برای همه توصیه. من رفتم و انجام برخی تحقیقات در مورد آنچه مردم پیشنهاد کرد و فکر می کنم رفت یک بیت از یک سوراخ خرگوش!

یاماها RN602 نگاه بسیار خوب است اما خواندن آن برای صدای بهتر اختصاصی amp بهترین است. نگاه برخی بیشتر در Marantz 6006 است و در پیشنهاد غنی برای تلفن های موبایل و فکر کردم من می تواند یک کروم بازیگران برای رادیو. من swaying به که اما پس از آن rn602 می کند بسیاری از ویژگی های.

من به پایان رسید تا زنگ محلی غنی برای تلفن های موبایل اما متاسفانه این فروشگاه هنوز بسته بنابراین می توانید هر دموی. او پیشنهاد کرد کاملا متفاوت آمپر, Cambridge Audio AXR85. او همچنین پرسید که چه من می خواهم به گوش دادن به (R. E. M., درب, U2, کشیش و سازندگان Milburn و غیره) و برای آن نوع از موسیقی او پیشنهاد سخنرانان مانند نظارت بر صدا و برنز 50 یا دالی Oberon 1. من با گزینه های بیشتر از قبل به من زنگ زد بالا!

من swaying به یاماها RN602. همچنین با کار من برخی از نقاط پاداش و من می توانید آنها را به یک Musiccast 20 سخنران. من می توانستم که در اتاق دوم پس از رفتن برای این آمپر.

من دیده ام یک refurb یکی در پیتر تایسون برای £320. یک refurb ارزش آن یا من بهتر پرداخت کامل قیمت ؟


همچنین آنچه که سخنران می روید ؟ آنها را در یک قفسه در حدود یک متر از هم جدا برای شروع با. غنی برای تلفن های موبایل توصیه می شود نظارت بر صدا و برنز 50. اگر من رفتم برای ارزان صوتی برنز 1 خواهد بود من نا امید ؟ است که 150 پوند اضافی به ارزش آن ؟

در نهایت من که قرار بود برای قرار دادن rega مسطح سینی دوار در یک ikea واحد و قرار آمپر در نزدیکی تلویزیون در مورد 4meters دور. من فقط فرض من می تواند یک کابل دیگر. داشتن خواندن سریع برای تلفن های موبایل اضافی مانند ارتباط بین TT و آمپر می تواند موجب کاهش کیفیت. تنها راه برای رسیدن به آن خواهد بود که یک خارجی pre amp بین این دو است. این است که درک درست است ؟



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب