BenQ W2700 4K پروژکتور DLP نقد و بررسی و نظرات

من تا به حال یکی از این پس از آنها برای اولین بار بیرون آمد و آن است که یک جامد ارتقا به W1070 من تا به حال قب

توسط EXAMPLENEWS در 31 خرداد 1399
من تا به حال یکی از این پس از آنها برای اولین بار بیرون آمد و آن است که یک جامد ارتقا به W1070 من تا به حال قبل از.

2D PQ است که یک گام خوب و 3D را به عنوان خوب است. خوراک آن را " حق " و 4K مواد و به نظر می رسد کاملا خیره کننده برای پول است.

من می توانید دور با معدن در حال اجرا در حالت سازگار با محیط زیست (به طور کامل اتاق تاریک اما نه خفاش غار) و من پیدا کردن نویز نسبتا قابل قبول است. آن است که در مورد همان سطح به عنوان W1070 اما کمی متفاوت زمین که پیدا نمی کنم تا کاملا مزاحم.

وجود دارد تنها چند جنبه های منفی:
1. این نرم افزار به نظر می رسد کمی حشره دار اما این قرار است ثابت در سیستم عامل. من به وضوح نشده که ناراحت شده و آن را به روز رسانی نشده است.

2. پویا جنس زنبق و سوسن به نظر می رسید کمی آمار در معدن. من امیدوار هستم این سیستم عامل جدید را بهبود بخشد و به این قرار است آن را به سطوح مختلف و نه فقط روشن یا خاموش.

3. این لنز در معدن نیست به عنوان کامل به عنوان یکی از در نقد و بررسی. قطعا وجود دارد برخی از CA و گوشه پایین سمت راست است که به عنوان شدید به عنوان بقیه از صفحه نمایش. این قابل توجه است که تنها زمانی که من در تلویزیون اپل, منو, نشان دادن و حق با من به روی صفحه نمایش. قطعا قابل توجه در مشاهده از راه دور برای من.

4. نمونه تنوع زیاد به نظر می رسد با توجه به بازخورد من دیده ام در انجمن های دیگر. هیچ شانسی من می خواهم به بازگشت به معدن برای مسائل جزئی بعد از دیدن برخی از داستان های ترسناک من شنیده ام. حرکت صعودی BenQ خدمات به مشتریان است که تصور می شود بسیار عالی است.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب