بهترین 55" تلویزیون تحت £600?? کمک

سلام به همگی من به دنبال یک جایگزین تلویزیون به عنوان 1 من فقط خریداری شده معیوب است (LG SM8500 49") است و قصد

توسط EXAMPLENEWS در 2 مرداد 1399
سلام به همگی من به دنبال یک جایگزین تلویزیون به عنوان 1 من فقط خریداری شده معیوب است (LG SM8500 49") است و قصد بازگشت به خرده فروش.
از آنچه که من خوانده ام 55" تلویزیون را به نظر می رسد بهتر است برخی از مشخصات بهتر از 49" همتایان در حالی که دیگران به نظر می رسد بهتر است در HDR.
من یک مقدار زیادی از ورزش و بازی بر روی ایکس باکس پس از آن مهم است که یک نرخ تجدید بالا و پایین ورودی تاخیر اما من استفاده از تلویزیون من برای استاندارد تلویزیونی و فیلم ها و عشق های هوشمند از راه دور, بنابراین من نیاز همه طفیلی.
من در حال حاضر فکر کردن که سامسونگ RU8000 55" است که بهترین راه رو به جلو اگر چه مثل همه تلویزیون این روزها وجود دارد و همیشه به نظر می رسد پشت قرعه کشی, بزرگترین احتمالا اشکالاتی که وجود دارد را بدون local dimming است که لبه روشن. آن را در حال حاضر آگهی برای £599 در چند فروشگاه آنلاین است که در پایان بالا از بودجه من.
من مشاهده محتوا در تمام شرایط نوری با این حال من در اتاق نشیمن است کاملا روشن است.
من شده است با تکیه به سمت سامسونگ و ال جی مارک عمدتا به دلیل وجود WebOS و Tizon سیستم عامل است.

چه کسی فکر می کرد که انتخاب یک تلویزیون می تواند این مشکل haha.
هر گونه کمک خواهد بود بسیار سپاسگزار.

ویرایش; فقط دیده Hisense U7QF 50" که به نظر می رسد خوب, آن را Qled شده مجموعه کامل dimming HDR10+ Dolby vision & Atmos اما تنها 60 هرتز پنل بر خلاف 55" و بالاتر از نسخه های که 120 هرتز و ظاهرا در زمان تاخیر کم آن اجرا می شود در مورد 0.15 که بزرگ نیست و من مطمئن هستم که اگر این NowTV است که بسیار مهم است زیرا از ورزش است. شخصا من هنوز تکیه به سمت سامسونگ RU8000 55" اما دوست دارم افکار خود را در Hisense به عنوان آن را صدا مانند یک بهتر است همه دور تلویزیون و من احساس پاره

Jason



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب