مسدود کردن پنجره بدون قالب/تراکم مسائل

سوال سریع. من تبدیل ضمیمه اتاق به یک خانه سینما با یک پروژکتور در سراسر صفحه نمایش کامل, عرض دیوار مقابل. پشت

توسط EXAMPLENEWS در 3 مرداد 1399
سوال سریع. من تبدیل ضمیمه اتاق به یک خانه سینما با یک پروژکتور در سراسر صفحه نمایش کامل, عرض دیوار مقابل. پشت پروژکتور صفحه نمایش یک پنجره است که چهره جاده ها است. من برنامه ریزی برای قرار دادن یک نابینا در پنجره تا که از خارج آن را فقط به نظر می رسد مانند نابینایان بسته است. من پس از آن به فکر چاشنی پنجره با پشم سنگ در مقابل نابینا اولا برای جلوگیری از نور و صدا در آمدن و همچنین هر پروژکتور و نور و صدا و درخشان / نشت. بقیه دیوار مقابل نیز پوشش داده شده با پشم سنگ بیش از حد بسیاری از جلوی دیوار پشت صفحه نمایش خواهد بود درمان به کمک صدا و فروپاشی بار و غیره.

اما نگرانی من این است که اگر پنجره را رنج می برند از هر گونه تراکم از پر بودن و اگر انجام این کار باعث خواهد شد که قالب به فرم در اطراف پنجره. هنگامی که پروژکتور صفحه نمایش است که من قادر نخواهد بود به آن را اغلب و یا نمی خواهید به, بنابراین من نمی قادر خواهد بود به یک نگاه برای دیدن آنچه که در پشت وجود دارد.

فکر کردن در مورد آن پرس و جو بیش از حد برای دیوار خود را از پوشش با سنگ از پشم سنگ. من تا به حال مسائل در خانه های دیگر در گذشته از قالب تشکیل بر روی دیوار پشت کمد تحت فشار قرار دادند در برابر خارج از دیوار رو به رو با توجه به تهویه ضعیف بنابراین مطمئن شوید که چگونه به تعادل هدف از مسدود کردن نور و ارائه صدای درمان در برابر حصول اطمینان از تهویه و جلوگیری از پتانسیل قالب.

هر گونه افکار ؟ من مطمئن هستم که دیگران را مسدود ویندوز هم به همین دلیل بسیار مشتاق به شنیدن آنچه که دیگران انجام داده اند. Ps من نمی خواهم به طور کامل به آجر آن را.
با تشکر



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب