قفسه کتاب بلندگو برای میز صوتی راه اندازی

من یک مهندس صدا در استودیو: مطلق صافی است که احتمالا چیزی نیست من که خیلی در مورد. با توجه پیش بینی من با ا

توسط EXAMPLENEWS در 4 خرداد 1399

من یک مهندس صدا در استودیو: مطلق صافی است که احتمالا چیزی نیست من که خیلی در مورد. با توجه پیش بینی من با استفاده از کمی رنگ گرم, "lovely" صدا کاملا خوب احتمالا حتی مطلوب به برخی از حد ؟

اما مطمئنا شما می خواهید به شنیدن یک ضبط به عنوان نزدیک که ممکن است برای چگونه نوازنده در نظر گرفته شده?

بدیهی است که یک بیت از یک تناقض در شرایط که شما نمی خواهد نشستن آن همان استودیو/اتاق به عنوان مهندس و اتاق تأثیر عمده ای بر روی صدا. اما اگر شما در حال نشستن نزدیک شما باید بیشتر از یک شانس است. آن را نیز بسیار آسان تر برای اضافه کردن EQ به طور دقیق سخنران از آن است که به رفع نادرست بلندگو. همچنین با داشتن سوئیچ تنظیمات برای قرار دادن میز معنی است که شما اجتناب از مسائل مانند نفخ باس است که نه گرم و یا دوست داشتنی است.

شما نمی خرید یک تلویزیون است که مصنوعی رنگ رنگ شما می شود ؟ اگر چه گفت که تلویزیون به مدت طولانی به حال به دنبال مصنوعی تنظیمات رنگ را از جعبه را به آنها به نظر می رسد بیشتر پر جنب و جوش در فروشگاه و من همیشه خاموش حرکت صاف بر روی پدر و مادرم تلویزیون پس شاید بد قیاس!

سعی کنید بیش از حد با hi-fi صفت. من انتظار زیادی از آنها متولد سال hi-fi فروشندگان تحقق آن را آسان تر به بخش کسی با پول نقد خود را در صورتی که در یک صحنه با کلماتی مانند 'گرم' و 'آسان' ie. "لگد کردن کفش خود را فقیر یک لیوان شراب و روشن کنید تا گرم 'صدایی هدفن" :) هر کس می خواهد 'گرم' و 'آسان' این conjures تا یک تصویر از راحتی.

نظر من در مورد زیبایی شناسی بود که در برخی از محیط های یک جفت بزرگ از کابینت های چوبی فقط خاص دوست داشتنی احساس می کنید به آن را حتی قبل از قبل توجه داشته باشید از موسیقی ایفا کرده است هر چند آنها. من در واقع تا به حال چیزی شبیه به یک جفت JBL 4350 در ذهن زمانی که من نوشت که — so def. یکی نیست به این میز!

با عرض پوزش اگر آن را برای تلفن های موبایل مانند من تناقض خودم مایل "کیفیت صدا بسیار عالی" و حال خوب با رنگ صدا

به طور خلاصه: من دنبال کیفیت صدای بسیار عالی و من به مراقبت بیشتر در مورد چگونه سخنرانان خواهد نگاه و احساس از جوانان خطی.

بدون نیاز به عذر خواهی کاملا درک آنچه شما می گویید. من فکر می کنم من احتمالا به دنبال کیفیت های مشابه بیش از حد به خصوص در خانه.

به همین دلیل من نمی شیرجه رفتن با یک توصیه برای یک محصول خاص و یا تولید کننده. آن را بیشتر "شما ممکن است بخواهید نگاهی به فعال حوزه نزدیک مانیتور به عنوان آنها به نظر می رسد تیک همه خود را در جعبه" و چون شما از من خواست به آنها محدود کردن من پاسخ داد: "شما ممکن است بخواهید نگاهی به این شرکت ها" به عنوان همه آنها به مدت طولانی ایستاده و حرفه ای شهرت برای کیفیت.

سپس من فکر کردم آن ممکن است مفید باشد به یک زن و شوهر از نمونه های بتن.

من هنوز هم فکر می کنم کوچک و متوسط فعال استودیو مانیتور بهترین انتخاب خواهد بود اگر اصلی خود را با استفاده از گوش دادن به آنها را در حالی که نشسته در میز کار خود را. من شخصا واقعا مانند زیبایی شناسی Genelecs و سطح ساخت و ساز/طرز کار آنها به هیچ یک دوم است اما واضح است که آنها باید یک مقدار مدرن تر/فایده نگاه بیش از دیگران است.

به هر حال امیدوارم این همه مفید بوده است و با توجه به طیف وسیع تری از گزینه ها را در نظر بگیرید.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب