Cambridge Audio لبه یک مجتمع تقویت کننده بررسی و نظرات

من خریداری یک لبه یک بعد از خواندن چندین درخشان, بررسی حداقل نه در اینجا. من تا به حال سه روز به بازی با آن اس

توسط EXAMPLENEWS در 11 تیر 1399
من خریداری یک لبه یک بعد از خواندن چندین درخشان, بررسی حداقل نه در اینجا. من تا به حال سه روز به بازی با آن است. من آن را دوست دارم. من به شما یک زن و شوهر هفته به حل و فصل قبل از من فوق العاده مهم است اما در حال حاضر صدایی بهتر از زمانی که من امتحان آن را در غنی تر برای تلفن های موبایل.
گوش دادن اتاق های کوچک و شلوغ و sanitised برای حفاظت. من تقریبا می دانستم که من قصد خرید آن را قبل از من به آن گوش دهید. من اضافه شده یک DP-UB9000EBK امضا برای 18 [email protected]% و سرد پاشنه من تا زمانی که آن را وارد یک هفته بعد.
تحویل مرد گفت: "مراقب باشید آن سنگین است." هیچ sh!t. هر کس طراحی بسته بندی باید یک اپل fanboy. بسیار زیبا ارائه شده است. وجود دارد یک جفت بسیار هوشمندانه مقوا بیش از گرما غرق بنابراین شما می تواند آن را بلند به محل بدون برش خود را به روبان.
آن را بلافاصله صدا بهتر از من به یاد من چیزی که دلیل آن را دوست دارد KEF105.3. گسترده صدا بسیار خوب جدایی. آن شروع به گرم کردن بسیار سریع است که نگرانی اصلی من برای قابلیت اطمینان.
من عاشق Sugden A21. من خریدم دست دوم A21 سال پیش و تا به حال به آن را به یورکشایر دو بار قبل از من داد و سعی کرد دیگر آمپر. من تا به حال موسیقی وفاداری یک Roksan خزر M2 (که به پایان رسید تا در مغازه با خطرناک انتخاب سوئیچ) و Primare i22.
این Primare خوب بود من واقعا دوست داشتن ورودی دیجیتال, اما آن را فقط به حال هیچ وزن به صدا. بدون روح است. من کوتاه آمد و خرید یک نام تجاری جدید Sugden A21. چه شاد و سر و صدا آن را می سازد! و برای 2.5 سال من خوشحال بود. سپس کانال چپ رفت.
بررسی برای لبه یک لحظه توجه من به عنوان قیمت! اما مستند و دومینیک کامینگز اثر ساخته شده من فکر می کنم من می توانم انجام آنچه من می خواهم به انجام. من می توانم آن را ندارند! و من را نجات داد پول زیادی طی 100 روز...
به هر حال, Cambridge Audio می گویند من می توانم گوش دادن به آن برای 100 روز و اگر من آن را دوست ندارم به هر دلیلی ارسال آن را به عقب. بدترین قسمت است که معامله در تلاش بود برای پیدا کردن جایی برای ذخیره بسته بندی!
من نگه داشتن شما نوشته شده.
(این اولین پست من پس از کمین برای مدتی. مرا ببخش اگر من شکسته ام هر گونه قوانین و مقررات قوانین!)

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب