می تواند به شما توصیه می کنیم یک لیست کوتاه از 65" high end مجموعه?

آن را برای تلفن های موبایل مانند OLED QLED و Nanocell هستند techs من باید امروز به دنبال? OLED جدید فن آو

توسط EXAMPLENEWS در 3 مرداد 1399

آن را برای تلفن های موبایل مانند OLED QLED و Nanocell هستند techs من باید امروز به دنبال?

OLED جدید فن آوری صفحه نمایش. QLED و Nanocell راه تلویزیون های ال سی دی می توانید رنگ صفحه نمایش و صفحه نمایش جدید فن آوری.

من همیشه فراموش توده ها از تحقیقات قبل از خرید و انتظار برای مدت کوتاهی بود ریختن بیش از صاحبان موضوعات, اما آن خواهد بود مفید برای دریافت سریع لیست کوتاه از آنچه مردم فکر می کنم سه زمان تلویزیون هستند در بازار است که من باید چشم من ؟

آن همیشه خوب است برای انجام این کار, اما برحذر باشید از خواندن بسیاری از شکایت شما را به خرید هر چیزی. هیچ تلویزیون مناسب است و می تواند مسائل را به نظر می رسد برجسته تر و محتمل تر با خواندن افرادی که مشکل در اینجا در این فروم. اکثر مردم می خواهم که بدون نیاز به ارسال در یک تلویزیون صاحبان موضوع مگر اینکه آنها در حال حاضر یک مشکل است.
  • من قصد دارم با فشار بالا اندازه صفحه نمایش 65" نمی تواند به هر دلیل به اندازه دیوار. من می توانم چوب در 59" اما آن را سرگرم کننده در آن است ؟
تلویزیون اندازه امروزه عمدتا 55" و 65"...اما بودجه شما اجازه می دهد تا برای یک بسیار خوب 65" تلویزیون.
  • از آن خواهد شد دیوار نصب شده در یک نسبتا اتاق تاریک حتی در طول روز با سه کاناپه در یک قوس از 120 درجه یا بیشتر.
این واقعا کمک باریک پایین انتخاب خود را. شما نیاز به محاسبه زاویه دید در وسیع ترین موقعیت از مرکز تلویزیون. برخی از تلویزیون ها به خصوص تلویزیون های ال سی دی خیلی باریک و زاویه دید. شما نیاز به یک تلویزیون OLED اگر شما می خواهید زاویه دید است که مطابقت با پلاسما.
  • مشاهده فواصل در حال رفتن به متفاوت از 6ft به 10ft یا حوالی تا 6 نفر.
که محافظه کار است مشاهده از راه دور از 65" تلویزیون امروزه خوب اگر شما هنوز هم تماشای بسیاری از محتوای HD. خیلی خوب است اگر شما می خواهید برای دیدن یک تفاوت بزرگ در قطعنامه های بین HD و UHD محتوا.
  • هنوز مطمئن شوید که در مورد مسائل مانند HDR. همسر من بیزار از 'بیش از حد واقعی" نگاه برخی از چیزهای مدرن (به 48fps هابیت است به عنوان مثال او همیشه می دهد) اما اگر می توان آن را خاموش و سپس خوب است.
HDR متفاوت از عکاسی HDR, آن است که همه را با افزایش کنتراست و نمایش رنگ های بیشتر.
تنها زمانی که HDR باید نگاه مصنوعی است اگر شما خرید یک تلویزیون است که می توانید آن را به درستی. با بودجه خود را, شما باید خوب است. البته هر فرد استاد می تواند متفاوت باشد (فقط به عنوان آن را با SDR نسخه) بنابراین شما ممکن است همراه با برخی از مطالب در HDR بیش از دیگران است.

HDR است که در آینده از ویدئو در حال حاضر آن چیزی که شما می خواهید به اتخاذ به جای جلوگیری از, اما شما ببینید چقدر بهتر HDR می توانید تصویر را نگاه هنگامی که شما خود را به یک تلویزیون جدید :)

  • بسیاری از ما تماشای تلویزیون HD برنامه های در حال حاضر تلویزیون iPlayer, Netflix و آمازون نخست, Youtube, Apple, شاید دیزنی+ به زودی همه از آن است که از طریق تلویزیون اپل به علاوه گاه به گاه ، ما نمی دیده بان هر ورزش است و ما نمی هر بازی در این تلویزیون است. فیلم تمایل به action, Sci Fi ،
در حال حاضر تلویزیون/iPlayer است به طور کلی بسیار ضعیف کیفیت با استانداردهای امروز. شما احتمالا خوب در خود مشاهده از راه دور, اما آیا انتظار زیادی از منابع است که به طور کلی بسیار کم با وضوح و کیفیت با استانداردهای امروز. 4k تلویزیون باید 4x پیکسل به عنوان بسیاری از تلویزیون های HD بنابراین با استفاده از این تلویزیون برای نمایش محتوای HD خواهد بود یک تجربه مشابه به مشاهده دی وی دی یا 720p محتوا بر روی تلویزیون.
  • در حال حاضر تمام دستگاه های متصل از طریق من Denon AVR1912 آمپر با HDMI به تلویزیون و Denon از راه دور فرمانده کنترل آن است. من ترجیح می دهم به تکرار است که راه اندازی اگر من می تواند به عنوان همه چیز سیمی و یک دکمه سوئیچ صفحه نمایش و صدا با هم, اما من فکر می کنم من ممکن است نیاز به ارتقاء آمپر به پشتیبانی از 4k.
هر تلویزیون دارای قوس در حال حاضر خواهد شد و کار خود را با زمان گیرنده. اگر شما می خواهید به سوئیچ 4k دستگاه همراه با صدای HD است که هنگامی که شما نیاز به ارتقاء گیرنده خود را.
  • من ممکن است علاقه مند در حال قادر به آینه از روی صفحه نمایش کامپیوتر به تلویزیون اپل تنها پشتیبانی از انعکاس از IOS اما این بسیار خوب داشته باشند.
هر تلویزیون با پشتیبانی از این اما اگر این یک اولویت است و سپس شما باید در نظر بگیرید تلویزیون از ال جی و سامسونگ که پشتیبانی از Airplay اپل.

پیشنهادات من خواهد بود یا LG B9 پاناسونیک GZ950 یا سونی AG8 برای تلویزیون های OLED و سامسونگ 65Q90R اگر شما می خواهید یک تلویزیون ال سی دی. در نظر باریک پایین انتخاب خود را از OLED در مقابل تلویزیون ال سی دی قبل از تصمیم گیری بین مدل های مختلف هر چند. شاید این لینک کمک می کند تا:


از آنچه به شما گفت من می خواهم بگویم شما به نظر می رسد مناسب تر به OLED.

LG B9 - این خواهد خود را دریافت کنید پخش برای صفحه نمایش های/مصاحبه اما حرکت خود را ندارد و همچنین به عنوان پاناسونیک و به خصوص سونی.
پاناسونیک GZ950 - این است که واقعا محبوب ترین علاقه مندان به تلویزیون اگر در تصویر دقت است و از اهمیت بیشتر برای شما. اگر شما می خواهید طبیعی ترین تصویر در هر دو HDR و SDR حالت به نظر نمی آید بیشتر از این تلویزیون است.
سونی AG8 - این گزینه شما می خواهید اگر شما شنده مسطح حرکت است.

بازار در حال حاضر می تواند یکی از سخت به خرید در حال حاضر. قبلا من نیز به شما پیشنهاد نگاهی به LG C9 OLED اما به نظر می رسد همه مدل ها به فروش می رسد در حال حاضر. جدید سال 2020 مدل ها در بازار اما به عنوان آنها فقط منتشر شده است, آنها در حال حاضر نمی توان توصیه می شود به عنوان آنها هزینه تا آنجا که 50 درصد بیشتر از تلویزیون آنها را جایگزین.

اگر شما قصد خرید یک 2019 مدل در حال حاضر شما بهترین بازبینی خرید خود را در یک زمان بعد وقتی 2020 مدل پایین آمدن قیمت. آیا اشتباه به دنبال در سال 2020 مدل در این زمان از سال است.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب