می تواند دسترسی به دستگاه چاپگر در سیستم عامل Mac OS کاتالینا زمان برای یک NAS?

من در حال حاضر یکی از این متصل به روتر از طریق کابل اترنت; خیر F800 چند حالت دیسک سخت (WiFi 1TB سازی پاور با

توسط EXAMPLENEWS در 21 اردیبهشت 1399
من در حال حاضر یکی از این متصل به روتر از طریق کابل اترنت;
www.amazon.co.uk

خیر F800 چند حالت دیسک سخت (WiFi 1TB سازی پاور بانک)
خیر F800 چند حالت دیسک سخت (WiFi 1TB سازی پاور بانک)
www.amazon.co.uk

من تا به حال این خوب چند سال است که بی وقفه کار کرده - من تلویزیون آن را انتخاب کنید تا از طریق وای فای و تمام دستگاه های اپل در خانه می تواند دسترسی به آن از طریق smb یا dlna از طریق VLC بر روی ipad. اما من در حال حاضر یک سال 2020 مک بوک ایر با کاتالینا که به نظر می رسد که تغییر سازگاری با SMB سهام. من صرف بعد از ظهر گوگل و تلاش همه رفع پیشنهاد شده اما تا به حال صفر, موفقیت, بنابراین در حال حاضر من هیچ راهی برای انتقال فایل ها به آن کوتاه از متصل کردن آن را در جسمی که من نمی خواهم به انجام هر. در حالی که من می تواند بازگشت به مک بوک و چوب با قبلی من مک بوک در حال اجرا موهاوی که من نمی توانستم همیشه در حال ارتقا به کاتالینا یا جدیدتر ماشین.

بنابراین کسی که می تواند نشان می دهد یک جایگزین مجموعه ای است که نمی خواهد من هزینه گزافی است. من واقعا نمی نیاز 1TB, 500GB را به عنوان تمام من از آن استفاده کنید برای این است که برای انتقال فیلم به نمایش در تلویزیون و یا ipad. من می خواهم به جای دریافت تلویزیون اپل به عنوان پس از آن من می خواهم به جریان از من مک بوک یا آی پد. من دوست دارم که قادر به روشن کردن تلویزیون در, رفتن به dlna و فقط انتخاب کنید آنچه که من می خواهم به تماشای.

من شنیده ام از درایوهای NAS اما واقعا نمی دانم که در آن برای شروع با آنها را و نمی خواهید برای به دست آوردن چیزی که به درد نمیخورد برای نیازهای من.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب