CD رک پیشنهادات

من فکر unboxing من سی دی و شاید در واقع بازی برخی از.... تنها من به تازگی خریداری شده (و در مورد 8 سال راستگو)

توسط EXAMPLENEWS در 28 خرداد 1399
من فکر unboxing من سی دی و شاید در واقع بازی برخی از.... تنها من به تازگی خریداری شده (و در مورد 8 سال راستگو) است ترس Inoculum توسط ابزار. اما من دیگر 400-500 (و شاید بیشتر) در اطراف خانه در جعبه پیر کاج CD-برج و یک زن و شوهر از ارزان 200 قفسه سی دی با تساوی از Argos.

من حدود 1.5 متر از دیوار من می توانید استفاده کنید برای ذخیره این سی دی من نگاه برخی از گزینه های ارزان تر و تعجب اگر کسی هر گونه مشاوره/تجربه. مشکل به نظر می رسد با پایان ارزان تر در بازار است که قفسه خم شدن تحت وزن.

من سپاسگزار خواهد بود برای هر گونه بازخورد و اگر کسی تجربه هر یک از محصولات زیر.

  • John Lewis Cd-رک - حدود 200 £600 سی دی (دو واحد)
  • شکوه CD رک - حدود £220 برای 720 سی دی (چهار واحد). من وینیل سازی در سفید و آن درخشان است. شما می توانید سهام رک به هر یک از دیگر, اما آنها نیاز به تامین امنیت (سخت است نه به انجام این کار) اما چهار واحد ممکن است بیش از حد.
  • واتسون Harrogate Cd - £95 برای 760 سی دی. مکان های مختلف (از جمله آمازون). من می دانم که قفسه سوزنده خواهد شد و من فکر می کنم باعث آزار من
  • واتسون کبوتر سوراخ Cd - £95 برای 588 سی دی احتمالا محکم تر!
اگر کسی هر یک از این و یا جایگزین من سپاسگزار خواهد بود (مثل همیشه) برای خوراک و برگشت. من می دانم که 1000 پوند دریافت خواهد شد من چیزی خیلی بهتر است اما من می خواهم به جای صرف پول در هدفن!:clap:


tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب