chat یا چت

عنوان اعتبار: گپ گپ ارتباط در زمان واقعی از طریق صفحه کلید بین دو یا چند کاربر در یک شبکه محلی (LAN) یا از

توسط EXAMPLENEWS در 10 تیر 1399
عنوان اعتبار: گپ گپ ارتباط در زمان واقعی از طریق صفحه کلید بین دو یا چند کاربر در یک شبکه محلی (LAN) یا از طریق اینترنت چت رایانه ای غیر کلامی مانند ارسال پیام های متنی به جلو و عقب است. پس از فشار دادن هر کلید ، هر دو شخصیت منتقل می شوند ، یا وقتی کاربر Enter را فشار می دهد ، کل متن ارسال می شود. اصطلاح گپ در دنیای محاسبات به حدی گسترده شده است که ارتباط صوتی دو طرفه گاهی اوقات "گفتگوی صوتی" خوانده می شود ، و تماس ویدیویی اغلب "چت تصویری" خوانده می شود. چت زنده برای پشتیبانی

چت زنده یک سیستم پشتیبانی مشترک وب سایت است که به شخصی امکان می دهد به یک نماینده شرکت کمک کند ، که معمولاً بیش از یک بازدید کننده در هر زمان انجام می دهد. آن را "چت زنده" ، "کمک زنده" ، "شخص زنده" یا "نرم افزار پشتیبانی مستقیم" می نامند.

گپ در مقابل پیام فوری (IM) در مقابل پیام کوتاه هر سه این اصطلاح بصورت متقابل استفاده می شوند زیرا همه آنها با ارسال و دریافت متن سروکار دارند. با این وجود اختلافاتی وجود دارد. در گذشته ، جلسات گپ و IM با رایانه صورت می گرفت ، در حالی که ارسال پیامک به شدت موبایل بود. امروزه ممکن است از همان سرویس هم در دستگاه های تلفن همراه و هم برای رایانه ها استفاده شود. علاوه بر این ، در حالی که یک جلسه چت فقط توسط کاربران در حال مرور یک وب سایت آغاز می شود ، پیام رسانی فوری (IM) نیاز به نصب یک برنامه IM و افتتاح حساب دارد. همچنین ممکن است ارسال دعوت نامه به گیرندگان لازم باشد. ارسال پیام کوتاه فقط نیاز به دانستن شماره تلفن گیرنده دارد. پیام رسانی فوری و پیامک را مشاهده کنید. صحبت کردن قبلاً کلامی بود قبل از محبوب شدن خدمات گپ ، اگر افراد به "صحبت با تلفن همراه" مراجعه می کردند ، منظور آنها صحبت کردن بود. اتاق گپ ، چت تصویری و IRC را مشاهده کنید.
آخرین مطالب