کوکتل های صوتی X45 Pro Hard Disk Drive

من یک سوال جدید در مورد X45 با اضافه شدن هارد دیسک. در حال حاضر موسیقی من است در من NAS اما برای زندگی از من م

توسط EXAMPLENEWS در 25 خرداد 1399
من یک سوال جدید در مورد X45 با اضافه شدن هارد دیسک. در حال حاضر موسیقی من است در من NAS اما برای زندگی از من من نمی فهمم چگونه می توانید فایل های منتقل شده در طول شبکه به X45. من فرمت درایو با استفاده از پانل جلوی X45 به NTFS.

"کوکتل-صوتی-X45 MediaServer" نشان می دهد تا به عنوان یک شبکه محل دوبار کلیک کردن باز می شود WindowMedia بازیکن (من با استفاده از Roon روز به روز) برای مدتی دوبار کلیک کردن بر روی نشان داد همه دایرکتوری ها (هنرمند آهنگساز و غیره) من نمی توانم همه چیز کشیدن به این محل شبکه وجود دارد به نظر نمی رسد به هر حال برای مدیریت فایل ها از طریق WMP یا Roon, Roon نمی دیدن پارتیشن. من متصل شده و انتقال با استفاده از FTP از طریق فایل زیلا (من نمی دانم چیزی در مورد این مسائل) اما البته فقط آزادسازی فایل های خود را بیش از چیزی است که در فرمت مناسب (UPnP?) بنابراین من نمی توانم فهرست آنها را از بر x45 مقابل کنسول خود را.

من هم سعی کردم Kodi و فقط مانند minimserver زمین از طریق دیگری نمایه سازی تنها برای پیدا کردن که هیچ انتقال فایل از ویژگی های. ببخشید که پست طولانی من دیوانه نا امید با این افتضاح است و شوک که کوکتل صوتی رابط ارائه می دهد هیچ پروتکل. وجود دارد برخی از نرم افزار سرور وجود دارد که می توانید تنها با کشیدن و رها کردن را انتخاب کنید و ضربه زدن به انتقال موسیقی من به X45?

من همچنین می خواهم به می دانم که چگونه به نصب roon سنگ در x45 اما من هنوز هم به دنبال به که کمی در خود من. با تشکر برای هر گونه کمک.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب