مبتدی کامل به دنبال یک مشاوره کوچک.

تمرکز با بازی امروزه عمدتا با HDR و خرید یک تلویزیون که در حال حاضر نیز مناسب و معقول به اندازه کافی HDR قابل

توسط EXAMPLENEWS در 31 خرداد 1399
تمرکز با بازی امروزه عمدتا با HDR و خرید یک تلویزیون که در حال حاضر نیز مناسب و معقول به اندازه کافی HDR قابلیت هل قیمت ها به ویژه هنگامی که شما نگاه در 65"+ اندازه.

بودجه خود را برای تهیه یک 55" مدل که خوب است با HDR و بیشتر در آینده برای بازی در LG C9 OLED.

در 65" شما می توانید در نظر بگیرید تلویزیون های LCD مانند سونی XF9005 سامسونگ Q70R, Q80R و یا اگر شما تحت فشار قرار دادند Q85R.

سامسونگ بازار, بالاتر خود را تا پایان تلویزیون های ال سی دی به عنوان QLEDs اما آنها هنوز تلویزیون های LCD. بزرگترین حرکت نزولی با سامسونگ تلویزیون های ال سی دی نسبت به ال جی نورتاب است با آینده تصحیح. آنها درست HDMI 2.1 بنادر و در نتیجه ممکن است کار به خوبی با VRR با کنسول های نسل بعد.

اگر شما در حال حاضر یک تلویزیون پلاسما مگر اینکه شما در حال مشاهده عادات را تغییر داده اند من فکر نمی کنم شما بیشتر مستعد ابتلا به سوختگی در حال حاضر با یک OLED در مقایسه با تلویزیون فعلی خود را, اما اگر شما نگران هستند و شما می خواهید برای خرید یک OLED شما می توانید در نظر خرید از جان لوئیس و پرداخت اضافی برای خود آسیب تصادفی بیمه را پوشش می دهد که در برابر آن. وجود دارد یک موضوع ساخته شده در رایت در اینجا: OLED رایت در خطر

قبل از اینکه شما شروع به مقایسه تلویزیون های ال سی دی به نورتاب هر چند انتخاب کنید که تکنولوژی مناسب شما بهتر است: ال سی دی در مقابل OLED

همه از بهترین خرید تلویزیون اینجا هستید: من بهترین ارزش تلویزیون 2019-2020 Edition



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب