کپنهاگ v Istanbul Başakşehir حقایق

کپنهاگ و استانبول Başakşehir بازگشت به اکشن در بازی برگشت خود در لیگ کراوات با ترکیه, باشگاه, برگزاری باریک 1-

توسط EXAMPLENEWS در 23 فروردین 1399

کپنهاگ و استانبول Başakşehir بازگشت به اکشن در بازی برگشت خود در لیگ کراوات با ترکیه, باشگاه, برگزاری باریک 1-0 استفاده به عنوان هر دو باشگاه به دنبال نخستین حضور در اروپا یک چهارم نهایی.

• کپنهاگ شد 4-2 جمع برندگان برابر سلتیک در دور از 32 triumphing 3-1 در گلاسکو پس از رسم پا برای اولین بار 1-1 در پایتخت دانمارک. آنها تا به حال به پایان رسید دوم در گروه B در طول پاییز مقدماتی با نه امتیاز پشت مالمو.

• Istanbul Başakşehir بهبود از یک 3-1 اولین پا شکست اسپورتینگ در این دور از 32 به رفتن را از طریق 5-4 در مجموع با تشکر از ادین Višća اواخر وقت اضافه پنالتی در استانبول. همچنین در آخرین دقیقه برنده در جام دور به Borussia Mönchengladbach که آنها را قادر به خود را بالا بخش و اطمینان از بهار یوفا رقابت است.

جلسات قبلی
• Istanbul Başakşehir اولین یوفا دیدار با یک تیم از دانمارک به پایان رسید و در پیروزی به لطف یکی دیگر از اواخر Višća مجازات خونسردی خود را تبدیل 88 دقیقه اعتصاب اقامت محکم رقابت روبرو می شوند در استانبول.

• کپنهاگ جفت شده اند و با مخالفت فقط یک بار قبلا از دست دادن 3-1 دور به گالاتاسرای و ضرب و شتم آنها را 1-0 در خانه – هر دو بازی با زمان سر مربی Ståle Solbakken مسئول – در فصل 2013/14 لیگ قهرمانان اروپا مرحله گروهی. علاوه بر این B1903, یکی از باشگاه های است که با هم ادغام شدند به تشکیل کپنهاگ در سال 1992 شد 2-1 جمع برندگان برابر Trabzonspor در 1991/92 جام یوفا دور سوم است.

فرم راهنمای
کپنهاگ
• کپنهاگ به دست آورد Superliga تاج ترم آخر تبدیل شدن به دانمارکی قهرمانان برای سومین بار در چهار فصل و 13 در همه. آنها را از دست داده در ضربات پنالتی به Crvena zvezda در این فصل لیگ قهرمانان اروپا سوم دور مقدماتی شد اما 3-2 جمع برندگان بیش از lats قهرمانان ریگا در لیگ اروپا بازی آف.

• دانمارکی باشگاه هفتم لیگ اروپا مرحله گروهی مشارکت به ارمغان آورد یک سوم صلاحیت هر چند آنها موفق فقط پنج گل در شش بازی به ثمر رساند یک بار در هر یک از پنج – از جمله دو 1-0 برنده در برابر لوگانو و سه تساوی 1-1 – قبل از رفتن به پایین 0-1 در هفته 6 در صفحه اصلی به مالمو.

• از مجموع 4-2 پیروزی برابر سلتیک به معنی کپنهاگ در حال رقابت در لیگ اروپا دور 16, فقط برای بار دوم. آنها خود را از دست داده قبلی کراوات در این مرحله در حال سقوط به آژاکس در 2016/17 (2-1 ثانیه 0-2 یک) و هرگز به گذشته رفته دور 16 و در هر رشته ای رقابت های اروپایی.

• کپنهاگ را 3-1 شکست برابر ریگا در ماه اوت تنها از گذشته خود 11 اروپایی مسابقات در Parken که در آن آنها را به ثمر رساند بیش از یک هدف دیگر ده داشتن به همراه داشت فقط شش در مجموع به سمت خانه. اروپایی خود رکورد در پایتخت دانمارک در این فصل است W3 D3 L1 در حالی که خود را به طور کلی صفحه اصلی آمار و ارقام برای UEFA Europa League, گروه, مرحله, نهایی, هستند, W9, D7 L10.

• کپنهاگ موفق به کسب سه از نه یوفا رقابت روابط که در آن آنها را از دست داد اولین دور پا, اگر چه آنها را از دست داده اخیر در برابر Qarabağ در 2017/18 در لیگ قهرمانان اروپا بازی کردن (0-1 یک 2-1 ثانیه). که کراوات یکی از سه است که در آن برای اولین بار پا نمره 0-1 دانمارک باشگاه تنها موفقیت در آن به عنوان مثال پس از آمدن یک دور پیش از آن در همان فصل در برابر Vardar (4-1 ثانیه).

Istanbul Başakşehir
• این Istanbul Başakşehir پنجم را پی در پی کمپین اروپایی خود یک هشتم رقابت تعظیم داشتن ساخته شده است در 2015/16. آنها تضمین بازگشت این مدت با اتمام دوم به گالاتاسرای در یک مبارزه از نزدیک 2018/19 Süper Lig عنوان مسابقه.

• دو شکست توسط Olympiacos در لیگ قهرمانان اروپا سوم دور مقدماتی قرار Istanbul Başakşehir به لیگ اروپا مرحله گروهی برای دومین بار. مبارزات انتخاباتی قبلی خود را در 2017/18 به پایان رسید و پس از شش بازی خود را به عنوان شمارش هشت نقطه در سمت چپ آنها را در مقام سوم پشت براگا و فولاد خوزستان.

• در این فصل آنها به پایان رسید اولین بار در گروه خود با وجود دو شکست سنگین به دوم قرار داده رم (0-4 یک 0-3 ثانیه). آنها دو بار برنده در برابر ولفسبرگ و جلب 1-1 در خانه به Mönchengladbach قبل از دخالت آنها آلمان میزبان به گروه J اجلاس در سرنوشت 2-1 برنده در هفته 6. ماه گذشته خطر ناک پیروزی بر اسپورتینگ قرار داده و آنها را به دور 16 برای اولین بار این باشگاه را طولانی ترین کمپین اروپایی.

• استانبول باشگاه موفق به کسب فقط سه تا از آنها 14 داشتنی با وسایل دور (D3 L8) اما دو نفر از کسانی که پیروزی آمده اند در این فصل در ولفسبرگ و Mönchengladbach. آنها تا به حال خود را از دست داده قبلی سه قاره وسایل بدون ثمر رساند در رئال, Olympiacos و رم.

• Istanbul Başakşehir هرگز قبلا برنده این خانه پا برای اولین بار از کورس رقابت کراوات.

لینک ها و چیزهای بی اهمیت
• Dame N'Doye کپنهاگ را گلزن تمام وقت که خالص در هر دو بازی برابر سلتیک صرف دو و نیم فصل در ترکیه با Trabzonspor قبل از اینکه دوباره کپنهاگ در سال 2018 است. او ده گل به ثمر رساند در 63 Süper Lig حضور برای دریای سیاه ،

• N'Doye سابق سنگال team-mate استانبول Başakşehir را Demba Ba; آنها هر دو در سنگال 2012 CAF جام ملت های آفریقا تیم ملی.

• کپنهاگ مدافع Ragnar Sigurdsson بازی های برگزار شده است شش برابر ایسلند مقابل ترکیه عنوان هر دو اهداف خود را در کشور 2-1 صفحه اصلی برنده شدن در یک ماه ژوئن 2019 یوفا یورو 2020 مقدماتی.

• Istanbul Başakşehir مربی Okan Buruk و کپنهاگ تعداد مخالف Solbakken بازی در برابر یکدیگر هر دو به عنوان نیمه دوم جایگزین در نروژ 2-0 دوستانه پیروزی برابر ترکیه در استانبول در 23 فوریه سال 2000.

• این Solbakken را 42nd UEFA Europa League, بازی مرحله گروهی به در شارژ از Copenhagen – بیشتر در رقابت با هر سر مربی تنها با یک باشگاه بیش از سه Unai Emery (سویا).

• Višća را هدف برد در پا برای اولین بار بود Istanbul Başakşehir کاپیتان ششم در رقابت ساخت و او را مفصل پیشرو گلزن در این فصل لیگ اروپا, لیگ, مرحله گروهی به نهایی. آن را نیز خود هدف چهارم در مرحله حذفی و سوم از روی نقطه پنالتی در بازی پی در پی.

ضربات پنالتی-outs
• کپنهاگ رکورد در سه لیگ ضربات پنالتی-outs است W2 L1:
3-2 v Ferencváros, 2003/04 جام یوفا دور اول
4-3 v آتالانتا 2018/19 UEFA Europa League play-off
6-7 v Crvena zvezda, 2019/20 لیگ قهرمانان اروپا سوم دور مقدماتی

• استانبول Başakşehirspor در عین حال از ویژگی های در یک لیگ ضربات پنالتی.

مربیان
• Solbakken دوم مربیگری تصدی در کپنهاگ آغاز شد و در سال 2013 است. او موفق به کسب هشت کرون عنوان مسئول باشگاه – پنج نفر از کسانی که در اولین املا از سال 2006 تا 2011 – به علاوه چهار داخلی فنجان. سابق نروژ هافبک برنده 58 کلاه و گل نه گل برای کشور خود ظاهر می شود در هر دو سال 1998 جام جهانی و یوفا یورو 2000 و قبل از اینکه مجبور به بازنشسته پس از یک حمله قلبی. او همچنین تا به حال کوتاه جادوها مربیگری در آلمان (کلن) و انگلستان (گرگ) بین دو نانامی به بازی طولانی در پایتخت دانمارک.

• یک هافبک سابق که صرف بیشتر از خود بازی حرفه ای در گالاتاسرای با او برنده هفت ترکی در لیگ عناوین plus جام یوفا/سوپر جام یوفا در سال 2000 Okan Buruk نیز کمک ترکیه به مقام سوم در جام جهانی فوتبال 2002. Istanbul Başakşehir شد هفتمین باشگاه در بسیاری از فصول سال به عنوان یک مربی زمانی که او موفق شد Beşiktaş محدود عبدالله Avcı در تابستان 2019. مشخصات خود را تا به حال بطور قابل توجهی افزایش یافته است از یک سال پیش هنگامی که او به رهبری unheralded اخیسر Belediyespor به ترکیه جام موفقیت با 3-2 پیروزی نهایی در برابر Fenerbahçe.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب