Denon 2803/983 روند برای گرفتن سیگنال از منطقه 2

با تشکر Dante01. گام های خود را است آنچه که من انجام شده است و آن کار نمی کند. (من صاحبان دستی و گوشه های پاره

توسط EXAMPLENEWS در 17 تیر 1399
با تشکر Dante01. گام های خود را است آنچه که من انجام شده است و آن کار نمی کند. (من صاحبان دستی و گوشه های پاره پاره به عنوان یک نتیجه از این تلاش پوشا چند سال خاموش) است.

یک مسئله من این است که من نمی توانم تنظیم خروجی سطح منطقه 2 به متغیر (به عنوان شما استرس بالا) مگر اینکه من منطقه 2 تقویت کننده اختصاص داده شده به فراگیر بازگشت. آن است که تنها زمانی که به آن اختصاص داده شده است به اطراف کمر که تنظیمات منو به من می دهد گزینه ای را برای تغییر منطقه 2 از سطح خروجی به متغیر. بنابراین آنچه که من انجام داده ام این است که تنظیم خروجی سطح اول (در حالی که آمپر اختصاص داده شده است به فراگیر Back) و سپس سوئیچ آمپر انتساب به منطقه 2. اما همانطور که در بالا گفتم پس از انجام این من مطمئن هستم که سطح خروجی باقی می ماند در 'متغیر'. من می توانم, اما, تغییر حجم با استفاده از کنترل از راه دور و Volume +/- دکمه در زمانی که من در منطقه 2 حالت. حداقل نمایش داده شده حجم عددی افزایش و کاهش می یابد به عنوان من هیچ صدا, بنابراین من نمی دانم آنچه که واقعا در رفتن.

حتی اگر من مطمئن هستم که من دی وی دی پلیر متصل است از طریق S/PDIF من سعی کردم با استفاده از هر دو دی وی دی و رادیو FM به عنوان ورودی است. نه کار.

به عنوان Dente01 می داند که از یکی دیگر از پست من هم مشکل با واحد تعطیل زمانی که من ضامن در منطقه 2 را فشار دهید. من دوباره مقداردهی اولیه پردازنده و نه تا به حال که مشکلی حس. من نیز ohmed من, هوای آزاد, سخنرانان در این رابط از نیلز سوئیچ به من خواندن از حدود 6.5 اهم هر که به نظر می رسد معقول و منطقی داده شده این اسمی 8 اهم بلندگو. من سیم بلندگو است که احتمالا 12 سنج است و بیش از 30 فوت طول.

در یک نقطه در طول آزمون و خطا گرفتن این به کار من بعد از کلیک بر روی منطقه 2 را فشار دهید من می تواند شنیدن آنچه که به نظر می رسید مانند یک بلندگو صدا از داخل گیرنده محوطه قبل از واحد تعطیل. آن این کار را چندین بار قبل از بستن دوم من تحت فشار قرار دادند Zone 2 را فشار دهید. اما در حال حاضر منطقه 2 دکمه است pushe, منطقه 2 چراغ قرمز روشن است و واحد باقی بماند اما من بدون صدا. و من تایید منطقه 2 جلد است که در محدوده قابل شنیدن به عنوان شرح داده شده توسط Dente01 بالا.

ممکن است وجود دارد برخی از مرتب کردن بر اساس از یک فیوز یا مدار شکن در خروجی سمت منطقه 2 آمپر که باز است به طوری که آن را به نظر می رسد آمپر است که کار خوب و در عین حال سیگنال مجاز نیست برای رسیدن به خروجی جک ؟



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب