Denon دوره کارشناسی ارشد موضوع

سلام بچه ها.من یک سوال دارم که مشکلات زیادی به من. من Denon عصر a11 بسیاری از سال پیش بود و استفاده از آن به ص

توسط EXAMPLENEWS در 21 خرداد 1399
سلام بچه ها.

من یک سوال دارم که مشکلات زیادی به من. من Denon عصر a11 بسیاری از سال پیش بود و استفاده از آن به صورت استریو و خانه سینما خوشبختانه برای سال های بسیاری است. سپس من به روز رسانی سیستم من و خریداری جدید بلندگوها کانتون Vento مرجع سری 7 و سپس پس از یک ماه یا کمی بیشتر من ASr11 شروع به عمل می کنند کمی عجیب و غریب - وحشتناک سر و صدا از کانال راست - پرداختن مانند جیر جیر استاد حجم بی فایده بود و حتی اگر من آن را تغییر به 0 به هر حال من قادر به شنیدن سر و صدا - بسیار تمیز نیست اما تار. هنگامی که من تبدیل به منبع دیگر و سپس سر و صدا بالا (بسیار کوتاه) را به عنوان به خوبی.

این موضوع رفته بود و آمد و پس از برخی از زمان. من تصمیم گرفتم برای قرار دادن آیتم به سرویس چون من نمی توانید چک کنید در کنار من هر چیزی. من روشن بلندگو به آنهایی که قدیمی است.

پس از آن من خوب معامله در ebay و خرید Denon 4520 و بعد از مدتی تقریبا همان مسئله نویز و دوره کارشناسی ارشد نمی توانید هر چیزی را به صدا در کنترل کنه - حتی اگر من را به سوئیچ 0, من می توانم شنیدن noice یا رسانه ای که پخش شد که در آن زمان. من با استفاده از این 'جدید' گیرنده برای یک ماه یا کمی بیشتر است.

و بله این موضوع این است که زمانی که بلندگو استفاده می شود و یا هدفون... پس در واقع در هر دو مورد همان زنجیره ای/فرآیندهای درگیر است.

گمان می کنم که این است که پرداختن به انجام دوره کارشناسی ارشد دکمه یا الکتریکی زنجیره ای موارد... اما این اتفاق پس از من تغییر بلندگو با امپدانس است که همان ویژگی های فنی و تجاری نیز همان است.

این مسئله شناخته شده یا من به سادگی بنابراین بدشانسی, متعجب? من فکر نمی کنم که بلندگو است که علت یا کابل و یا منبع - CD/Media player. من باور نمی کنم در ارواح یا...

من در جایی در مورد Donon 'هدفون های On/Off' اشکال در هنگام اکسیداسیون موضوع است اما می تواند از آن بود که دوره کارشناسی ارشد 'مراحل' همان موضوع و آن را پر از گرد و غبار ،



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب