Denon PMA-2500NE & DCD1600NE بررسی

بررسی Denon PMA-2500NE گل سرسبد استریو آمپر و DCD-1600NE SACD بازیکن چگونه آنها در مقایسه با کمبریج CXA-80, CX

توسط EXAMPLENEWS در 31 تیر 1399
بررسی Denon PMA-2500NE گل سرسبد استریو آمپر و DCD-1600NE SACD بازیکن چگونه آنها در مقایسه با کمبریج CXA-80, CXC و CXN و چیزهای دیگر.

من این پست این نیست و به نظر می رسد ذکر شده در این فروم.

اجازه می دهد تا در صف مقابل از شروع. بر خلاف بسیاری در اینجا من هیچ hi-fi متخصص واقعی یا تظاهر توهم. تجربه من می آید خیلی از گوش دادن به آنچه که من و متعلق به من فرصت کمی برای شنیدن دیگران' تجهیزات. مانند بسیاری در این فروم هر چند من از یک سن خاص و قدردانی hi-fi برای سال های بسیاری است. من نیز به عنوان گناه به عنوان بعدی از تایید تعصب و دارونما با این حال سخت من سعی کنید به هدف باز و صادقانه.

در روز در روز از ورود در کالج من منفجر من تمام مدت اعطای یک فیشر سیستم موسیقی که شبیه اما نبود جدا و کامل با آن خود را کابینه. این درب به گسترش LP مجموعه و خدمت من به خوبی به عنوان یک دانشجو.

یک سال بعد من تا به حال فرود یک فارغ التحصیل کار و دستمزد من رفت و مستقیما به "مناسب" hi-fi. من تحت درمان خودم را به موسیقی وفاداری B1 آمپر و Wharfedale الماس بلندگو. غنی تر تلفن های موبایل ضربه زدن Marantz را بالای محدوده CD96(?) و همراه جداگانه DAC برای 1/2 قیمت - برش خورده در 500 در هر در 1980s. من هر دو آنها را در قول می دهم که اگر من می توانم شنیدن هر گونه تفاوت با قایقران DAC من می تواند آن را بازگشت "هیچ مشکلی" برای بازپرداخت کامل. من نمی توانستم و تا به حال متعال ردیف با غنی برای تلفن های موبایل که نمی خواهم آن را به عقب. تنها زمانی که من تا به حال پاک کامل فروشگاه از مشتریان آنها خرد شدن.

یک زن و شوهر از هفته بعد من flatmate برادر ظهور دور است. او مدیر فروش یک لوله تولید کننده آمپر, من نمی تواند به یاد داشته باشید که یک روزه مرا در یکی از محصولات خود را برای چند ساعت او فقط اتفاق افتاده است که در بوت ماشین خود را به مقایسه با B1. تفاوت فک انداختن چنین شفافیت و پویایی و شیرینی از صدای من را قورت داد و با مقایسه رنگی مبهم و تحریف صدای B1 شد 3rd, نی 4 رای دادن. متاسفانه این تنها زمانی است که من تا کنون شنیده tube amp. در حقیقت من نا امید شده بود با Musical Fidelity از شروع. آن را تا به حال stying مناسب و پایان یک Austin آلگرو و قطعات بن سوئیچ قدرت سوسو نارنجی که در آن خطرناک منبع تغذیه. این سیستم hi-fi magazine بهترین خرید به این تصور از یک DIY آمپر زدم به هم ریخته.

یک سال بعد محلی سارق و شرکت بیمه توطئه هم به من اجازه می دهد برای ارتقاء به یک سیستم جدید است. من به دست آورد و آخرین خرید بهترین بودن یک Arcam آلفا+ سی دی پلیر و Pioneer A400 آمپر. من می خواستم باید ماموریت 753 سخنرانان بود اما توصیه می شود توسط یک مجله و روزنامه نگار است که آنها خواهد بود بیش از حد روشن با A400 و قلعه چستر طبقه standers خواهد بود بسیار بهتر ترکیب. در قبل از مرتب استماع سونکس هدفن فروش 753s قبل از من وارد (قدرت, مجله بازاریابی تا به حال به این بیرون رفتن از درب مانند کیک گرم) بنابراین به جای من فقط روی فروش سخت در اتصال کابل. من می توانم شنیدن هر گونه تفاوت با آنهایی که گران تر و سمت چپ با ارزان اتصالات و قلعه (برای رکورد خود 1/4 شاخ طراحی صدا مناسب موتزارت کلارینت پنجگانه خوبی است اما نمی تواند مقابله با امینم. من همیشه تعجب اگر من ترجیح داده اند روشن تر و سریع تر صدای 753s) من هم دست دوم گردونه بیشتر از آن بعد از آن. من هنوز هم و استفاده از این سیستم برای این روز اما به طور کلی جریان به آن است. برای سال های بسیاری از آن استفاده کمی بود که من از کار بیش از حد سخت است که بدون شک کمک کرده است و این واقعیت آن است که همه چیز هنوز هم به طور کامل کار می کند.

در سال 2006 من یک سیستم جدید برای یک اتاق یک سایرس 6 CD و آمپر با B&W CM1 بلندگو. به کوروش انتخاب شد در اندازه تخفیف و مجله نقد و بررسی و سخنرانان در استماع (با بررسی تایید تعصب). آن را به تولید تمیز و دقیق صدا با تصویر برداری و صدا اما با گذشت زمان متوجه شدم آن فاقد هر گونه سرگرم کننده است. سال گذشته من به جای CM1s با مانیتور صوتی نقره ای 2s و صدا از تبدیل کامل مالیات بر ارزش افزوده بازرسی کامل ، حتی زیور آلات در mantlepiece شروع به رقص. در خانه همسایه. در سراسر جاده.

چند سال پیش من در زمان در اختیار داشتن یک کمبریج سیستم جدید من فرمت این CXA-80, CXC و CXN (به وضوح من تا به حال فقط در مورد ببخشند غنی برای تلفن های موبایل در حال حاضر) و دوست خود را قدرتمند و صدای موسیقی به خصوص که از مانیتور های صوتی نقره ای 8 floorstanders. پس از خرید این بوده است من رفتن به سیستم من متصل شده اند دست 2 گردونه من تا به حال بیشتر از زندگی من یک Systemdek IIX با Linn Basik بازو. در پیشگام این تولید به وضوح پایین تر از کیفیت صدا به سی دی بود و به ندرت استفاده می شود, بنابراین من به روز رسانی قلم به Ortofon 2M آبی و یک پروژه Phono جعبه USB V آن را به کار با CXA-80. در حالی که digitising من LP مجموعه مفید بود و انجام می شود با از دست دادن کمی از s.س. صدا به طور کلی مانند آن بود که از پایین خوب بود و هنوز هم بسیار ضعیف نسبت به CD. من واقعا می خواستم به درک وینیل اما فقط توانستم چه سر و صدا بود و نمی دانم اگر این گسل با صفحه گردان بازوی کارتریج یا pre-amp یا اگر وینیل بود فقط بازاریابی است.

وقتی که من MA نقره 2s سال گذشته من نیز درمان خودم را به یک Audiolab M-ONE برای استفاده به عنوان یک میز کار سیستم متصل به مک من از طریق USB و گیر CM1s در پایان آن است. مانند کوروش قبل از آن صدا بسیار تمیز و دقیق و با صدا اما خاکستری و مرده همه جاذبه جراحی برداشته.

سپس 6 ماه پیش من تصمیم گرفتم من می خواهم تبدیل به گاراژ به یک گروه اختصاص داده های استریو و 7.1.4 AV اتاق. تجهیزات جدید مورد نیاز است. این بار در نهایت آن خواهد بود آنچه که من واقعا می خواستم یک "بهترین" سیستم به جای اینکه معقول قیمت پله پایین ;-)

بسیار اولیه تحقیقات (من تا به حال چندین ماه قبل از اینکه من نیاز به مطالبی که من تا به حال حتی شروع به روشن کردن گاراژ اجازه دهید به تنهایی هر یک از نسخهها کار در ساختمان) انداخت تا یک AVonline فروش مقرون به صرفه; نظارت بر طلا صوتی 5.1 بسته "تنها" £5,555. مرسی. تنها 1 سمت چپ. این بود که در 1am. ماه خیلی زود شروع به خرید در حال حاضر. اجازه می دهد تا خواب بر روی آن. صبح روز بعد به من نگاه کرد و دوباره شاهد ارائه بسته - یکی دیگر از £100 امن £2,000 Yamaha RX-یک 3070 به قدرت آنها. بیرون آمد و کارت اعتباری. (ضمنا من فکر می کنم این پیشنهاد است و هنوز هم با تنها 4 سمت چپ 3 بیش از 6 ماه پیش....) به انجمن خوش آمدید Numpty112233 جهان lol.

یک بازی از موسیقی سخنرانان گرفت. مانیتور صوتی G300s به طور موقت جایگزین S8s در پایان CXA-80. تصور اولیه از نام تجاری جدید بود, بیشتر, جزئیات, بیشتر, "hi-fi" اما همان صدا امضا که من دوست دارم. این S8s رفت و به ذخیره سازی تا اتاق جدید به پایان رسید و از آن جالب خواهد بود به شنیدن تفاوت رفتن به راه در حال حاضر G300s در حال اجرا در. این G50s جایگزین CM1s در پایان از M-ONE. آنها نه تنها در بهبود بر CM1 نقاط قوت بلکه خطاب استریل امضا با دوز زیادی از سرگرم کننده و آهنگی. 1 بلندگو تغییر بزرگ بود اما نه بزرگ و 2 بود فرآیندی. بقیه "قرارداد بسته" جعبه هنوز نشسته مهر و موم شده در ذخیره سازی.

انتخاب یک استریو amp شده است به مراتب طولانی تر و دردناک است. هیچ ضربه فوری خرید در اینجا اما به جای ماه از تحقیقات به ساعت اندکی طراحی یک لیست کوتاه شد که طولانی تر از بازوی من بین £1.5 k و £6k همه به امتحان قبل از خرید. من تنها نیاز به دو ورودی USB از مک من (پس از سی دی & LPs می تواند اقامت با کمبریج سیستم) و HT بای پس برای G300s. من مایل یک جعبه راه حل است. بسیار چند آمپر را ارائه و پس از پرتاب در 2 جعبه تصمیم گیری پیچیده و بودجه بیشتر است. آزمون بود و مشکل ساز است. این امر می تواند واقعی برای تمام آمپر در لیست من اما بیایید نگاهی به یکی در بالای لیست من به عنوان مثال کمبریج لبه A. فروش تنها با غنی برای تلفن های موبایل آنها نمی سهام بسیاری از آمپر من آرزو به مقایسه آن با (ماه یا هگل به عنوان مثال). بیشتر آنها احتمالا نمی باید برای استماع برخی از کسانی که آنها را انبار. قطعا آنها ندارد مانیتور صوتی طلا 300s برای من به گوش دادن به آنها را بر روی. یک راه حل خواهد بود برای به دست آوردن یک خانه ی نمایشی. فقط من نزدیکترین فروشگاه است که 200 مایل سفر دور و من تا به حال فراموش شده تجربه قبلی من از تلاش برای بازگشت و دریافت پول من بر روی یک نسخه ی نمایشی. (کمبریج اگر شما این به عنوان خوانده شده - من درک می کنم که چرا در انگلستان شما به طور انحصاری خرده فروشی از طریق غنی تر به من منجر به این باور وجود دارد به اشتراک گذاشته پرسنل در اتاق هیئت مدیره بنابراین من مدل کسب و کار با این حال من.m.o. لبه محدوده باید به فروش بیشتر از طریق مجلل مستقل خرده فروشان که فروش بیشتر سازگار پایان بالا سخنرانان و بهتر در ارائه یک "پیچیده" تجربه مشتری. انجام نمی دهد بنابراین به طور بالقوه شما هزینه کسب و کار من)

بنابراین بیشتر آنلاین سوزاندن نفت نیمه شب به اتاق پیشرفت این نسخهها کار در ساختمان بلع پول بیشتری از من تا به حال بودجه ( من تا به حال در واقع تنظیم بودجه اما بسیاری از چیزهایی که من تا به حال در نظر گرفته و به سرعت نصب شده تا راه بیشتر از من فکر کرده بود بیش از £2k در ورقه (به عنوان مثال). من به یاد Linn ضرب مخفف G. I. G. O. - زباله در زباله - که آنها را برای استفاده خود را در بازار گران turntables با این نظریه درست است که هیچ چیز زیرمجموعه بهبود یک پیش فرض, منبع, با این حال خوب بود. در عصر دیجیتال منبع غیر فشرده 1s و 0s صرفا نیاز به یک DAC آمپلی فایر و بلندگو. به نظر من به طور کلی تفاوت بین ارزان و گران DACs نسبتا کوچک آمپر, مقایسه متوسط و سخنرانان بزرگ است. بنابراین من از این نظر است که این باید تکرار در تقسیم بودجه برای یک سیستم متعادل و من در نهایت به این نتیجه رسیدند G300s نمی توان بیشتر از لبه A.

در حدود همان زمان من تصادفا عبور ذکر است گروه آزمون برنده Denon آمپر PMA-1600NE. تا این نقطه Denon حتی شده در رادار. هیچ اشاره ای به آن در این فروم و یا معمول آنلاین نقد و بررسی ارائه دهندگان خدمات. به من Denon خوب بود در ارزان مینی و سیستم های جریان اصلی AV. در تجربه من با نام تجاری بوده و کاملا قابل اعتماد - من شده اند از خواب بیدار شده تا با یک مینی سیستم برای 30 سال گذشته آن را در آینده برای 3 ساعت در هر روز برای 3 دهه یک بار بدون گم شده ضرب و شتم. به طور مشابه من بیشتر اخیر اما بیش از حد پیچیده AVR بوده است, بی عیب و نقص و عارضه جدا) کاربر پسند. نه, اگر چه, به خصوص hi-fi بنابراین این برند تا به حال در نظر گرفته نشده است.

تحقیقات بیشتر نشان داد این غیر منتظره بود هر دو DAC و HT بای پس piqued علاقه من. من در نهایت در بر داشت گروه آزمون آن را تا به حال برنده آنلاین (لینک زیر) و کشف این رقابت شامل یاماها A-S1100 که گذشته آمده بود. این تحریک علاقه زیادی به این گزارش بسیار شبیه صدایی A-S2100 با آن fan club در اینجا تحت توجه جدی است. درست یا غلط من نگه داشتن وزن بیشتر به Hifichoice گروه آزمون نسبت به برخی دیگر بررسی به عنوان من درک می کنم آنها در حال انجام نابینا با یک گروه از شنوندگان و به طور مستقیم مقایسه تفاوت بین محصولات به جای یک نفر بیان کرد یکی از شناخته شده محصول فوق العاده در شایستگی خود را به دلیل یک تولید کننده به او یک نمونه برای ترویج به طور خاص برای پشتیبانی از آگهی پرداخت. بیشتر حفر نه تنها نشان داد مشابه نتیجه گیری در زبان های مختلف اما حتی بیشتر از آن برای گل سرسبد مدل بالا این PMA-2500NE و من اعتراف من شروع به گرفتن هیجان زده به نقطه ترشح بزاق. این علامت تمام جعبه. ورودی. گل سرسبد. قیمت. نام تجاری. بررسی.

جدید در بالای لیست برای استماع اما هنوز نیاز است در حالی که برای. قیمت سریع بررسی نشان داد که یک خرده فروش 300 پوند ارزان تر از دیگران و ارائه آنها تجارت فهم. من M-ONE خواهد بود مازاد به نیاز و پس از روی کنجکاوی من به آنها ایمیل فرستاده. Hi-fi گوشه به من پیشنهاد بیش از 75 پوند بیشتر برای آن به عنوان یک تجارت نسبت به من پرداخت کرده بود تا من به سرعت خودم را متقاعد است که مبارزه با تروریسم در اروپا بود در مورد همه چیز را گران تر و دکمه را فشرده است. نه شنیدن آن 1st من را نجات دهد بسیار طولانی رانندگی کنید.

برافروخته با هیجان من تا به حال مرتکب شده و یک معامله (£1,425 + M-ONE) بسیار ارزان تر از £4,500 لبه من فکر کردم چه خبره و DCD-1600NE SACD بازیکن به عنوان به خوبی. من واقعا مطمئن نیستم که چرا به عنوان سی دی های من بودند به ماندن در یک اتاق دیگر (آمپر منبع بود که صرفا مک) و من متعلق به هیچ SACDs. من سرزنش Gibsy در اینجا برای کوبیدن در مورد SACDs lol.

1 به 5 روز آگهی تحویل شد 7 - 10 روز بلافاصله Hi-fi گوشه رو پول من و یک هفته یا بیشتر بعد آنها با ارسال آنها را هر دو. تنها آن را فقط SACD بازیکن تبدیل شده است. 3 روز بعد کتک آمپر در نهایت به نظر می رسد اما کار نمی کند. DPD تا به حال بدیهی است که با توجه به آن درمان فرش قرمز. بنابراین یکی دیگر از 10 روز صبر کنید برای جایگزینی.

این به من این فرصت را به بازی با DCD-1600NE در کمبریج CX راه اندازی و اینها نتیجه گیری های من;-

به صورت زیر مقایسه;- amp است کمبریج CXA-80 بلندگو مانیتور صوتی طلا 300 (سری 4)

A/B مقایسه بین سی دی های پاره پاره به مک به عنوان فشرده سازی lossless, AIFF فایل (بهتر متر مربع از ALAC) و جریان به صورت بی سیم از طریق پخش به کمبریج CXN

و پخش سی دی در کمبریج CXC با استفاده از digital co-axial به CXN

پخش سی دی در CXC صدا بهتر مانند یک رقصنده باله کردن چکمه های پیاده روی و پرش به آرامی در سراسر floor.By مقایسه فربه سی دی بیش از پخش صدا سنگین است.

A/B مقایسه بین Denon DCD-1600NE و کمبریج CXC حمل و نقل و CXN DAC.

من در حال حاضر مسلم است که سی دی های صوتی بهتر از CXC در هنگام استفاده از DAC در CXN شبکه بازیکن قبل از ارسال از طریق متعادل کابل به CXA80 آمپر به جای به سادگی با استفاده از DAC در CXA80. این CXA80 DAC برای تلفن های موبایل کسل کننده و سخت در مقایسه با. از طریق CXN وجود دارد اضافه شده است درخشش و "آهنگی".

اتصال Denon به نامتعادل آنالوگ در CXA80 و بازی همان CD وجود دارد یکی دیگر از گام به جلو در کیفیت صدا. در انزوا من لذت بردن از صدا از CXC & CXN DAC با این حال با مقایسه CXC / CXN صداهای نازک و Denon قرار می دهد بیشتر گوشت بر استخوان ها صدا فولر غنی تر و نرم و صاف. آن را نیز احساس می کند, عمل می کند و به نظر می رسد بیشتر محصول حق بیمه. Pricewise آنها می تواند در نظر گرفته شود قابل مقایسه - ok Denon دو برابر قیمت (من پرداخت £670 و 300 پوند) اما به عنوان یک حمل و نقل تنها CXC است اما نیمی از محصول و نیاز به یک DAC.

A/B مقایسه بین SACD و CD لایه در Denon

اولین تجربه من از SACD یک حمله در گوش و نه در یک راه خوب. من تا به حال نه شنیده هربی هنکاک نما آلبوم قبل و من آن را بیش از حد بلند. زیر screeches بودند و مانند ناخن یک تخته سیاه در حجم کامل. بعلاوه bizarrely آهنگ 2 تا به حال من در یک عرق سرد مشابه به تار گوشه اتاق انتظار برای دیدن Kojak آینده برای من. و نه من نبود با مواد مخدر. من گمان می کنم این آلبوم بهتر خواهد بود وینیل.

همه چیز بهبود کاریی پس از آن و من به این نتیجه رسیدند SACD بود و در واقع یک گام تا افزایش بیشتر همان تفاوت در حال حاضر نشان داد بین Denon و CXC.

بهبود اما فقط کمی. در این صورت از آن من باید نا امید داشتن چنگال مانند یک نه ناچیز مبلغ اضافی برای یک بازیکن با SACD قابلیت و حتی بیشتر برای یک تعداد انگشت شماری از SACDs. این قضیه صادق است به عنوان آنچه که این بازیکن نیست و مجلل موجود مجموعه بزرگی از سی دی ها به "نزدیکی SACD" استاندارد در نتیجه در تئوری صرفه جویی در من ثروت را در خرید یک کتابخانه به طور جدی آسیا SACDs و در واقعیت نه در واقع قادر به به عنوان در دسترس انتخاب هر قیمت است استخوان لخت. من به عنوان نوع آمازون فقط به من اطلاع داد منظور من برای سمت تاریک ماه بود که 3 ماه تحویل نمی توان انجام آن را به عنوان است و دیگر در دسترس است. HMS SACD من کشف است که به سرعت در حال غرق شدن کشتی. تنها موسیقی کلاسیک هنوز هم پشتیبانی از این فرمت - و نه لزوما بهتر عملکرد. اگر هر کسی می تواند به من اشاره در مسیر یک منبع فراوان از ارزان SACDs لطفا اجازه دهید من می دانم.

A/B مقایسه بین سی دی لایه SACD و CD

برای این که من با استفاده از همرزمان و چه گرفت بود 2 دقیقه از وحشت. من انتظار داشتم که آنها را به همان صدا. اما هر چیزی! 1 تا بود سی دی لایه در Denon. سپس من روشن به CD در CXC و بیش از نیمی از حجم از دست داده بود. متر مربع وجود دارد, اما آن را بسیار آرام است. آنچه که موضوع را با CXC? آن را فقط از آن گارانتی و به وضوح چیزی اشتباه بود. بعد از نگرانی و سر خاراندن من تعویض دیسک و به طور ناگهانی آن را Denon که رفت همه آرام و CXC به حجم کامل. مشکل با دیسک. Phew! پس از آن من داد تا در این مقایسه.

در ضمن تجارت در M-ONE (که یک vey خوب لحظهای واحد) آزاد تا MA طلا 50s برای قرار دادن بر روی کورش عالی همکاری که کوروش تا به حال شده است در انتظار 13 سال اما من پرت شدن.

در نهایت جایگزینی PMA-2500NE آمپر می رسد - و این یکی در واقع روشن شود. هیپ هیپ هورا!

1 - 2 چیز توجه داشته باشید. وجود دارد هیچ متعادل اتصالات. آن را نمی کند در انجام کارهای خانه.

A/B مقایسه بین Denon و کمبریج آمپر با استفاده از SACD

تفاوت در این است که سازمان ملل متحد! Denon طول می کشد کمبریج نقاط قوت به سطح دیگری و به طور کامل آدرس نقاط ضعف آن. بهتر است در هر راه. در دو یا سه برابر قیمت آن را باید در لیگ های مختلف و... است. اگر کسی آزار به خواندن این دور است که به دنبال در جدید CXA-81 پس از آن نیز استماع آزمون گروه برنده PMA-1600NE که به تازگی به پایین آمدن قیمت.

زیر مقایسه با Denon آمپر و سی دی پلیر و MA طلا 300 بلندگو;-

A/B مقایسه بین DSD و FLAC طریق 8 متر مافوق USB

Bach Cello Suite رونویسی برای ویولن توسط Rachel Podger

اولین چیزی که به دولت بود که, دانلود DSD در 256 من ترک دانلود پس از آن ضربه 11Gb. 11+Gb برای یک آلبوم!!! پس من رفتم پایین یک سطح به 128 اما حتی کردیم که تقریبا 4 برابر مقدار ذخیره سازی به عنوان یک 192kHz flac که خود یک فایل.

این یک با کیفیت بالا ضبط ویولن سولو بنابراین هیچ باس. من انتظار داشتم که هر دو به صدا دقیقا همان است اما آنها نیست. این DSD بود بیشتر مبتنی جامد صدا کمی کمتر جیغ کشیدن و خسته. من نمی تواند آزار با DSD هر چند که فایل ها به سادگی بیش از حد بزرگ است.

A/B مقایسه بین CD و AIFF پاره پاره CD

همان 1s & 0s در اینجا مصرف شد بسیار مسیرهای مختلف. از یک طرف آنها در حال خواندن با سرعت عادی با کیفیت پایین, لرزش حمل و نقل قبل از اینکه تبدیل به آنالوگ در همان بازیکن و در حال ارسال به آمپر از طریق 0.6 متر آنالوگ RCA. این بود که در مقایسه با آنها که پاره پاره در سرعت سریع توسط a £20 ضعیف ساخته شده خارجی درایو سی دی به مک من قبل از ارسال به آمپر DAC از طریق 8 متر کابل USB. هر دو DACs شد ارتقاء به PCM 352.8 کیلو هرتز

نتیجه قابل ملاحظه ای مشابه است. من تلاش برای تفاوت بگویید و من نمی خواهم برای قرار دادن پول در حدس زدن سمت راست در یک نابینا آزمون. شاید پاره پاره نسخه کمی duller اما ما موهای تقسیم در اینجا.

A/B مقایسه بین سی و وینیل

زمان برای اتصال تا من سینی دوار. نتیجه این شد واقعا وحی است. برای 1 بار در 30 سال مالکیت این صدا واقعا خوب است. به وضوح آنچه قبلا به برگزاری آن شده بود از طاعت و مرحله به عنوان با استفاده از هیئت مدیره Denon مرحله آن را خواند. بله این صدا های مختلف به CD, اما آن را مانند در مقایسه با خواهر و برادر به جای اینکه ضعیف 3 پسر عموی. ویولن و گیتار و ساکسیفون صدا مخملی غنی و صاف در سراسر صدا اما شاید بزرگترین تفاوت بود و آن را بسیار دشوار است به شدت گوش دادن به صدا (به عنوان من تا به حال شده است با دیجیتال) بلکه من خودم فقط با بهره گیری از موسیقی و چگونه از آن سرازیر شد. و که در نهایت البته آنچه در آن است همه چیز در مورد...

من از ترس پول ندارم که قرار بود به صرف SACDs خواهد شد در حال حاضر صرف تا حدودی بزرگتر دیسک پلاستیکی.

نتيجه گيری

Denon DCD-1600NE SACD بازیکن با کیفیت است قطعه از کیت. به خوبی طراحی شده و کنار هم قرار دادن آن را به تولید یک صدای عالی با ارتقاء سی دی به نزدیکی SACD کیفیت. آن SACD قابلیت است که متاسفانه محدود به عدم در دسترس بودن و قیمت از جمله دیسک. متاسفانه, آن را فاقد دیجیتال در منابع دیگر به استفاده از آن بسیار عالی DAC

PMA-2500NE آمپر است ستاره نشان می دهد هر چند. نه تنها آن است که در لیگ های مختلف به من کمبریج CXA-80 به عنوان آن را باید برای قیمت اما بر خلاف بسیاری از رقبای خود را, آن است که یک بسته کامل با HT دور زدن (که غیر منتظره ای می رود مستقیما به قدرت آمپر) و با کیفیت بسیار بالا ارتقاء DAC MM & MC phono مرحله و آمپر هدفون. بسیار توصیه می شود.

پست اسکریپت. کابل, کابل, کابل. دریافت yer پاپ کورن...

من یک اعتراف به. وقتی که در مقایسه Denon با کمبریج من با استفاده از های مختلف کابل در هر دو اتصال و بلندگو. برای کسانی از شما در کمپ یک این مهم خواهد شد یک نقطه به عنوان تمام کابل صدا همان. برای کسانی از شما در کمپ B من مقایسه در حال حاضر ارائه شده بی معنی که تمام کابل صدا متفاوت است. من نشسته اند بیش از حد طولانی در حصار در این سنگر جنگ من چپ گونه ادم بیکار و تنبل در یک طرف حق و طرف دیگر آن را به من شمع. زمان برای دریافت کردن و ناخن پرچم من به دکل در نتیجه بیگانه نیمی از دو خوانندگان هنوز هم wading را از طریق این پست.

من تا به حال شده است با تکیه بیشتر به سمت کمپ یک تا من تغییر کابل USB استفاده می شود بین مک من و M-ONE تغذیه MA طلا 50s. دلیلی برای تغییر صرفا برای رفتن از 0.6 متر به 8 متر بود و من نگران این کابل دیگر رنج می برند ممکن است استعفا در غیر این صورت من به طور کامل انتظار می رود آن را به صدا دقیقا همان - این همه فقط 0s و 1s درست است ؟ آن را نمی. دیگر مافوق کابل صدا به مراتب شفاف تر از این کوتاه تر Fisual هاوانا. تفاوت فوری بود و آشکار است که من حتی گوش دادن به آن بود و من واقعا شگفت زده کرد. من سپس یک پایه freebie و نسبت آن به هاوانا. هاوانا کمی بهتر شد اما تفاوت بسیار کوچکتر است. Fwiw هر دو کابل چه هدفن 5 ستاره...

A/B مقایسه بین آنالوگ RCA کابل - freebie عرضه شده با Denon 0.6 m QED Performance 40 2m و QED Reference 40 0.6 m با استفاده از همرزمان SACD

این QED برای تلفن های موبایل روشن تر و کاملتر و بیشتر باز مرجع پس از عملکرد. Freebie مسطح است و رنگی در مقایسه ، این QED آسانسور صدا اما برخی ممکن است پیدا کردن وضوح فوق العاده و درخشش مرجع بیش از عملکرد خسته. تفاوت بین 3 اندک است و نه شب و روز مانند بین کابل USB هر چند نه به اندازه کافی به حکم من به ارتقاء کابل در سیستم های دیگر که شاید تفاوت بسیار ناچیز خواهد بود (که من پیدا کردم زمانی که تستها من A400 و آلفا+)

بلندگو کابل هنوز به آزمایش می شود. بی سیم هر کسی ؟

DEIT - به روز شده در نقد و بررسی در اینجا;- به روز شده Denon PMA-2500NE & DCD1600NE نقد و بررسی - یک سفر از کشف...



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب