افسردگی و مشتاق به دانستن مردم دیگر مکانیسم های مقابله ای و تجربیات .......

بنابراین من شده اند کار از آغاز ماه اکتبر پس از کشمکش های ذات الریه که در آن من به پایان رسید تا در بیمارستان

توسط EXAMPLENEWS در 28 تیر 1399
بنابراین من شده اند کار از آغاز ماه اکتبر پس از کشمکش های ذات الریه که در آن من به پایان رسید تا در بیمارستان به مدت 8 روز nd قفسه سینه تخلیه در مدت 7 از آنها ترس زندگی را از من وقتی که من به دکتر رفتم و او به عنوان بررسی من از او گفت: من شما یک آمبولانس در حال حاضر !!! من واقعا احساس نمی کنم که بد نیست !!!

به هر حال بعد از یک ماه احساس کردم آماده برای رفتن به کار و وجود بیش از 1 فرد واجد شرایط و بی حد و حصر به من گفتن این بود که به زودی آن را به هر حال و واقعا تلاش می کرد با وجود کار کوتاه ساعت پس از آن من ساخته شده یک اشتباه در کار واقعی بیت از فراموشی است که نمی تواند یک موضوع اما من به دروغ به رئیس خود در مورد آن از دوره من رو پیدا کردم reamed و فرستاده در مقابل پرسنل.

با توجه به این مسائل پزشکی آنها را در خود عبارت 'پارک' که موضوع به تمرکز بر گرفتن پزشکی طرف مرتب ما را پوشش پزشکی که برای برخی از دلایل ناشناخته من تا به حال هرگز ثبت نام در آنها من مرتب با آن و پیشنهاد من با آنها تماس برای برخی از مشاوره.

من یک وب سایت چت به دیدن اگر آنها می تواند کمک کند و پس از آن آنها ارائه شده 10 جلسه CBT رفت و برای اولین بار قبل از عيد نوئل خوب پیش رفت تا زمانی که او شروع به بهم زدن در مورد یک بیت و من خراب شد در اشک هرگز فکر نمی کردم که اتفاق می افتد !!! او پیشنهاد کرد که من نمی بازگشت به کار تا زمانی که من را دیده اند او را برای حداقل 5 بار و با اجازه من با ارسال نامه ای به کار بیان ،

پس از آن من بود رفتن به دکتر را دیدم و او دوباره به اشک پشت سر هم هنگامی که او پرسید: اگر من خوب بود که اولین بار هر پزشک از من پرسید و او گفت که او می تواند با دیدن من نگران صورت من پس از من به او گفتم چه روانپزشک گفت: او به من دارو با دوز 50mg از سرترالین را امتحان کنید و بلند کردن خلق و خوی من که من به امید کمک خواهد کرد که همراه با مشاوره.

مشکل این است که من واقعا نگران کار خود را خوب پرداخت شده و چیزی از من بعید است برای مطابقت با در نظر دستمزد , اما من واقعا خوشحال وجود دارد آن را وسیله ای برای پایان دادن به صداقت و مرتب کردن بر اساس چیزی که من راحت با من می خواهم برای لذت بردن از کار من و من به صداقت.

به هر حال که به اندازه کافی سخن بی ربط برای حال موفق باشید اگر شما به عنوان خوانده شده تمام راه را از طریق آن .......



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب