دیزنی+ Atmos?

دیزنی به علاوه رفت و در انگلستان زندگی می کنند و یک تعداد انگشت شماری از دیگر کشورهای اروپایی در این هفته, ام

توسط EXAMPLENEWS در 8 مرداد 1399
دیزنی به علاوه رفت و در انگلستان زندگی می کنند و یک تعداد انگشت شماری از دیگر کشورهای اروپایی در این هفته, اما راه اندازی شده است مرطوب کمی تلاش برای کاهش پهنای باند و سهولت هر بالقوه فشار در شبکه های پهن باند با بسیاری از بیشتر مردم در حال کار از خانه بیش از حد معمول.

طبعا بسیاری از بحث و گفتگو تا کنون متمرکز شده دیزنی تصمیم به کاهش کیفیت تصویر. اما تلاش خود را نیز تحت تاثیر قرار کیفیت صوتی.

"با توجه به نگرانی های ابراز شده از سوی مقامات دولتی در خصوص استفاده از خدمات باند پهن در این زمان به چالش کشیدن ما برقرار اقدامات برای کاهش پهنای باند استفاده و در برخی از شرایط جریان محتوا در HD و UHD فرمت های Dolby Atmos صوتی محدود خواهد شد و یا در دسترس نیست" دیزنی به علاوه صفحه راهنما توضیح می دهد.

"با تشکر از شما برای صبر و درک."

بنابراین اگر شما یک دیزنی به همراه مشترک (با Dolby Atmos-سازگار با سیستم های صوتی) و شما در حال گرفتن اثرات کامل از Dolby Atmos در حال حاضر به همین دلیل است.

به عنوان Trusted Reviews' تلویزیون & Audio Editor Kob Monney نوشت: زمانی که او از کار اخراج دیزنی به علاوه در اوایل امروز:

"در حال حاضر به عنوان تنها ذکر شده به عنوان در دسترس 5.1 اما این نرم افزار تنها پخش صدا از طریق تلویزیون ما به جای آن از طریق soundbar. ما تصور کنید که این ممکن است یا یک مسئله سازگاری یا دیزنی شماره گیری پشت پهنای باند با توجه به محدودیت جریان با شیوع کروناویروس."

Netflix و یوتیوب و آمازون نخست تصویری و Apple TV Plus نیز تصمیم به کاهش جریان کیفیت در انتخاب کشورهای اروپایی هر چند BT گفته بود که هیچ نیاز واقعی برای جریان غول به انجام این کار.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net
آخرین مطالب