آیا UHD Blu-ray بازی با کیفیت بهتر در پلاسما?

من نمی توانم تصور کنید که وجود خواهد داشت مقدار (در صورت وجود) تفاوت در کیفیت تصویر هنگام مشاهده BluRay مقابل

توسط EXAMPLENEWS در 17 خرداد 1399
من نمی توانم تصور کنید که وجود خواهد داشت مقدار (در صورت وجود) تفاوت در کیفیت تصویر هنگام مشاهده BluRay مقابل UHD BluRay بر روی 1080p تلویزیون و بسیاری از '4K' دیسک به سادگی upscaled / remastered نسخه های 1080p انتشار به هر حال (تعداد بسیار کمی از فیلم های در حال ثبت در درست 4K) بنابراین من مطمئن هستم که آیا ارتقا به 4K بازیکن است که ارزش آن را برای شما به ویژه هنگامی که شما را به حساب هزینه از بازیکن و افزایش هزینه دیسک که اغلب حداقل دو برابر هزینه معادل غیر UHD BluRays. بررسی آنلاین UHD دیسک توسط علاقمندان فیلم اغلب دولت خود را به چوب BluRay با توجه به وجود تفاوت کمی بین آنها. یکی از مزیت های هر چند به عنوان ذکر شده در بالا است, بهبود صدا اگر شما تا به حال یک atmos-با قابلیت سیستم صوتی.

تا آنجا که من دوست قبلی من پلاسما خود مفهوم است که شما چسبیده با آنها را برای 10 سال دیگر احتمالا کمی خوش بینانه است ! بحث آخرین پلاسما ساخته شد حدود 6-7 سال پیش بنابراین شما فرض یک عمر حدود 16-17 سال و من نمی توانم تصور بسیاری از تلویزیون های امروزی با ماندگاری طولانی که این روزها است. من پاناسونیک پلاسما بود 7.5 ساله هنگامی که آن را شکست خورده است.

در حالی که آینده تصحیح است که همیشه یک ایده خوب اگر خود 1080p محیط انجام آخرین برای 10 سال دیگر پس از آن ممکن است که هر دو BluRay و حتی 4K BluRay خواهد بود منسوخ فرمت های پس از آن. این نمی خواهد خود را تحت تاثیر قرار های موجود در کتابخانه, البته, اما سخت افزار آنها را به بازی تبدیل خواهد شد سخت تر برای جایگزینی به عنوان آن را نتواند.

با توجه به حرکت به سمت جریان دارد و تنها به نظر می رسد به توان 3 از عمده تولید کنندگان هنوز هم ساخت BluRay بازیکنان (ال جی و پاناسونیک و سونی) و من می خواهم تصور کنید که تعداد سقوط خواهد کرد در آینده افزایش است به عنوان جریان هنجار می شود برای مردم بیشتر و بیشتر. این یک واقعیت غم انگیز است که با وجود برتر کیفیت تصویر و صدا ارائه شده توسط رسانه های فیزیکی و راحتی همیشه بزرگترین عامل برای اکثر.

آن را نیز جالب خواهد بود تا ببینید که چگونه عمده فیلم مطالعات نمایشگاه در این سال با انتشار فیلم های خود را مستقیما به جریان سیستم عامل (با توجه به زمان coronavirus وضعیت) از آنجا که این بیش از حد ممکن است تاثیر رسانه های فیزیکی, فروش, اگر این روند ادامه یابد در آینده - مردم قادر خواهد بود به جریان و یا خرید نسخه دیجیتال از نام تجاری جدید فیلم قبل از فیلم گرفتن منتشر شده بر روی دیسک.

من اولین تلویزیون 4K 7 ماه پیش و ندارم دور به خرید 4K BluRay بازیکن هنوز - من با بهره گیری از تمام 4K/HDR محتوای امثال آمازون و Netflix را برای ارائه در این لحظه و قصد خرید یک PS5 در پایان سال بنابراین در نهایت با استفاده از آن به بازی 4K دیسک.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب