Dolby Vision از جمله HDR10 تبدیل w/ DTM در پروژکتور? بله!

صبر به پایان رسیده است!!! من می دانم که هر کس فکر و خواسته و همچنین وجود داشته است بسیاری از سوالات که آیا ما

توسط EXAMPLENEWS در 15 اردیبهشت 1399
صبر به پایان رسیده است!!! من می دانم که هر کس فکر و خواسته و همچنین وجود داشته است بسیاری از سوالات که آیا ما می توانیم دالبی چشم انداز ما در خانه تئاتر پروژکتور. که بطرز شگفت انگیزی را نیز می دهد یک سمت عالی بهره مند شوند......... DTM (Dynamic Tone Mapping) با خودکار خود را تبدیل SDR HDTV و HDR10 UHD HDR Blu-Ray مجموعه!!! این همه بدون نیاز به پرداخت هزاران دلار/پوند بر امثال یک Lumagen درخشندگی Pro یا MadVR کامپیوتر و یا حسادت و نه راه اندازی و افزایش سرعت زحمتی. این همچنین بدان معنی است که شما نمی باید به یک جدیدتر JVC 4K LCoS با آن آخرین FW با DTM و نه منتظر خاص خود را با نام تجاری به ارائه آن را به عنوان "ارتقاء". شما می توانید لذت بردن از این بدون توجه به نام تجاری پروژکتور شما در حال حاضرمی شود آن را Sony, Epson, Optoma, BenQ Vivitek یا حتی یک JVC eShift و همچنین vaunted RS4500/Z1!!!

چگونه این کار را انجام دهیم ،

1. به دست آوردن و نصب یک HDFury راس (یا مشابه من حدس می زنم یعنی - Vertex 2 انتگرال 2, استاد, سردستهزنان خواننده اپرا و غیره.) و استفاده از "Sony A1" EDID در سفارشی EDID لیست و یا با استفاده از Automix با LLDV (و حتی HDR10+!) گزینه را فعال کنید . نیروی HDR10 در خروجی با بررسی "نیروی HDR" جعبه Vertex1 یا مختلف LLDV به عنوان گزینه های مورد نظر در Vertex2/Integral2/استاد/سردستهزنان خواننده اپرا (به پروژکتور خود را به آن HDR PQ حالت) و سپس ارسال LLDV سفارشی string ابرداده به هر درخشندگی پارامترهای صفحه نمایش خود را با این نسخهها کار بهترین.

2. استفاده از Sony (700, X800M2, X1100ES) یا Oppo (UDP-یا 203 205) UHD Blu-ray است که می تواند هر نیروی Dolby Vision خروجی و فعال کردن این حالت است. اگر با استفاده از Oppo همچنین نیروی Dolby Vision "بازیکن Led" حالت.

این باید نتیجه در برخی از تصاویر شگفت انگیز که در آن شما به وضوح می توانید ببینید DTM کار هنگامی که شما مقایسه آن را به خود را در خانه استاتیک HDR ابرداده تصاویر. منحنی های سفارشی و گران DTM راه حل باید یک چیزی از گذشته در حال حاضر! البته شما باید حداقل یک پایه کالیبراسیون (سیاه و سفید قطع و رنگ و غیره.), اما از آن خواهد شد جای تعجب نزدیک به آنچه شما در حال حاضر برای HDR10 استاتیک. حداقل آن است که در من شگفت آور, BenQ LK990.

تمام بازی های مورد علاقه خود دیسک را نشان می دهد و آنها SDR HDTV HDR10 یا Dolby Vision و شما به راحتی بهبود! خود UHD BR بازیکن را تایید می کنند که شما در حال گرفتن Dolby Vision تسلط بر ورودی و خروجی در هنگام بازی یک DV دیسک و DV در خروجی در هنگام بازی یک HDR10 دیسک نشان آن است که به تبدیل DV با DTM. (انجام یک فشار طولانی بر روی "من" را فشار دهید در Oppo از راه دور و یا "نمایش" را فشار دهید در خود سونی renoteto این بررسی).

من قادر به فورا دیدن نتایج با DV فیلم مانند مورتال موتورهای Star Wars آخرین جدی و, انفرادی, Rocketman از مگ, Aquaman, Justice, League, فوق العاده جانوران: گریندلوالد, سیاه, پلنگ, و غیره. و بهترین بخش DTM با HDR10 دیسک مانند Blade Runner 2049, The Revenant, Guardians of the Galaxy 2 لوسی و همکاران. al.

من سعی خواهد کرد به ارسال برخی از منو تصاویر برای سهولت در نصب اگر/وقتی که من می تواند. احساس رایگان به دور آتش هر گونه سوال و ارسال افکار و نظرات خود را اگر شما این را امتحان کنید. من فکر می کنم این یک بازی تعویض و محافظ پول به بوت. لذت بردن از!!!

***ویرایش و به روز رسانی در 1/19/2020 به حساب برای کسب اطلاعات جدید از پست اصلی. من سعی خواهد کرد برای انجام این کار به عنوان اغلب به عنوان من می توانم, اما احساس رایگان به من سریع هنگامی که شما احساس می کنید به آن نیاز دارد به روز رسانی و من آن را از دست.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب