DSPeaker ضد حالت 8033 ساب ووفر EQ بررسی

با تشکر بسیار راسل, بررسی خود را فقط من هزینه £225! . به طور جدی هر چند بررسی بزرگ است. این به نظر می رسد فقط

توسط EXAMPLENEWS در 16 تیر 1399
با تشکر بسیار راسل, بررسی خود را فقط من هزینه £225! :rolleyes:. به طور جدی هر چند بررسی بزرگ است. این به نظر می رسد فقط ابزار برای سفت کردن و شل و ول و تا حدودی boomy باس. من به خصوص دوست دارم سادگی راه اندازی. داشتن یک SPL متر یا هر وسیله برای رسم نمودار پاسخ atm من امیدوار هستم این را کاملا یک تفاوت بزرگ برای یک مقایسه کوچک هزینه و زمان مبلغ سرمایه گذاری. قطعا توقف-فاصله تا زمانی که من می تواند توجیه سرمایه گذاری در تمام دنده و یک Audessey یا مانند آن.

اگر کسی علاقه من پرداخت £225.80 inc تحویل از bkelec.com آنها به نظر می رسد که پیشنهاد تا 1 ژوئن.

یک زن و شوهر از سوالات (در صورت تمایل به درمان آنها را به عنوان مشاهدات :)):

از به نظر می رسد شما نمودار آن را به نظر نمی رسد شده اند بسیار موثر در از بین بردن زنگ بالا حدود 80 هرتز. شاید چیزی در اتاق خود را (پنجره؟) طنین انداز بیش از حد برای ضد حالت قادر به آرام کردن آن است. من می دانم که این پایان بالایی از یک زیر دامنه به هر حال شاید این مسئله.

من درک می کنم که پردازش های انجام شده توسط کادر معرفی یک تاخیر حدود 2.7 کارشناسی ارشد یا معادل آن از 3 فوت دور. آیا شما تنظیم زیر فاصله تنظیم در پردازنده در هر زمان (قبل یا بعد از کالیبراسیون)? من حدس می زنم میکروفن شنود آنچه را می شنود پس این غیر ضروری است و انجام این پست-با calib خواهد پرتاب همه چیز را خاموش کنید. شاید انجام آن را از قبل با calib را کار خود را از تطبیق موج زمانبندی کمی آسان تر است. شاید نه :D (ویرایش: شما می توانید آن را انجام نمی "از قبل با calib' از پردازنده نیست درگیر duh). ویرایش دوباره: ببخشید فقط RTFM فقط چشم پوشی از این پاراگراف اگر شما هنوز هم خواندن LOL.

به هر حال با تشکر دوباره. بعد تا زیر ارتقا انتظار من :)

NB



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب