اسکوتر برقی در انگلستان ؟

من استفاده می شود به اجاره در ایالات متحده چند بار (آهک و پرنده) - اما آنها قطعا بدون خطر نیست. بسیار آسان به

توسط EXAMPLENEWS در 14 تیر 1399
من استفاده می شود به اجاره در ایالات متحده چند بار (آهک و پرنده) - اما آنها قطعا بدون خطر نیست. بسیار آسان به آمار زهکشی رنده و آمد گل - چرخ ها بیش از حد کوچک برای مقابله با برجستگی مانند که بسیار خوب است.

من نیز بسیار نزدیک به آمار کاربران سوارکاری این پیاده (پیاده رو) - به عنوان شما می توانید شنیدن و آنها را به آینده. شده اند وجود دارد بسیاری از مرگ و میر در شهرهای مختلف در سراسر ایالات متحده - شما قرار است به پوشیدن کلاه ایمنی - اما من به معنای واقعی کلمه دیده می شود فقط یک یا دو نفر انجام این کار -- و من نمی پوشیدن کلاه ایمنی در هنگام استفاده از آنها - من به سادگی نمی باید فضا برای حمل یک چمدان من.

بنابراین آنها یک تهدید برای خود و دیگران در جاده ها و به همین ترتیب در پیاده رو. من معمولا استفاده از آنها در اطراف بندر منطقه در بالتیمور برای رسیدن به یک مورد علاقه ذخیره رکورد من در Fells نقطه.



بیشتر از راه دور وجود دارد گسترده هموار مناطق - بنابراین مقدار زیادی از اتاق را برای عبور و مرور دوچرخه و اسکوتر - و بدون اتومبیل!

من استفاده از آنها در سن خوزه, CA, بیش از حد - اما شما مجبور به استفاده از جاده ها و من احساس بسیار آسیب پذیر تلاش برای جلوگیری از زهکشی های kerbs و اتومبیل. نه یک تجربه دلپذیر - من می توانید ببینید که چرا مردم را به پیاده رو - اما این که قرار دادن پیاده در خطر است.

اوه تا آنجا که نیاز به یک مجوز سوار شدن به شما مجوز می شود اسکن شده اولین بار به شما استفاده از یکی از خدمات - شما می توانید دور با یک سواری برای یک یا دو روز در حالی که مجوز بررسی در حال بررسی است - اما اگر مثل من و شما اتفاق می افتد نیست که گواهینامه خود را با شما را اسکن و با استفاده از چیز دیگری در نهایت حساب کاربری شما مسدود می شود تا زمانی که شما ارائه این برنامه با اصل گواهینامه به اسکن.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب