فوتبال اروپا غرفه ایران در برابر COVID-19 بحران: انگلستان

با کمک از گذشته و حال انگلستان بازیکنان و همچنین کارشناسان از سنت جورج پارک انگلیسی فدراسیون فوتبال 'فوتبال به

توسط EXAMPLENEWS در 3 اردیبهشت 1399

با کمک از گذشته و حال انگلستان بازیکنان و همچنین کارشناسان از سنت جورج پارک انگلیسی فدراسیون فوتبال 'فوتبال به ماندن در منزل' کمپین با استفاده از فوتبال برای کمک به طرفداران مقابله با ماندن در خانه – از ارائه راهنمایی در مورد ماندن امن و سالم برای انجام فعالیت های فوتبال را به نگه داشتن بدن و ذهن فعال است.

کل جامعه فوتبال – هواداران, بازیکنان, پدر و مادر, تیم در لیگ ها و شهرستان FAs – می تواند به حمایت از مبارزات انتخاباتی با ایجاد محتوای خود را دارند و با استفاده از #FootballsStayingHome. بهترین نوشته های برجسته در یک آنلاین hub در TheFA.com/FootballsStayingHome.

به عنوان بخشی از کمپین, اعضای, انگلستان, مردان, زنان و زیر 21 جوخه های ملی هستند و قرار دادن آنها FIFA 20 مهارت به آزمون با رقابت از خانه های خود در مراسم تحلیف نسخه از #FootballsStayingHome جام. آنلاین تماشاگران تشویق می شوند برای کمک به ملی اضطراری اعتماداست که در هدایت منابع مالی به یک شبکه از 50 جامعه پایه در سراسر انگلستان کمک به مردم نیازمند است.

Marcus Rashford is one of the players involved
مارکوس Rashford یکی از بازیکنان درگیر©Getty Images

فهرست انگلستان بین المللی شرکت شامل مارکوس Rashford, Jadon سانچو ماسون کوه کلوم Wilson, James Donald, ترنت الکساندر-آرنولد کلوم Hudson-Odoi و Tammy ابراهیم. Lionesses' سه نفر لوسی برنز و اردن Nobbs و Ellie Roebuck نیز در خط شروع یو پی اس به عنوان زیر 21 بازیکن Reiss, Nelson, تاد Cantwell حداکثر Aarons ادی Nketiah و رایان Sessegnon.

#PlayersTogether

در داوطلبانه ابتکار لیگ برتر بازیکنان راه اندازی کرده اند #PlayersTogetherهای جمع آوری کمک های مردمی با همکاری خدمات درمانی خیریه با هم (NHSCT) به حمایت از انگلستان خدمات بهداشت ملی. لیورپول جردن هندرسون منچستر یونایتد هری مگوایر واتفورد را Troy Deeney و وست هام علامت شریف کمک خواهد کرد که مدیریت بودجه.

در یک بیانیه مشترک به بازیکنان گفت: "این سهم که این طرح را تولید کمک خواهد کرد NHSCT سرعت اعطای کمک های مالی به خط مقدم برای حمایت در تعدادی از راه های, از جمله برای کمک به افزایش رفاه بیمه خدمات درمانی کارکنان و داوطلبان و بیماران نهفته COVID-19."

انگلیسی لیگ برتر فوتبال

این فوتبال انگلیسی لیگ برتر (EFL) موافقت کرده است به انتشار £50 میلیون کوتاه مدت صندوق امداد برای کمک به باشگاه ها رو cashflow مشکلات. صندوق شامل آزادی های اولیه از جایزه پرداخت و بدون بهره وام و تسهیلات. تحت شرایط صندوق امداد:

  • قهرمانی (ردیف دوم) باشگاه خود را دریافت کرده اند باقی مانده £800,000 جایزه پرداخت از لیگ برتر است. آنها همچنین می توانید درخواست برای £584,000 بهره وام.
  • لیگ یک باشگاه های: معادل ارقام £250.000 و £183,000.
  • لیگ دو باشگاه های: معادل ارقام £164,000 و £120,000.

EFL آتییک طرح است که پاداش باشگاه برای دادن فرصت به خانه رشد بازیکنان جوان را توزیع اضافی £1 میلیون در بهمان اساس.

از لیگ برتر به لیگ دو باشگاه های بسیج پشت دولت دعوت به عمل اقامت در خانه, محافظت, بیمه خدمات درمانی, صرفه جویی در زندگی می کند.

برایتون و هاو آلبیون را آغاز کرده است به کمپین جمع آوری 100,000 بلیط رایگان برای کارگران بهداشت و درمان در سراسر بریتانیا در به رسمیت شناختن خود را در خط مقدم نقش مهمی در مبارزه با COVID-19. همکار جنوب-سواحل باشگاه بورنموث در حال حاضر به اضافه کردن خود بلیط به برایتون ارائه 1000. بازیکنان و کارکنان از این دو باشگاه نیز ساخت حمایتی تماس خود را به سالمندان آسیب پذیر طرفداران.

Plymouth Argyle's Home Park stadium
پلیموث آرگایل خانه پارک ورزشگاه©فا

پس از درخواست از محلی خدمات بهداشت ملی (NHS) اعتماد لیگ دو باشگاه پلیموث آرگایل دارای بیش از استفاده از یک جایگاه جدید در خانه خود پارک ورزشگاه برای کاهش فشار بر دوون اصلی بیمارستان در طی COVID-19 بیماری همه گیر. صفحه اصلی پارک در حال تغییر اتاق اتاق جلسات و سالن کنفرانس – فقط باز در دسامبر 2019 – در حال حاضر مجهز به روال ارائه خدمات پزشکی. بیمه خدمات درمانی نیز مجموعه ای به استفاده از منچستر سیتی در ورزشگاه اتحاد به آموزش پزشکان و پرستاران در حالی که واتفورد را Vicarage جاده ورزشگاه نیز اقتباس شده به عنوان یک ضمیمه به نزدیکی واتفورد بیمارستان عمومی.

سابق بازیکنان گری نویل و Ryan Giggs هستند با استفاده از دو شرکت متعلق به هتل در منچستر – هتل فوتبال و بورس – میزبان NHS کارگران قادر به بازگشت به خانه به دیدن خانواده خود را; چلسی انجام داده است و همین کار را با آن هزاره هتل در استمفورد بریج.

آرسنال ساخته شده است که تعدادی از وسایل نقلیه و رانندگان در دسترس محلی بیمه خدمات درمانی سلامت روان کارگران به طوری که آنها می توانید در ادامه ارائه خدمات حیاتی به جامعه; باشگاه شمال لندنی نیز اهدا 100000 پوند به سازمان های خیریه محلی که تکیه بر کمک های عمومی برای تامین مالی فعالیت های خود را. ولورهمپتون واندررز و مالکیت آن گروه Fosun را اهدا هزاران نفر از اقلام از تجهیزات حفاظتی از جمله لباس و ماسک به تیم های بهداشت و درمان مشغول به کار در این شهر بیمارستان.

تجدید نظر برای کمک به افراد مسن و آسیب پذیر

استیونج از لیگ دو به راه اندازی یک خط معرفی خدمات برای بیش از 70 است و بهره گرفتن از آن بازیکنان و طرفداران به ارائه غذای گرم. "ما دیگر یک باشگاه فوتبال در حال حاضر است. ما در حال تبدیل این باشگاه به یک جامعه careline" گفت: باشگاه, مدیر اجرایی, Alex تانبریج.

لیگ برتر رهبران لیورپول را راه اندازی LFC اضطراری Foodbank تجدید نظر دردعوت از طرفداران را به یک خیریه کمک مالی به Trussell اعتماد Foodbank شبکه از طریق Facebook pages برای LFC و LFC بنیاد خیریه خود را بازو. تمام درآمد حاصل خواهد شد ارائه کمک های اضطراری به خانواده ها و افراد آسیب پذیر زندگی می کنند در مواد غذایی فقر است. لیورپول قبلا اهدا £40.000 طرفداران حمایت از Foodbanks (FSF). بازیکنان و LFC بنیاد مرتکب شده اند £10,000 در هر بازی برای چهار نهایی وسایل خانه از فصل برای پوشش تاثیر از دست matchday مجموعه با جردن هندرسون هماهنگی کمک های مالی از لیورپول تیم ملی.

منچستر سیتی و منچستر یونایتد نیز کمک Trussell اعتماد هر یک از اهدای £50,000 برای حمایت از اعتماد 1,200 بانک های مواد غذایی در, Greater Manchester.

اورتون, آبی, کمپین خانواده مطرح است £50,000 برای پوشش بحرانی جامعه خدمات از جمله:

  • تحویل مواد غذایی بسته
  • کمک های مالی برای خرید نسخه
  • تلفن همراه اعتباری برای افرادی که به تنهایی زندگی می کنند
  • پشتیبانی برای افزایش سوخت و لوایح و بهداشت روانی مشاوره
Carlo Ancelotti is lending his support
کارلو آنچلوتی وام حمایت خود را©AFP/Getty Images

کارکنان آموزش دیده اند همچنین با ارسال ورزش و تمرکز حواس ویدئوها و آسیب های حامیان در حالی که اورتون فن مرکز ساخته شده است که هزاران نفر از تماس با افراد مسن و جدا از مردم برای حفظ تماس بگیرید. این باشگاه ایتالیایی مربی کارلو آنچلوتی شخصا به نام یک فن با موتور نورون بیماری است.

پس از به تعویق افتادن استون ویلا بازی خانه برابر چلسی در مارس استون ویلا بنیاد توزیع تقریبا 1000 ناهار بسته بندی شده در نظر گرفته شده برای matchday کارکنان به سازمان های محلی و اسکان در واحدهای مراقبت از بیرمنگام بی خانمان جامعه است. به طور مشابه, نیوکاسل اهدا 1,200 پای به یک شهر foodbank پس از St James' Park ثابت در برابر شفیلد یونایتد به تعویق افتاد.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب