فوتبال اروپا غرفه ایران در برابر COVID-19 بحران: رومانی

سابق بین المللی Miodrag Belodedici و آدریان Mutuهمراه با زمان اعضای تیم ملی Alexandru Pașcanu به نظر می رسد در

توسط EXAMPLENEWS در 2 اردیبهشت 1399

سابق بین المللی Miodrag Belodedici و آدریان Mutuهمراه با زمان اعضای تیم ملی Alexandru Pașcanu به نظر می رسد در یک انجمن ملی بودجه تصویری مشاوره همه رومانی زندگی در خارج از کشور برای کمک به کاهش سرعت گسترش COVID-19 سفر بازگشت به میهن خود.

در بخارست صاحبان سرمایه را در دو تا از بزرگترین باشگاه های فوتبال باشگاه FCSB و FC Dinamo Bucureștiهر دو کمک به مقامات بهداشت عمومی:

  • فوتبال باشگاه FCSB صاحب جورج Becali خریداری مبلمان و تجهیزات پزشکی ماسک ویژه حفاظت از لباسهای رایانه و تلویزیون برای چند بیمارستان در بخارست.
  • Ionuț Negoiță صاحب FC Dinamo București است ارائه محل اقامت رایگان در یکی از هتل ها برای پزشکان و کادر پزشکی قادر به رفتن به خانه به خانواده خود را پس از اتمام شیفت اواخر درمان COVID-19 بيمار.
  • سابق تیم ملی کاپیتان Gheorghe Popescu و بین المللی کنونی Răzvan مارین و Negoiță نیز شخصی کمک های مالی به telethon 'رومانی با هم" به منظور بالا بردن بودجه برای تجهیز بخش های مراقبت ويژه.

هر روز یک زنجیره ای از رستوران های ایتالیایی متعلق به Cosmin Olăroiuدر حال حاضر سر مربی چینی سمت جیانگسو Suning است ارائه 100 گرم غذا به کارکنان در بخارست اصلی بیمارستان برای بیماری های عفونی, ویکتور, Babeș. پول مطرح شده از فروش بلیط به صورت آنلاین مسابقه سریع București و Petrolul پلویشت اهدا شد به Matei بالش موسسه ملی بیماری های عفونی.

بخش دوم تیم Ripensia Timișoara مطرح است در حدود €10 ، 000 برای Timișoara را ویکتور Babeș بیمارستان.

چهارم بخش ACS Steagul Roșu Brașov است ارسال کمک های مالی به بیمارستان محلی برای بیماری های عفونی.

طرفداران بخش دوم تیم ASU Poli Timișoaraبه عنوان به خوبی به عنوان بازیکنان برای سومین بخش تیم CS Blejoiباید داوطلب برای ارائه مواد غذایی به این شهر آسیب پذیر سالمندان شهروندان خود جدا برای جلوگیری از ابتلا به ویروس.

در شهر Slatina, Răzvan Raț, پوش 113 بار توسط خود کشور ارائه کرده است برای استفاده از هتل خود را برای میزبانی هر کسی قرار داده شده در قرنطینه.

بخارست را به شورای شهر تبدیل شده است دو مراکز رسانه ای در عرصه Națională, سرمایه, ملی, فوتبال, ورزشگاه, به اورژانس 24/7 COVID-19 خط تلفن مرکز.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب