صورت پوشش

اجباری در حمل و نقل عمومی به ما گفته شد چند هفته پیش. آن است که قانون من بررسی کردم. من با استفاده از اتوبوس ه

توسط EXAMPLENEWS در 24 تیر 1399
اجباری در حمل و نقل عمومی به ما گفته شد چند هفته پیش.

آن است که قانون من بررسی کردم.

من با استفاده از اتوبوس های زیادی است و می تواند به شما بگوید که از این دو شرکت در شهر یکی بود به خصوص سختگیرانه پس از هفته اول زمانی که این قانون تصویب شد.

ماسک سفر.

یکی دیگر باید بگویم که افتضاح سازمان به هر حال اما آنها زیر کت و شلوار و چالش برانگیز مسافران اقدام به هیئت مدیره بدون ماسک.

دو هفته پیش در یک اتوبوس از اولین شرکت من ذکر راننده بود و حدود 25 و اجازه دادن به آن بدون ماسک و بدون سوال.

سپس دیروز در یک اتوبوس دوم اتوبوس شرکت در سوال من آگاه شد فقط چند نفر در اتوبوس بود صورت پوشانده اند.

بنابراین من محسوب می شود. من و دو نفر دیگر خارج از شانزده در این مرحله از سفر من محسوب می شود. یه چیزی رفته بسیار اشتباه در اینجا من فکر کردم و در alighting و قرار دادن پرس و جو به بانوی راننده در مورد من بود برای پیدا کردن.

او گفت که او تنها پرداخت به رانندگی اتوبوس و نبود یک لباس شخصی افسر پلیس است.

که من هر چند, شما نمی بینید بسیاری از افسران پلیس در اتوبوس ها.

اما اگر قانون آن شما باید به چالش کشیدن مردم با پوشیدن ماسک, من مقابله در غیر این صورت چه نقطه از داشتن قانون اگر مردم فقط رفتن به آن را رها سازد?

او در ادامه می گویند که سیاست های خود را این است که آنها می توانند چالش مشتریان در حالی که دو هفته پیش آنها مسلما بنابراین من می توانید ببینید که این تمام چیزی است که ساخته شده مسخره و مزخرف است!

به عنوان دولت دیر تصمیم گرفت که شما می دانید پوشیدن ماسک در واقع یک ایده معقول آنها در حال حاضر پیشنهاد می کند که در صورت پوشش اجباری خواهد بود در فروشگاه ها.

من هم که ادامه خواهد داد به ماسک کردن در حمل و نقل عمومی در سرپیچی اما بیشتر به خاطر من می خواهم به انجام کار درست در کمک به ما در کنترل این ویروس وحشتناک!

اجباری. چه مدت طول خواهد آن اجرا شود توسط کارکنان فروشگاه مورب ماموران امنیتی? مانند در اتوبوس ؟ بدون شک آن را یک زن و شوهر از هفته و فقط مانند کف زدن برای سرپرستان و بسیاری چیزهای دیگر در بریتانیا کلمه - آره که یک ایده خوب من پایین هستم که" دو هفته و این همه در مورد فراموش - ما فقط به نظر می رسد به رها کردن!

بیا جای تعجب کوچک ما هرگز برنده شدن در هر چیزی!



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب