فکر کنید چادر مسافرتی. حالا یک چادر مسافرتی بکشید. من شرط می‌بندم می‌توانید اشتباهی را که اکثر افراد انجام می‌دهند، مرتکب می‌شوید.

این جنگل با قدمت ۴۰ میلیون سال یکی از ارزشمندترین جنگلهای جهان بهشمار میآید و از آن به عنوان موزه طبیعی یاد م

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

این جنگل با قدمت ۴۰ میلیون سال یکی از ارزشمندترین جنگلهای جهان بهشمار میآید و از آن به عنوان موزه طبیعی یاد میشود. برای مسافرتهای کوتاه مدت یا داشتن یک شب آرام دردل جنگل شما به یک چادرمسافرتی نیاز دارید. نوع باز شدن این کالا بسیار سریع و آسان بوده و در زمان 30 ثانیه قابلیت باز شدن را دارد تا شما بتوانید یک مسافرت یا پیک نیک جذابی را سپری کنید. بلکه از یک سری ستون و بازو که به پارچههای چادر متصل هستند و با باز کردن این ستونها چادر به خودی خود سر پا میشود. برعکس چادر مسافرتی عصایی که وقت زیادی نیاز داشت، برای راهاندازی چادر مسافرتی اتوماتیک، کمتر از یک دقیقه قابلیت باز و بسته شدن را دارد و به صورت اهرمی باز و بسته میشود، یکی از مزیتهای جذابی که در این چادر وجود دارد این است که در چادرهای اتوماتیک از قبل میلهها به صورت آماده در بدنه چادر کارشده است و به یک مرکز از جنس فایبرگلاس متصل شدهاند که فقط نیاز به باز کردن به سمت بیرون را دارد تا چادر باز شده و سرپا قرار گیرد و برای جمع کردن چادر، میله هارا به سمت داخل و به صورت برعکس میبندیم.  This data was c re ated wi th G SA​ C ontent Gener at​or D em᠎oversion !

میلهها بر روی سطح عبور میکنند و در یک تقاطع به شکل مثلث متصل میشوند. تمامی قسمتهای دورتا دور چادر و بر روی فنر تسمه کشی شده و دارای استقامت بالایی در برابر باد و بارش باران میباشد. این چادر مسافرتی به وسیله تعدادی از میلههایی با جنس فایبر گلاس که در لبه چادر قرار میگیرد نصب میشود و از چهار طرف به زمین میخ میشود، همچنین چادرهای عصایی دارای پنجره، درب ورودی که به وسیله زیپ باز و بسته میشود، توری در قسمت پنجره و درب ورودی برای جلوگیری از ورود حشرات به داخل و گردش هوای داخل چادر، 4 عدد میخ برای نصب چادر بر روی زمین، طناب، ساک حمل و نقل، گارانتی شرکتی، خدمات پس از فروش، تعمیرات انواع چادر مسافرتی عصایی 2 نفره فنری، قابلیت شستشو را دارند. نصب این چادرها بسیار آسان است بااینحال باید بر روی زمین نصب و ثابت شود. همچنین، ممکن است که از این وسیله برای استفاده در زیر سفره نیز استفاده شود تا مانع از ریختن تکههای نان و غذا بر روی زمین یا کف اتاق شود و نیز به عنوان زیلو برای داخل چادر مسافرتی. جنس فایبرگلاس ارزانتر است اما ممکن است خیلی زود آسیب بیند. این چادر همچنین از ارتفاع بیشتری برخوردار است و شکل هندسیتری نسبت به چادر مسافرتی فنری دارد، همچنین جنس آن کاملا ضدآب است و قابلیت استفاده در هرگونه آب و هوایی رادارد.

این گروهها از طرف جمعی از بازاریان مورد حمایت مالی قرار میگرفتهاند. بندرهای فعال در استان مازندران، شامل بندر نوشهر، بندر امیرآباد، بندر نکا و بندر فریدونکار بیشتر جهت حمل کالا بین ایران و کشورهای حاشیه دریای مازندران مورد استفاده قرار میگیرند و در جابجایی مسافر نقشی ندارند. این کالا از ضخامت بدنه بالا و ارتفاع زیادی را دارا میباشد، که از بهترین پارچه برزنت، بهترین پشه بند، زیپ و فنر درجه یک برخوردار است. یکی از شاخصترین مزایا این چادر میلههای به کار رفته در این کالا از آلیمینیوم مستحکم و سبک است که در بدنه چادر به صورت آماده به کار رفته و به وسیله یک مرکز که در بالای چادر قراردارد، به صورت چهارشاخه یا شش شاخه است که عمل باز و بسته شدن انجام میشود. وزن سبک آن یکی از علت هایی پرفروش بودن چادرهای مسافرتی اتوماتیک است. این نوع از چادرهای مسافرتی از بسته بندی کوچک و وزن کمی برخوردار هستند. باز و بسته شدن این مدل چادر مسافرتی در زمانی کمتر از 10 دقیقه است اما بسته بندی چادر به صورت دایره و قطر آن حدود 80 سانتیمتر تا 100سانتیمتر است و وزن بسته بندی از 6 کیلوگرم تا 10 کیلوگرم میباشد.

برای کمپانی که به صورت فصلی و بلندمدت دایر می شوند . درهای چوبی که دو طبقه فضای داخلی را به حیاط وصل می کنند از مهمترین جاذبه های خانه به شمار می روند. اگر قصد دارید از چادر مسافرتی در شرایط سخت، با برف و یخبندان و بادهای زیاد استفاده کنید، باید مدلهای باکیفیت و گرانتر آن را انتخاب نمایید تا در شرایط سخت بتواند از جان شما محافظت کند. بهتر است برای خرید آن بهاندازه چادر توجه کرده و یک مدل متناسب با آن را انتخاب نمایید. شما باید با توجه به نیاز و بودجهای که دارید برخی از این قابلیتها را انتخاب کرده و چادر مناسب به خود را برگزینید. در ادامه کتاب و در صفحه ۵۶۶ قید شدهاست: صبح فرحبخش دلانگیزی بود و اواخر ماه اوت که پس از شبی که باران ما را خیس کرده بود، به سلامت وارد سرزمین گیلان شدیم و به نخستین شهر آن رودسر رسیدیم. چادر تونلی و حلقهای نیز از یک یا چند تیرک بهصورت حلقه در عرض چادر استفاده میکنند و دیواره چادر را به یک تونل تبدیل کرده و فضای بیشتری در اختیار شما قرار میدهند. البته این چادرها با یک دکمه و بهصورت اتوماتیک نصب نمیشوند. چادرهای مسافرتی درانواع، رنگها و ابعادهای مختلفی وجود دارند که شما عزیزان با داشتن اطلاعتی درمورد این چادرها میتوانید بهترین انتخاب را برای داشتن یک مسافرت پرهیجان و خاطرهانگیزی دردل طبیعت داشته باشید.

آخرین مطالب