فلسفه قایق بادی

قسمت های آلومینیومی و فایبر گلاس که در کف قایق قرار میگیرند به صورت تیکه های مربع شکل جدا از هم و یا به صورت

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

قسمت های آلومینیومی و فایبر گلاس که در کف قایق قرار میگیرند به صورت تیکه های مربع شکل جدا از هم و یا به صورت تا شو هستند که قبل از باد کردن قایق باید در قسمت کف قرار بگبرند و بعد بدنه قایق را باد کنید و چنانچه بلعکس این کار انجام شود به سختی در جای خود قرار میگیرد و به قایق بادی صدمه میبیند . فروشگاه اصلی و مرکز فروش قایق های بادی در ایران به مشتریان گرامی در سراسر ایران این اطمینان را میدهد که تمامی محصولات بادی در این شرکت به صورت اصلی اینتکس و اورجینال شرکتی به فروش میرسد و تمامی محصولات بای و قایق بادی ها دارای نشان استاندارد و بارکد شرکتی میباشند که به راحتی میتوانید از شرکت و کمپانی اینتکس و بست وی استعلام بگیرید . توجه داشته باشید که موتور مناسب قایق خود را خریداری کنید و حتما قبل از خرید از کارشناسان و متخصصین در نمایندگی رسمی قایق بادی در ایران سایت شاپ اینتکس مشاوره کنید . فروش قایق بادی اینتکس و انواع قایق بادی تفریحی و ورزشی و خانوادگی و قایق های بادی حرفه ای intex موتور خور با قابلیت نصب موتور و برند هایی همچون اینتکس و بست وی و قایق بادی مارینر و انواع و اقسام قایقهای بادی جمینی در سایت اینتکس سنتر مرکز فروش قایق های بادی و نمایندگی اصلی اینتکس در ایران.

همچنین این قایق ها در اطراف خود دارای نگهدارنده هایی برای تنظیم پارو می باشند که قابلیت چرخ کامل دارند. معمولا قایق هایی را که زیر 4 نفر ظرفیت دارند، دارای شکل و طرح یکسانی می باشند. این قایق ها در بسته بندی های بسیار کوچک و جمع و جوری ساخته می شوند و با باد کردن یک قایق بزرگ مخصوص قایقرانی ساخته می شود. می شوند. یکی از محبوبترین ورزش های آبی، قایقرانی می باشد. افرادی که به ورزش قایقرانی علاقه دارند، می توانند با استفاده از قایق بادی اینتکس لحظات بی نظیری را تجربه کنند. همچنین این قایق ها قابلیت حمل شدن دارند و افراد می توانند هر کجا که رفتند، آن ها را با خود حمل کنند. در سالهای اخیر به بسیاری از خانواده ها کمک کرده است که به راحتی و بدون هزینه های آنچنانی همچون یک قایق ران حرفه ای به این ورزش لذت بخش بپردازند.می خواهیم به شما بهترین و خوشنام ترین برند محصولات بادی را معرفی کنیم ،شرکت اینتکس که سازنده انواع قایق بادی است.مثال انواع قایق بادی اینتکس با قابلیت نصب موتور و دارای ظرفیت های یک تا پنج نفره بهترین پیشنهاد به نظر می رسد. امروزه مدل های مختلفی از این قایق ها در بازار وجود دارد که قایق بادی اینتکس یکی از بهترین و باکیفیت ترین انواع آن ها می باشد.

قایق های بادی بسیار سبک و کم حجم می باشند. قایق بادی اینتکس یکی از بهترین و محبوب ترین مدل های قایق بادی می باشد. از اتاق بیرون بروید و پس از باز شدن در را تاجر به شما اشاره می کند. وقتی هیولای دریاچه بیرون از آب است، میتوانید با پرتاب چنگک به هیولا آسیب برسانید. جنس بدنه این قایق ها بسیار با کیفیت می باشد و می توان در هر شرایط آب و هوایی از آن استفاده کرد. جنس این قایق هم مانند سایر قایقها، پلاستیک پی وی سی است و جابهجایی آن بسیار آسان میباشد. قایق بادی اینتکس قابل استفاده در دریا دریاچه آبهای آرام و رودخانه های بدون موج میباشد. بنزینی تا 2 اسب بخار دارد و همچنین با استفاده از پمپ بادی در مدت زمان کوتاهی باد شده و آماده استفاده میباشد. تعداد بیشتری از قایق ها قابلیت نصب موتور برقی و یا موتور بنزینی را دارند و به وسیله کیت نصب که با چوب و یا فایبر گلاس ساخته شده بر روی قایق بادی متصل میشوند ، حجم کم و وزن سبک که جا به جایی را آسان تر , تنوع بالا و پرتابل بودن محصول , خدمات پس از فروش و گارانتی و ضمانت نامه شرکتی , تعمیرات و پنچر گیری به وسیله چسب قطره ای و وصله مخصوص پنچر گیری قایق بادی , تست سلامت و استاندارد های اروپا و آمریکا از دیگر خصوصیات این محصول است . Th is data w᠎as gen er​ated by G SA C onte nt Gener​ator DE​MO!

از دیگر مزایای قایق بادی اینتکس می توان به حجم و وزن کم آن اشاره کرد که به آسانی قابلیت جابجایی دارد. شرکت تولید کننده قایق بادی چند لوازم جانبی لازمه قایق های بادی را در بسته بندی قایق قرار داده اند که شامل 2 عدد پارو آلومینیومی و یا پارو پلاستیکی ، طناب نجات ، پمپ باد دستی حرفه ای بزرگ یا کوچک ، لیبل و برچسب تعمیرات مقطعی ، دفترچه راهنمای نصب و جمع کردن قایق بادی ، ساک حمل و نقل قایق با لوازم های جانبی ، کیف جای لوازم در داخل قایق بادی میباشند . قایق بادی دارای یک کیف یا ساک قابل حمل باشد تا بتوان به سادگی از آن برای حمل قایق بهره گیری نمود. دریچه های قسمت باد قایق بادی از نوع پیچی با 3 یا 4 دریچه مجزا طراحی شده که به پر و خالی شدن قایق کمک کرده و زمان کمتری را نیاز دارد . قایق بادی های اینتکس دارای ظرفیت مختلفی می باشند و شما می توانید بر اساس نیاز و بودجه خود، ظرفیت آن را تعیین کنید. قسمت کفی این محصول از نوع آلومینیوم بوده و قابل استفاده در مکان های مختلفی می باشد و محدودیتی در این موضوع نخواهید داشت. This a rticle has ᠎be en done wi th GSA Con​tent Generator Demover si on!

آخرین مطالب