بازی تلویزیون (PS5) - می توانید تصمیم گیری! LG CX, LG C9 یا سامسونگ Q80T?

در اینجا وضعیت. این است که نمی تواند اصلی من تلویزیون است. آن را برای رفتن به طبقه بالا و این تنها مورد استفاد

توسط EXAMPLENEWS در 12 خرداد 1399
در اینجا وضعیت. این است که نمی تواند اصلی من تلویزیون است. آن را برای رفتن به طبقه بالا و این تنها مورد استفاده قرار گیرد برای بازی در PS4 Pro و PS5 زمانی که آن می رسد. با این حال من بازی در درجه اول با یک صفحه کلید و ماوس بنابراین من به نشستن در یک مانیتور کامپیوتر-esque فاصله از صفحه نمایش.

من وضعیت ایده آل خواهد بود برای 48" اندازه صفحه نمایش اما من شروع به فکر می کنم من احتمالا دریافت بیشتر بنگ برای جفتک انداختن رفتن با 55".

من خریداری ایستاده رایگان تلویزیون ایستاده که من قصد دارم برای قرار دادن در برابر دیوار, و من قصد دارم به جلو و من پشت میز کمی به خودم فقط بیش از 1.5 متر از روی صفحه نمایش است که من امیدوار به اندازه کافی خواهد بود.

من همیشه استفاده می شود gaming مانیتور برای PS4, بنابراین من استفاده می شود به پاسخ عالی و نرخ ورودی تاخیر در اطراف 4ms - 9ms. این من فکر می کنم یکی از بزرگترین اولویت های هنگام خرید یک صفحه نمایش جدید. و واقعیت آن است که HDMI 2.1.

من خواندن پست های بی شماری در اینجا در بررسی بر روی Rtings و تماشای ویدئوها در یوتیوب, اما من هنوز هم نمی تواند ذهن من است.

این Q80T به نظر می رسد که بهتر input lag اما بدیهی است که این QLED که دیگر تمام است مکالمه در دسترس نباشد!

می توانید از من بپرسید ممکن است از AV انجمن به من کمک کردن اینجا ؟ هر صاحبان می خواهید برای به اشتراک گذاشتن افکار خود را? به خصوص صاحبان هر که با استفاده از یک 55" در یک کامپیوتر راه اندازی میز برای بازی? همچنین آیا سامسونگ Q80T صاحبان اینجا ؟ افکار خود را بر روی صفحه نمایش ؟

با تشکر در پیشبرد برای تمام کمک های خود را!



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب