کمک اول hi-fi راه اندازی

سلام به همهمن خواهد بود با فرو بردن من پا به دنیای سیستم hi-fi در مدت کوتاهی. من همیشه به موسیقی (راک, رقص, هی

توسط EXAMPLENEWS در 19 تیر 1399
سلام به همه

من خواهد بود با فرو بردن من پا به دنیای سیستم hi-fi در مدت کوتاهی. من همیشه به موسیقی (راک, رقص, هیپ هاپ) اما واقعا هرگز پرداخت توجه زیادی به کیفیت صدا تا زمانی که من شنیده ام یک جفت مناسب و معقول از بلندگوهای استریو برای اولین بار به تازگی تصویربرداری استریو باور نکردنی بود مقدار زیادی از فضای بین عناصر مختلف خوب صدای گرم مقدار زیادی از جزئیات.

من trawling را از طریق این فروم یوتیوب و جاهای مختلف دیگر و پیدا کردن آن کمی گیج کننده tbh در شرایط از آنچه که به واقع نیاز به خرید (streamer, DAC, آمپر و سخنرانان?), الکتریکی دارد (اهم وات و غیره) و صفت های مختلف استفاده می شود برای توصیف صدای خروجی (بارقههای به جلو سخنرانیها و غیره)

من هدف اصلی این است که قادر به جریان موسیقی و با استفاده از تلویزیون من احتمالا با اضافه کردن یک دستگاه پخش سی دی در برخی از نقطه اما ضروری نیست.

همه این تحقیقات منجر به الكاف LSX بر گوش ارتفاع بلندگو غرفه های پر شده با شن و ماسه - کیفیت صدا با گزارش بسیار خوب تمام قطعات انتخاب شده برای کار به خوبی با هر یک از دیگر (کاهش خطر جفت شدن غلط آمپر با اشتباه بلندگو) آنها کوچک هستند و نگاه خوب است. همه از بررسی بد به نظر می رسد مربوط به برنامه که من فرض می کنم من می توانم در اطراف تنها با بازی از طریق Spotify در یا جزر و مدی برنامه ؟ من نیز دیده می شود یک زن و شوهر از پاسخ در اینجا است که پیشنهاد کرده اند که وجود دارد بهتر است در خارج وجود دارد و بدون ذکر آن است که چگونه بهتر از آنچه که به دریافت و یا اینکه آیا آنها در مقایسه نامطلوب به چیزی است که هزینه های خیلی بیشتر.

قبل از اینکه من را غوطه من واقعا به راهنمایی های شما به من یک احساس آزار دهنده که من فقط پرتاب پول در مشکل و کمی دانش بیشتر خواهد یا صرفه جویی در پول و یا دریافت نتایج بهتر!

1. من می تواند رسیدن به کیفیت بهتر برای همان پول (1000 پوند) خرید جدا. اگر چه توصیه می کنید و چگونه این گزینه بیش از lsx ؟

2. می تواند به من در رسیدن به همان کیفیت برای کمتر پول خرید جدا. پس شما چه چیزی را پیشنهاد می کنید ؟

3. هستند دیگر وجود دارد حرکت نزولی به الكاف lsx که من ممکن است در نظر گرفته است ؟

با تشکر از شما در پیشبرد!



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب