Hisense H8G صاحب تاپیک و بحث و گفتگو

من شده است با بررسی 75H8G هفته گذشته. در اینجا یک بررسی سریع از تجربه من تا کنون:این H8G سری می آید در 4 انداز

توسط EXAMPLENEWS در 10 تیر 1399
من شده است با بررسی 75H8G هفته گذشته. در اینجا یک بررسی سریع از تجربه من تا کنون:

این H8G سری می آید در 4 اندازه تمام های همان مشخصات. مهم ترین تغییر از اوایل H8 سری است علاوه بر این از نقطه کوانتومی تکنولوژی است که تنها در دسترس در بالای خط H9 سری. آن است که هنوز یک صفحه نمایش LED, اما بدون گرفتن تمام ویژگی های کوانتومی نقطه به سادگی به نتایج روشن تر و اشباع تر و دقیق تر رنگ.

ویژگی های کلیدی دیگر به اشتراک گذاشته شده توسط H8G سری یک قاب-کمتر فریم بیشتر local dimming مناطق (تا 90 بسته به اندازه) Dolby Vision, HDR, Dolby Atmos صدا و HDR10+. رابط کاربری Android TV Google Assistant. واحد مورد بررسی در اینجا 75" نسخه.

خارج از جعبه H8G مجموعه به حالت اقتصاد و رک و پوست کنده تصویر سمت چپ زیادی به دلخواه می شود. فوری و پیشرفت های قابل توجهی به دست آورده بودند با یک سوئیچ ساده از اقتصاد به تئاتر بعد حالت. در حالی که نور محیط که در آن تلویزیون قرار داده شده است متفاوت خواهد شد نیاز به یک بیت از بازی در اطراف هنگامی که من شروع به خاموش کردن تمام گزینه های پویا و الحاق امکانات من متوجه بهبود در تصویر با هر ویژگی خاموش/غیر فعال است. تبدیل روشنایی را به 70-80 منجر به بسیار خوب و سطح سیاه و سفید و بسیار پر جنب و جوش و دقیق رنگ. دوباره مسافت پیموده شده شما ممکن است متفاوت باشد بسته به شرایط خاص شرایط نور اتاق H8G قرار داده شده است در من نتایج بسیار دقیق رنگ و بسیار سیاه پوستان. من مطمئن هستم که با کالیبراسیون مناسب نتایج خواهد بود برجسته است.

Capture.PNG
20200422_174622.jpg

این بود که من اولین بار با استفاده از Android TV و در حالی که من استفاده می شود به سامسونگ در رابط کاربری وجود دارد بسیاری به مانند اینجا. رابط کاربری تمیز است و برای اکثر توضیحی نمایش یک ردیف از برنامه های مورد علاقه در بالا و مختلف "کانال" در زیر آن را نمایش می دهد که برنامه برای دسترسی از صفحه اصلی خود را. نیز وجود دارد یک بازی بخش بعدی گروه که همه برنامه های خود را با هم و توصیه می کند همه چیز به دیده بان بر اساس آنچه شما بوده ام به تماشای.

20200422_132243.jpg

وجود دارد یک انتخاب خوب از برنامه های در دسترس از جمله تمام نام های بزرگ مانند Netflix و Hulu دیزنی + و آمازون و میزبان تمام متنوع کمتر شناخته شده برنامه های در دسترس هستند. Chromecast است ساخته شده است در به عنوان گوگل دستیار. فقط با فشار دکمه روی کنترل از راه دور و از آنها بخواهید آن را برای پیدا کردن یک فیلم و یا حتی کنترل اتاق نشیمن چراغ و دمای اتاق اگر شما از کسانی که خانه های هوشمند دستگاه های نصب شده و پیکربندی شده است. هر آنچه که شما می توانید با استفاده از خود گوگل دستیار بر روی گوشی آندروید خود را شما می توانید از تلویزیون خود را. عملکرد خوب است به طور کلی هر چند که من اجرا را به تاخیر قابل توجه در حال حاضر و پس از آن. اگر شما یک soundbar متصل از طریق eARC اما وجود دارد یک تاخیر قابل توجه در پاسخ هنگامی که تنظیم حجم.

این H8G همراه با 4 پورت HDMI, اما آن را نمی کند در لیست مشخصات که آیا آنها HDMI 2 یا HDMI 2.1. پاسخ از Hisense employess به سوال در مورد این دو سایت آمازون و Best Buy Q&A صفحات برای H8G دولت آن را HDMI 2.1 رابط. من با فرض اینکه آنها نمی 2.1 به عنوان در حالی که H8G پشتیبانی از ARC (ساخت علاوه بر این از یک soundbar با قوس پشتیبانی ساده) آن را پشتیبانی نمی کند eARC که با استفاده از پهنای باند بالاتر از HDMI 2.1 با پشتیبانی از فشرده سازی lossless صوتی دالبی. این است که لزوما "بد" چیزی به عنوان HDMI 2.1 به طور کلی تنها در برجسته ترین سازنده خط حق بیمه از تلویزیون هزینه دو تا سه برابر هزینه HG8 اما اگر آن را پشتیبانی می شود چرا ؟ به نظر نمی رسد به استفاده از مزایای پهنای باند بالاتر در ارتباط با 2.1 spec.

به طور کلی طراحی و کیفیت ساخت از H8G خشنود است هر چند از آن است که کمی "ضخیم" از من خواهد بود. من واقعا مانند گودی کمتر صفحه نمایش است که اجازه می دهد تا لبه-به-لبه تصاویر در امتداد بالا و اندازه با قاب باریک در پایین.

من نمی خواهم از راه دور است که در حالی که تمام توابع به نظر می رسد شیرین و مطلوب مورخ و ارزان است. آن است که بر خلاف زیبایی از تلویزیون خود به خود و به نظر می رسد خارج از محل.

با وجود چند اشکالاتی به طور کلی H8G استثنایی است, تلویزیون, ارائه زرق و برق دار 4K ULED پنل با صدای دالبی چشم انداز و HDR+. Android TV تمیز و کاربردی رابط. هنگامی که شما با قرار دادن تمام است که همراه با بیش از, قیمت مناسب, شما را تا پایان با یک ارزش بسیار خوبی.

Capture2.PNG
Capture3.PNG

آنچه که من دوست داشتم:
تصویر زرق و برق دار با رنگ های زنده و مناسب و معقول سیاه
Andoid تلویزیون یک, پاک, آسان برای استفاده از سیستم عامل
Dolby Vision و HDR پشتیبانی
ماهی دستیار و Chromecast ساخته شده است در

نه زیاد:
از راه دور به نظر می رسد مورخ و هیچ نور
اندروید تلویزیون می تواند یک کمی آهسته
عدم eARC با وجود این (ادعا) حضور HDMI 2.1



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب