شما چگونه توجیه خرید EV

من تست سوار یک هیوندای Kona حق بیمه SE در روز شنبه و e-Niro و برگ (نمی دانم کدام مدل) شنبه است.به طور کلی خیلی

توسط EXAMPLENEWS در 23 تیر 1399
من تست سوار یک هیوندای Kona حق بیمه SE در روز شنبه و e-Niro و برگ (نمی دانم کدام مدل) شنبه است.

به طور کلی خیلی خوب بود به درایو, پاسخگو, spritely عملکرد هر چند بدیهی است که این یک SUV در تعلیق استاندارد استاندارد چرخ و استاندارد ترمز بنابراین به طور کلی هیچ چیز ویژه ویژه.

داخلی خوب بود تعداد زیادی از سوت و زنگ اما هیچ چیز واقعا خاص - فقط مناسب با کیفیت مانند مزدا.

اما به طور کلی کاملا خوشحال بود که تا زمانی که ما به خانه و شروع به انجام ریاضی.

این کاملا قابل قبول هیچ چیز ویژه SUV کوچک و هزینه £41,900 یا £38,900 پس از کمک مالی دولت. که به طور قابل توجهی بیشتر از ما تا کنون صرف شده بر روی یک ماشین و من نمی تواند کمک کند احساس "آن است که فقط یک SUV کوچک".

ما در میانهی شب تصمیم PCP یا نه اما فقط با تکیه به سمت خرید آشکار با استفاده از افست وام مسکن برای تامین مالی آن پس هیچ علاقه ای. یک طرح برای bung آن را بر روی وام مسکن تغییر برخی از صرفه جویی برای جبران و سپس پرداخت بیش از 36 ماه.

این نباید تعجب ما بسیار واضح است اما دیدن £1,081 هر ماه در سیاه و سفید فک ما قطره. ما می تواند آن را تقبل کنند اما به نظر می رسد مقدار زیادی از پول برای 'کاملا مناسب SUV کوچک'. به عبارت دیگر دور آن را طول می کشد و حداقل £17,116 حقوق و دستمزد به پرداخت آن است.

در حال حاضر من می توانم آن را درک مطلب برای تسلا شما در حال گرفتن ماشین ورزشی به نظر می رسد ماشین فوق العاده عملکرد شما در حال گرفتن چیزی ویژه برای پول خود را - اما برای 'کافی SUV کوچک" من مبارزه.

همسر من نیست فراموش بالا مسافت پیموده شده یا بیش از 10k در هر سال است. بنابراین حتی اگر او بودند صرفه جویی در 10p در هر مایل است که 3000 پوند بیش از 3 سال £2500 اگر شما را خاموش خرید شارژر. این ترفند برای نگه داشتن خودرو برای 10 سال ؟

برای قرار دادن آن را به چشم انداز به دنبال استفاده از بنزین ترکیبی Kona حق بیمه SE, من می توانم تقریبا جدید ثبت شده در این سال کمتر از 3k مایل برای £22,000. من می خواهم این ایده از یک EV و من قدر من در مقایسه با پیر زن (نمی توانید تقریبا جدید EVs) اما این £17k اضافی به الکتریکی است.

فقط تعجب که چگونه شما بچه ها توجیه چنین گزاف صرف.

به سلامتی

نایجل



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب