من از دست رفته من sm8600 کالیبراسیون و تنظیمات - کسی که می خواهد برای به اشتراک گذاشتن??

سلام @mellin81 با عرض پوزش به اینجا از مشکلات خود را. من به تازگی به روز رسانی از 49SM8600 به 55SM8600 curtse

توسط EXAMPLENEWS در 16 خرداد 1399
سلام @mellin81 با عرض پوزش 🙏 به اینجا از مشکلات خود را. من به تازگی به روز رسانی از 49SM8600 به 55SM8600 curtsey فوق العاده و بی عیب و نقص خدمات به مشتریان at John Lewis به عنوان بخشی از 5 سال گارانتی به عنوان قبلی من 2017 49SJ810V شد معیوب به هر حال در هر دو مجموعه و در حال حاضر در 1 ماه 55SM8600 iv استفاده می شود rtings تنظیمات و calibratated کل تلویزیون در زمان sevral ساعت اما 💯 ارزش دردسر.

Iv هرگز به عقب نگاه کرد به صداقت من پیدا کردن Calman کالیبراسیون و تنظیمات کاملا نقطه در. بله.. بله همه ما می دانیم که آن را هرگز خواهد بود 100% نقطه با خود Panal در استودیو Nd تنوع کمی در Panal tollence .. اما به عنوان آنها کاملا درستی است دولت آن یا رفتن به نگاه کاملا وحشتناک و یا درست. بنابراین به نظر من این به نظر می رسد بزرگ! سفیده را نگاه خوب مروارید سفید به عنوان آن باید باشد بنابراین من می دانم Panal این است که حداقل 90 ٪ دقیق حداقل و به مراتب بهتر از درست کردن تنظیمات جعبه.

من با استفاده از رنگارنگ حالت متخصص به عنوان دو ISF نور و تاریکی حالت کاملا یکسان بنابراین یا هر یک از این 3 حالت را به شما دقیق ترین و دقیق تصاویر.

تمام خشم تنظیمات 100% مطابقت به خود Calman تنظیمات بر اساس درخشندگی خروجی.

برای من این تصاویر نگاه کاملا فوق العاده همه SDR محتوای رنگ نگاه شگفت انگیز بسیار punchy روشن و بسیار خوب و دقیق.

با وجود rtings ماندن که SM مدل از بهترین و یا حتی بدتر, برای, HDR & Dolby Vision من خیلی التماس متفاوت آن را می دهد یک supurb تصاویر در هر دو حالت HDR بیش از به اندازه کافی روشن است برای من در اتاق من و محیط زیست من, بنابراین آن را بسیار ذهنی است.

Iv حتی انجام یک باندهای آزمون با استفاده از برخی از یوتیوب آزمون که به نظر می رسد. شود بسیاری از مردمی است.

من نگران آن است که من می خواهم برخی از مسائل اما فوق العاده هیچ چیز من Panal کاملا به عنوان پاک به عنوان آن می تواند هیچ باندهای آنچه تا کنون هیچ DSE و یکنواختی بیشتر و یا کمتر از 100% تا انگشتان عبور از آن باقی خواهد ماند و این راه را در ماه های آینده. بنابراین برای من بسیار خوشحال هستم و سد تحت تاثیر قرار با این 2019 55M8600. برای یک مدل IPS این سد. خوب بزرگ به خوبی انجام LG!!! :thumbsup:

تصاویر sooooooooo صاف و روشن ارتقاء خونین است خوب است. در مقایسه با قبلی من 2017 49SJ810V این trumps آن است.

Iv نیز copyed کردن تمام تنظیمات از وب سایت خود را به عنوان فایل های PDF پس در مورد Rtings همیشه می رود و یا می بندد پایین یا من باید برای تنظیم مجدد کارخانه تلویزیون من به هر دلیلی من تمام تنظیمات ذخیره شده بر روی لپ تاپ HDD.

من به دنبال rtings تنظیمات به نامه و حتی حالت HDR نیز هست.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب