ذره AVXP1 7-کانال تقویت کننده قدرت نقد و بررسی و نظرات

به عنوان یک پوند در مقابل عملکرد محصول ما نمی تواند فکر می کنم از هر محصول دیگر در این محدوده قیمت ارائه هم

توسط EXAMPLENEWS در 2 تیر 1399

به عنوان یک پوند در مقابل عملکرد محصول ما نمی تواند فکر می کنم از هر محصول دیگر در این محدوده قیمت ارائه همان قدرت و انعطاف پذیری به عنوان IOTA

من انجام شده است یک لیست کوتاه است که ممکن است قدرت آمپر علاوه بر این که تا کنون است که ذره ای و مشابه قیمت Emotiva Basx یک-5175 به علاوه گران تر Marantz MM8077.

در حالی که Emotiva است که تنها 5 کانال در مقابل 7 در ارائه از ذره آن ادعا 175 وات 2 کانال 125w کانال 5 @ 8 اهم در مقابل 150W 2 کانال 110W, 7 کانال @ 8 اهم.
س: آیا اضافی 25W/15W از Emotiva را بسیار واقعی تفاوت در حجم کلی?

چه تجدید نظر دوباره Iota عظیم heatsinking بر روی صفحه نمایش در عکس با هر یک از کانال آن خود را بزرگ و هیت سینک. از عکس های آن را نیز به نظر می رسد که هیچ فن(ع) درگیر است که چیزی مانند حدود 50 درصد گران تر Marantz MM8077 متکی به را تا حدودی پراکنده هیت سینک ارائه آن است. در حالی که هر دو ذره و Marantz نشان می دهد مشابه قدرت خروجی آن سخت است برای دیدن چگونه Marantz می توانید آن ادعا 7*150W (1050W در مجموع) با صرف 880W قدرت عرضه در مقابل 1300W در Iota. من حدس می زنم همین دلیل است که Marantz است که در واقع تنها 2 کانال قدرت در آن مشخصات و 7 کانال است که احتمالا کمتر از ذره.

از سه آمپر ذکر شده Iota به نظر می رسد برای ارائه بهترین بنگ برای جفتک انداختن اما یک دلیل برای انجام این کار (عظیم هیت سینک ارائه) منجر به آن را یک نقطه ضعف تا آنجا که من می توانید ببینید: که 30 کیلوگرم وزن است. بسیاری از هدفن قفسه من نگاه کرده ام یا لازم نیست از فضای عمودی برای نصب آن را در هر نقطه اما در بالای آنها و/یا اصلا ظرفیت حمل وزن برای تهیه آن 30 کیلوگرم.

ترک مقدار زیادی از شکاف در بالا اگر نصب قفسه موارد بالاتر از آن

س: چه خواهد بود ایده آل/بهینه ارتفاع بالاتر از آن برای خنک کننده اهداف آن است که اگر نصب شده بر روی یک قفسه پایین در یک رک?

س: چه گارانتی ظهر در Iota? من می توانم آن را ببینید ذکر شده در وب سایت خود را طوری فرض فقط 12 ماه. Emotiva دارای 60 ماه در حالی که Marantz دارای 36 ماه است که چیزی را به نفع خود.

س: از سه آمپر من ذکر شده چه خواهد بود بهترین برای رفتن?

من مشکل اصلی با Iota است که چه مدت این شرکت خواهد بود. این اشاره در این موضوع به معامله firesale Nakamichi AVP1 قیمت £200 و 400 پوند در سال 2015 قرار می دهد من خاموش £1K قیمت فقط در مورد همان چیزی که اتفاق می افتد دوباره.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب