نه واقعا یک مشکل با 11" iPad pro 256gb من فقط خریداری شد. فوق العاده خود را. اما معمول Crapita - John Lewis عدم پشتیبانی از مشتری.
آن را مورد اعتماد و از آنجا سرانه در زمان بیش از خدمات مشتری آن را تبدیل به غیر موجود IMO. من فقط خرید از فروشگاه ها به عنوان حداقل در آن شما می توانید صحبت کردن با یک شخص واقعی با علاقه های فعال در کسب و کار و نه یک میمون آموزش دیده که فقط به نقل از "قوانین". به هر حال. من حاضر به این دلیل که فروشگاه تا به حال هیچ سهام در تاریخ 15. من می دانستم که وجود دارد توسعه آینده با گارانتی و خوشحال بود برای دیدن 3 سال در وب سایت. با فرض آن لگد بود در من قرار داده شده منظور و برداشت از فروشگاه های محلی در 16. زمانی که incidently ارتقاء offically آغاز شده و با توجه به JL. من دریافت یک ایمیل تایید من 2 سال گارانتی پس فرستاده JL به درخواست آنها برای اصلاح آن است. بدون پاسخ پس از یک هفته به اصطلاح آنها را. مرد فقط تکرار T&Cs و گفت تبلیغی آغاز شده در 16. پس از توضیح 3 بار او موافقت کرد به ایمیل, وب سایت تیم برای تایید. به من گفت که آنها واقعا رفتن به اعتراف آنها نوشته شده ارتقاء یک روز زود ؟ بنابراین من نیز ایمیل به مشتری و مدیر خدمات. من باید صبر کنید و ببینید.
ما باز به بررسی اپل که مجاز است اما نه از آن استفاده نشده است. بنابراین من می توانید آن را به عقب برای بازپرداخت و یکی دیگر خرید و دریافت 3 سال است. من اشاره کرد و این را به مشتری خدمات هرزه و گفت: چه ارام و بی معنی است اما من آن را انجام دهد اگر تحت فشار قرار دادند. او نمی تواند مراقبت کمتر البته نه خود شرکت اما من هم قرار داده و آن را به مدیر. من باید ببینید چه اتفاقی می افتد اما من قبول برخی از افراد فقط می تواند حیله گری اما با توجه به خریداری آن روز قبل از تبلیغی کمی خوب از حسن نیت را حل و فصل آن است. در حال حاضر من ناراحت است. فروش کالا عمل پس از دو سال است که از من به هر حال در کنار آن اصل. هرگز دوباره از فروشگاه آنلاین