وقت آن است که برای یک پردازنده ?

زمان شروع به یک موضوع فکر می کنم. من در مورد به نیش گلوله و در کشتی سوار در سفر به سرمایه گذاری در یک پردازنده

توسط EXAMPLENEWS در 18 خرداد 1399
زمان شروع به یک موضوع فکر می کنم. من در مورد به نیش گلوله و در کشتی سوار در سفر به سرمایه گذاری در یک پردازنده است. من استفاده کرده اند آنالوگ با استفاده از این بازیکن برای انجام پردازش برای 10 سال و اگر چه این راه حل به نظر می رسد بسیار ضعیف جایگزین آن نیست. زمانی که HD برای اولین بار بیرون آمد من Denon 3800 و نعیم AV2 ترکیب سخت بود به ضرب و شتم آن خیابان جلوتر از AV888 و دیگر زیر £5k واحد در سال 2009.
من اشتیاق پس از هر چیزی غیر از فیلم بیشتر

سریع به جلو به 4K و UHD گزینه به بازنشستگی من 3800 و افسوس که واقعا وجود دارد نه هر چیزی. Oppo 205 وحشتناک بود و من حل و فصل پاناسونیک 9000. بهترین وجود دارد اما هیچ جایگزینی برای 3800 بر روی صدا.
به نظر من باید به شرایط آن زمان برای یک پردازنده است که با استفاده از HDMI در اثر خوب است.

من قصد به صرف برخی از زمان با ریچارد جدی سینما و کشف یک لیست کوتاه از گزینه های. من خواهد شد و من 9 منجر به اتصال به نعیم monoblocs. من همچنین می خواهم به شامل چند واحد است که من مطمئن هستم که ریچارد لوازم. بودجه من باز است - به یک نقطه. من نیاز به دیدن ارزش و نمی خواهید به نشستن در یک بی ارزش میراث محصول هزينه آن را به عنوان بسیار به عنوان رولکس سازمان دیده بان در 5 سال زمان است.

این لیست شامل

Trinnov ارتفاع 16, طوفان 32 آنالوگ Lyngdorf MP-50, مجموعه داده (احتمالا)

در بیشتر مقرون به صرفه پایان سرود AVM60, ناد M17 V2 Emotiva RMC1, Acurus الهه شعر و موسیقی, 16.

من اجرا شد فقط 5.2 یا 7.2 برای 2-3 سال آینده پس از آن من ممکن است به خوبی حرکت می کند و سپس نصب بلندگوهای سقفی (و نه شدنی در حال حاضر به عنوان 1. ما قصد داریم به حرکت 2. خانه تراس و درجه 1 ذکر شده)

تا کنون من معمولی مشاهده Bryston SP4 کانونی 16 هر دو طوفان بر اساس و به صداقت نمی دمیده دور. همه در همه ، این Lyngdorf MP-50 و سرود AVM-60, Emotiva RMC1 همه نشان داد پتانسیل واقعی و مرا تحت تاثیر قرار داد. این مارمولک مجموعه یو پی اس من شنیده ام در را میدزدد شد فوق العاده ای در بازی با حجم بالا فیلم مجموعه یو پی اس.

ریچارد و من خواهد شد سفر به دور ماه آینده برای دیدن فقط آنچه را که بهترین تاسیسات می توانید ارائه از Trinnov و چند نفر دیگر

اگر £10-15k پردازنده های من می توانید به من یک مقدار زیادی از لذت بیش از 10 سال آینده من خریدار اما تنها اگر آنها واقعی را نشان می دهد تفاوت محسوس در برابر چیزی کمتر از نیمی از قیمت.

من نه ثروتمند مقدار زیادی از گران احساسات و نیاز به صرف پول خود را عاقلانه. من در اینجا می توانید پدرم اعتراض در فکر 'باد' سخت به دست آورده پول نقد در یک جعبه, اما من امیدوارم که او می خواهم به درک اگر آن را تنفس زندگی جدید به یک سیستم قدیمی

من باید به عنوان هدف که ممکن است به عنوان این است همه چیز در مورد لذت بردن از فیلم و نه تمایل بیشتر کیت



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب