کاناپه بادی برای دلار

کاناپه های بادی تخت شو بعلت اینکه همزمان 2 کار را برای شما انجام می دهد، کارایی بالایی دارند. برای مشاوره و خ

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

کاناپه های بادی تخت شو بعلت اینکه همزمان 2 کار را برای شما انجام می دهد، کارایی بالایی دارند. برای مشاوره و خرید کاناپه بادی و کاناپه بادی تخت خواب شو با همکاران ما در نمایندگی کاناپه بادی تماس حاصل نمایید . کاناپه ای که با داشتن وزن بسیار مناسب خود به یکی از بهترین وسیله های بادی تفریحی و استراحت برای مصرف کنندگان تبدیل شده است. برای تمیز کردن کاناپه بادی تختخواب شو حتما از دستمال مرطوب استفاده کنید ومحصول را با کف وآب نشوید کاناپه بادی خود را به اندازه نرمال باد کنید واز فشار بیش از حد باد بپرهیزید تا فرم محصول خراب نشود. کاناپه بادی را میتوان در طول شبانه روز در محل کار ویا منزل استفاده کرد.کاناپه بادی تختخواب شو را به هیچ عنوان مورد شستشو قرار ندهید (بجز کاناپه طرح چرم). توجه داشته باشید که در هنگام شستن کاناپه بادی اینتکس به صورت باد شده باشد و به وسیله یک پارچه نرم بدنه را بشویید و تمامی مواد شوینده ای که برای شستشو استفاده کرده اید را از روی بدنه کاناپه کاملا پاک کنید که با گذشت زمان باعث پوسیدگی کاناپه نشود . بعد از چند دقیقه انجام دادن این کار اقدام به شستن و آب کشی محصول نمایید. This c on​te nt w as created ​with t he help of GSA Cont ent Gene​rato r DE MO᠎.

پمپ باد این دستگاه با نیروی برق شهری کار کرده و عملیت باد و خالی کردن را انجام میدهد. در هنگام سوراخ شدن بدنه کاناپه بادی حتما از چسب قطره ای و وصله شیشه ای مخصوص تعمیرات استفاده کنید و حتما مراحل پنچرگیری را به درستی و قدم به قدم انجام دهید . کاناپه بادی تخت شو دونفره بست وی یکی دیگر از کاربردی ترین انواع کاناپه بادی بوده که می توانید به عنوان مبل بادی دو نفره و همچنین به عنوان تشک بادی دونفره مورد استفاده قرار دهید. اگر بدنبال مدلی مناسب برای چیدمان خانه ۵۰ متری ایرانی و شیک می گردید.نیاز شما به گشت و گذار بیشتر در اینترنت را برطرف می کند.کاناپه های تخت خواب شو این امکان را به شما میدهد که یک تخت و یک کاناپه داشته باشید با اشغال کردن فضای بسیار کمی،یکی دیگر از راه هایی که باعث صرفه جویی در فضای خانه و هزینه های مالی می شود، استفاده از کاناپه هایی است که به صورت تخت نیز درمی آیند. Po st was creat ed ᠎by G SA Con tent G en er ator Dem over​sion.

با قسمت کف دست اقدام به پخش کردن کف در سایر قسمت ها نمایید. کاناپه بادی اصلی و کاناپه بادی تخت شو از محصولاتی هستند که در دسته پر فروش ترین ها قرار میگیرد و این کمپانی بزرگ به غیر از این دو محصول انواع دیگری را در مدل های کاناپه بادی یک نفره , کاناپه بادی دو نفره , کاناپه بادی چهار نفره , کاناپه بادی سه نفره , کاناپه بادی تمام مخمل , کاناپه بادی چرم , کاناپه بادی تاج دار , کاناپه بادی کوسن دار , کاناپه بادی تخت خواب شو یک نفره و دو نفره که در رنگهای مشکی , سفید , کرمی , طوسی , خاکستری , سبز یشمی , آبی , مشکی سبز , مشکی آبی , مشکی نارنجی , سرمه ای سفید , سبز زیتونی , خاکستری مشکی , سفید آبی , و در طرح های مختلف تولید میکند و تمامی این محصولاتی که نام بردیم با جنس شرکتی و کاملا اورجینال به سراسر دنیا عرضه میگردد . نمایندگی کاناپه بادی تخت شو دو نفره مشکی و نمایندگی اینتکس در ایران سایت شاپ اینتکس تمامی این محصولات بادی را به صورت پخش عمده و تک فروشی از طریق وب سایت در سراسر کشور توزیع می نماید .

این محصول به 5 حالت کاناپه , تشک پشتی دار , تشک شیب دار , تخت یک نفره , تشک دو نفره تبدیل میشود . ساختار داخلی کاناپه بادی تخت شو بست وی به صورت شبکه ای طراحی شده که باعث مقاومت و استحکام بیشتر این محصول میشود . برخی از آنها نیز سطحی مواج دارند که با پارچه سطح آن پوشیده شده است، این قسمت های مواج باعث عبور هوا از بین بدن شما و کاناپه می شود و از عرق کردن شما جلوگیری می کند. قسمت نشیمنگاه و همچنین رویه تکیه گاه های این محصول را روکش مخملی فرا گرفته که همین ویژگی باعث می شود تا علاوه بر ایجاد سطحی راحت برای نشستن و یا خوابیدن در برابر تعریق زیاد جلوگیری کند و نیز مقاومت بسیار خوبی داشته باشد علاوه بر این برای قسمت های کناری و زیرین هم از روکش طرح چرم استفاده شده تا در برابر برخورد آب مقاوم باشد. تمامی رویه اصلی این محصول به صورت مواج طراحی شده تا علاوه بر نرم بودن بستر فرد مصرف کننده ، با ایجاد امکان گردش ازادانه هوا بین بدن فرد و رویه محصول از تعریق شما در زمان استفاده جلوگیری کند. برای خرید کاناپه بادی تخت شو نارنجی و کاناپه تخت خواب شو با همکاران ما در این مجموعه تماس حاصل فرمائید .

آخرین مطالب