کاناپه بادی ۵ کاره با پمپ ۱۱۰ ولت اینتکس

پس از آن مقداری از برچسب یا لیبل را به صورت سکه ای و گرد برش دهید ، این نوع برش زنی به دلیل اینکه گوشه ندارد

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

پس از آن مقداری از برچسب یا لیبل را به صورت سکه ای و گرد برش دهید ، این نوع برش زنی به دلیل اینکه گوشه ندارد بهتر بر روی بدنه بهتر می چسبد ، سپس آن را کمی آغشته به چسب مخصوص کنید ، میزان چسب مایع نباید بسیار زیاد یا بسیار کم باشد تا به خوبی چسب به بدنه بچسبد . قطعا هزینه خرید کاناپه بادی و تخت بادی به صورت مجزا بسیار گران تر از خرید کاناپه بادی تخت شو خواهد بود . با توجه به ابعادی که این کاناپه دارد ، شرکت اینتکس آستانه تحمل وزن آن را 250 کیلوگرم در نظر گرفته است ، بنابراین بهتر است وزن های بیشتر از 250 کیلوگرم بر روی کاناپه قرار نگیرد ، البته پریدن از ارتفاع و یا ضربه های شدید نیز می تواند منجر به پارگی کاناپه بادی شود ، چرا که پریدن از ارتفاع می تواند قدرت ضربه را چندین برابر کند . در این محصول نیز اگر حالت چهارم را به واسطه گیره های پشتی به هم متصل کنید و بخش دستگیره های کاناپه را نیز رو به پایین بگذارید، یا اینکه در کاربرد اول کاناپه دستگیره ها و پشتی آن را خالی از باد کنید و ان را پشت و رو کنید خواهید دید که یک تخت بادی مخصوص کودکان پیش روی شماست که فوق العاده راحت و دوست داشتنی است. This a᠎rt ic​le w as gener᠎ated with the ᠎he lp ​of GSA C on᠎tent Ge nerator  DE​MO !

این محصول به 5 حالت کاناپه , تشک پشتی دار , تشک شیب دار , تخت یک نفره , تشک دو نفره تبدیل میشود . 3 - کاربرد سوم این کاناپه بادی به عنوان یک تشک پشتی دار است، برای داشتن یک تشک پشتی دار لازم است تا گیره های کاناپه را باز کرده و قسمت زیرین آن را به جل منتقل کنید، در این حالت نیز می توانید به سادگی هم به عنوان ابزاری برای خواب استفاده کنید و هم به عنوان ابزاری برای استراحت های موقت و تماشای تلویزیون. بدنه آن نیز از خصوصیات طبی و راحتی برخوردار می باشد که به نوبه خود در مورد پسند قرار گرفتن محصول نقش مهمی خواهد داشت. در واقع کاناپه بادی تخت شو دو نفره مشکی فوق نیز ساخته شده توسط شرکت اینتکس می باشد و از سطح کیفی بسیار بالایی برخوردار هستند . از ویژگی های بسیار خوب هر محصول بادی به خصوص کاناپه بادی تخت شو که دارند می توان به حجم بسته بندی بسیار کوچک آن ها اشاره کرد ، از سوی دیگر وزن این محصولات نیز بسیار سبک است از این رو به آسانی می توان آن ها را جابجا و حمل کرد ، با توجه به وزن 7 کیلوگرمی کاناپه بادی تخت شو دو نفره مشکی اینتکس و همچنین حجم بسته بندی کوچکی که محصول دارد می توان آن را در دسته محصولات پرتابل و سفری قرار داد .

از دیگر خصوصیت های این کاناپه بادی تخت شو نارنجی 67356 میتوان به قیمت ارزان , کیفیت بالا , نرمی و لطیف بودن بدنه , قابلیت شستشو , مهلت تست 48 ساعته برای کاناپه , قابلیت پر و خالی کردن با پمپ باد برقی اینتکس و بست وی و پمپ باد دستی , بر چسب تعمیرات کاناپه بادی به صورت مقطعی و آموزش تعمیر کاناپه , تست و آزمایش محصول در کمپانی بست وی با آخرین تکنولوژی روز دنیا اشاره نمود . محصولات مشابه با این محصول در پایین صفحه به نمایش در آمدهاند و شما میتوانید از دیگر کاناپه های بادی اینتکس دیدن کرده و در صورت نیاز خرید کنید. لازم به ذکر است که این طراحی هم بر روی قسمت نشیمنگاه کاناپه هم در لایه زیرین کاناپه که سطح تخت را تشکیل می دهد نیز بادی است . کاناپه بادی 5 کاره بست وی نیز یکی از این محصولات بوده که رضایت بسیاری را از جانب مشتریان تا کنون کسب کرده است به همین دلیل یکی از محصولات پیشنهادی شرکت تهران اینتکس به حساب می آید. بهترین راه برای پیدا کردن قسمت آسیب دیده در صورت کوچک بودن سوراخ ، استفاده از کف صابون است ، برای اینکار در ابتدا کاناپه را با باد پر کرده و سپس کف صابون را به قسمت هایی که مشکوک هستید بزنید .

در صورت مواجه شدن با پارگی و یا سوراخ شدگی هر چند کوچک و ریز از کاناپه بادی استفاده نکنید زیرا وارد شدن فشار می تواند وسعت آسیب دیدگی را بیشتر کند . بنابراین می توان گفت که کاناپه های بادی محصولاتی دائمی هستند که می توانید آن ها را حتی جایگزین تخت ها و کاناپه های بزرگ و سنگین چوبی و ابری کنید تا بدین ترتیب پس از هر بار استفاده از این کاناپه های تخت شو بتوانید فضای اشغال شده را بازگردانید و حتی در سفر ها این کاناپه های بادی را به همراه ببرید . زمین های سنگی و شنی حتی آسفالت می تواند به کف محصول آسیب وارد کند ، البته وجود شاخ و برگ درختان و هر چیز تیزی می تواند منجر به آسیب دیدن و سوراخ شدن کاناپه بادی شود . جنس بدنه از پی وی سی و روکش کاناپه از مخمل ضد تعریق ساخته شده . این محصول از جنس بسیار با کیفیت پی وی سی ساخته شده است ، این جنس دارای دوام و استحکام بسیار بالایی بوده و قابل استفاده در شرایط مختلف آب هوایی مانند بارانی ، آفتابی ، شرجی ، سرد و زمستانی قابل استفاده است ، از این رو طول عمر بالایی را می توان برای کاناپه بادی در نظر داشت .

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن