LG OLED C9 GeForce 1080ti & HDMI عمیق رنگ دلخوری

نوچ آن شکست خورده است. من حتی یک QR code گواهی کابل HDMI و هنوز هیچ شانس. من می گویم هیچ شانس اگر من با استفاد

توسط EXAMPLENEWS در 4 تیر 1399
نوچ آن شکست خورده است. من حتی یک QR code گواهی کابل HDMI و هنوز هیچ شانس. من می گویم هیچ شانس اگر من با استفاده از کابل مستقیم از بازی های PC به من C9 عمیق رنگ خوب کار می کند اما من از طریق Onkyo خوب صفحه نمایش سیاه و سفید.

بنابراین من چسبیده با 59hz روش کار ترین زمان... قبول اگر من به نوبه خود TV/AV گیرنده (با PC هنوز هم در حال اجرا) که برگشتی در آن برخی از زمان ها مرا آزار با بی درنگ.

من هنوز هم مطمئن نیستم که چرا هیچ راهی برای گفتن ال جی "هی نه همیشه نشان می دهد این پیام من نمی خواهم به آن را ببینید تا کنون من نمی مراقبت از آنچه شما فکر می کنم و یا می دانید, آن را نشان می دهد دوباره به من" 😀

من مسائل دیگر که در آن گاهی اوقات ویندوز 10 نمی دانیم من AV واحد و من باید برای فعال کردن آن در صدا prefs دوباره مثل همه چیزهای دیگر در بالای آن به صورت تصادفی.

پس از آن ok را راه اندازی, اما به دور از کامل است. من فقط می خواهم به استفاده از قوس برای همه چیز با این نسخهها کار بزرگ با C9 و Onkyo اما ویندوز 10 را نمی خواهد اجازه می دهد هر چیزی غیر از استریو که راه احتمالا چون آن را می داند هیچ چیزی در مورد ARC.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب