Lumagen درخشندگی Pro صاحبان موضوع

خوش آمدید به Lumagen درخشندگی Pro صاحبان باشگاه موضوع برای 42xx و 44xx (4k ورودی/خروجی) مدل. این یک موضوع برای

توسط EXAMPLENEWS در 17 خرداد 1399
خوش آمدید به Lumagen درخشندگی Pro صاحبان باشگاه موضوع برای 42xx و 44xx (4k ورودی/خروجی) مدل. این یک موضوع برای بحث در مورد تنظیمات/ترفند/سیستم عامل به روز رسانی خواهد شد و حاوی لینک های مختلف مانند به روز رسانی سیستم عامل, فن آوری اطلاعات و راهنمایی علنا اعلام Lumagen خود را که در آن مرتبط است.

آن است که یک مقایسه موضوع با پردازنده های دیگر. این در درجه اول برای کسانی که در حال حاضر خریداری این محصول قادر به بحث و کمک به یکدیگر با گرفتن بهترین از آن. به ویژه در میدان مین که 4k/HDR.

تاریخچه: در ابتدا اعلام کرد در اواخر سال 2015 با آزمایشکنندگان بتا با استفاده از سیستم های تحت NDA قبل از راه اندازی این. این محصول طراحی شده را با کیفیت 4K ورودی سیگنال و پردازش آن را به صورت فعلی گاما رنگ حیطه و همچنین نسبت ابعاد برای استفاده با لنزهای آنامورفیک (و نیز ممکن است بدون). از آن شده است عرضه می شود با تغییر تعداد ورودی/خروجی ها با توجه به مدل دقیق خریداری شد و در دسترس است با ارتقاء به 18Gbps ورودی و خروجی در سال 2016.

جزئیات محصول از Lumagen سایت:

Lumagen

کتابچه راهنمای کاربر در این صفحه با مفید " نکات فنی به کمک با راه اندازی بیشتر پایین صفحه:

Lumagen

به عنوان نمونه با Lumagen محصولات آن شده است موضوع را به بهبود مستمر فرآیند با به طور منظم به روز رسانی سیستم عامل.

رسمی افزار به روز رسانی صفحه از Lumagen سایت:

Lumagen

با نرم افزار مناسب (به عنوان مثال Calman, Chromapure و Lightspace) لوت می تواند لود شده با 17 x 17 x 17 (4917 نقطه) سیستم مدیریت محتوا. یک حلقه بسته به صورت خودکار کالیبراسیون ممکن است با برخی از (همه؟) بالا نرم افزار خود در مورد استفاده از Chromapure V3: این با استفاده از Lumagen خود را به عنوان یک ژنراتور الگوی یک سنسور برای اندازه گیری تصویر تولید شده توسط صفحه نمایش و یک لپ تاپ برای اجرای نرم افزار.

این نرم افزار اجازه می دهد تا انتخاب گاما رنگ مسيري و چگونه بسیاری از CMS امتیاز برای اندازه گیری (125 و 729 و 4917 گزینه). یک بار در 'پایه' تنظیمات تنظیم ساخته شده است به نمایش و سپس نرم افزار و Lumagen می توان از چپ به اجرای یک autocalibration خود را. بسیار آسان تر نسبت به صرف ساعت به صورت دستی تنظیم گاهی اوقات ضعیف صفحه نمایش کنترل (یعنی غیر خطی, سیستم مدیریت محتوا, محدود گاما کنترل و غیره).

با نور محدود خروجی معمولی مصرف کننده پروژکتور (و برخی از تلویزیون های صفحه تخت) استفاده از نقشه برداری تن' یک ابزار ارزشمند برای کسانی از ما که مایل به حداکثر رساندن لذت بردن ما از UHD/HDR منابع. آن را ما فراهم می کند با یک راه برای 'متراکم' HDR محدوده به یک محدوده کوچک است که ما نمایش محدود هستند بیش از حد و در عین حال هنوز هم لذت بردن از بخشی از مزایای UHD/HDR منابع.

در زمان نوشتن Lumagen باید فقط اضافه شده به روز رسانی بیشتر اجازه می دهد تا کنترل از میزان عدم اشباع رنگ که برخی محدودیت ها فراتر رفته است. این بود که پس از بحث و گفتگو با کاربران دیگر پردازنده های توسعه دهندگان و بیشتر انتقادات و پیشنهادات از ویژگی های نویسندگان مانند کریس Deering در AVS. آن است که یک فرایند مداوم با چند تنظیمات ممکن است توسط کاربر نهایی به لحن خوب به یک برنامه خاص.

#2 پست در این تاپیک حاوی جزئیات از زمان نسخه سیستم عامل و جایی که ممکن است/در دسترس مقادیر پیش فرض خواهد شد که در مجموعه ای واحد به علاوه پیشنهادات خود را از تنظیمات را.

در نهایت برای افشای; من هیچ ارتباط با Lumagen جدای از اینکه یک مشتری. من متعلق به یک بین بردن, Mini3D درخشندگی 2041 و در حال حاضر درخشندگی Pro 4240.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب