رسانه ای و فایل سرور بسته نرم افزاری برای Foxsat HDR - آزادی 4 - قسمت 6

شما به نظر می رسد متقاعد شده است که این مسئله مربوط به سیستم عامل سفارشی که من خیلی شک دارم. من نشان می دهد

توسط EXAMPLENEWS در 8 تیر 1399
شما به نظر می رسد متقاعد شده است که این مسئله مربوط به سیستم عامل سفارشی که من خیلی شک دارم. من نشان می دهد که شما دوباره فلش با استاندارد Humax سیستم عامل برای اثبات نقطه.

اشاره کردید در پست های قبلی که شما فکر می کنم شما از لودر خارج از تاریخ. اگر شما نمی توانید پیدا کردن زمان لودر در هر نقطه دیگری (U7_54) سپس به یکی از انجمن های دیگر (نمی توانید یک لینک در پست - hummy-dot-tv) و در Foxsat HDR فروم دنبال این موضوع "Foxsat-HDR قفل شده است" و در پست #11 raydon با مهربانی ارائه یک لینک به یک فایل ZIP برای این نسخه از لودر.

اگر مشکل شما هنوز هم ادامه دارد با آخرین لودر و سهام Humax سیستم عامل پس از آن من می خواهم نشان می دهد که وجود یک گسل نوعی خود را در جعبه. اگر نه, شما می توانید سعی کنید نصب Custom Firmware دوباره و ببینید چه اتفاقی می افتد.

با تشکر از شما برای گسترش من حسن نیت ارائه میدهد از یک پاسخ. من چشم پوشی از این واقعیت است که من آن را دریافت در آوریل روز احمق!

این هدف من نیست به این معنا که من کاملا خوشحال با custom firmware اما هیچ گرفتن وجود دارد از این واقعیت است که تا زمانی که آن را نصب شده بود همه چیز را مشغول به کار بود و پس از مدت کوتاهی من باقی مانده بود با آنچه که ممکن است دقت شود به عنوان "سرپرست کابوس"; کاملا "غیر جویای', غیر قابل استفاده و بی جعبه. اعتماد به نفس من (و من همچنان در) در ر خود که من اجتناب آشکار زانو حرکت تند و سریع واکنش و حاضر به این باور است که این مشکل می تواند در هر راه بود مربوط به آن است.

اما داشتن دنبال تمام نظریه های دیگر دوباره CF نصب, مشکلات, HD شکست/سقوط ، در اینجا هر یک از آن من به نظر می رسد که حکومت من در نهایت من فقط می تواند نتیجه گیری کرد و در ادامه به سرزنش خانه داری (نه CF) احتمالا در ترکیب با خارج-از-تاریخ لودر در برخی از راه تداخل یک شبه با یک عملکرد درست CF به جای راه دیگری در اطراف.

من می توانم به شما اطمینان دهم که من بصورتی پایدار و محکم در این دسته از کسانی که همیشه خواندن دستورالعمل برای اولین بار به جای "زمانی که همه چیز شکست خورده است"و در این مورد من فکر می کنم که در یک محافظه کار (در صورت صرفه جویی در!) برآورد من صرف حداقل یک هفته تا ده روز در این فروم خواندن همه چیز را من می توانم پیدا کردن در مورد raydon را ر از Mogie اصلی پست مورخ 9/1/2011 به پایان نسخه 4 قسمت 5 من قبل از نصب هر چیزی و من راضی بود که من تا به حال نصب شده آن را به درستی. که این واقعیت است که آن را در ابتدا کار مستقیم برای یک دوره 2 هفته بدون هیچ مشکلی تمایل به تایید این.

من به طور کامل دوباره مطمئن با حجم عظیمی از افتخاری نظرات و کاملا متقاعد شده (و همچنان) با تکرار اطمینان داد که هیچ آسیب دائمی می تواند انجام شود به جعبه (به عنوان پس از آن ثابت شده است در مورد من) و حتی در بسیار بعید است که این جعبه به نقص در برخی از راه این وضعیت می تواند به سرعت بهبود دوباره نصب کارخانه اصلی سیستم عامل.

با که در ذهن من نه تنها دریافت صحیح کپی از CF اما من هم مطمئن ساخته شده را نیز دانلود در پیشبرد نسخه درست لودر نسخه و عامل کارخانه مبادا آنها مورد نیاز بعد. فقط در مورد, با این حال بعید است که آنها تا به حال به نوعی تبدیل به 'در دسترس نیست' به صورت آنلاین در عین حال.

بنابراین من قدردانی خود را provding اشاره به raydon پست در hummy-dot-تلویزیون به عنوان مهمترین و به روزترین لودر نسخه در دسترس است اما من خوشحال می گویند که من در حال حاضر یک کپی از U_54 لودر بر روی کامپیوتر من.

آنچه من پیش بینی نیست در همه این بود که یک وضعیت می تواند بوجود می آیند که در آن جعبه کاملا سازمان ملل متحد پاسخگو و گیر در برخی از مرتب کردن بر اساس منطقه گرگ و میش که در آن حتی عادی حالت آماده به کار نمایش آشنا و اتکا توسط 'تازه کار مثل خودم در دسترس بود برای هر کسی که مایل به تغییر سیستم عامل (در هر جهت) با این روش توصیه می شود به طور مداوم تکرار در جزئیات دقیق در طول دوره از این موضوعات.

و نه می توانم پیدا کردن پیدا کردن هر اشاره ای در این فروم از احتمال مواجه شدن با این نوع از 'گرگ و میش منطقه' حالت با هیچ 'به طور منظم آماده به کار شاخص و یا عملکرد آماده به کار دکمه برای تسهیل این.

سوال من (که با هدف در درجه اول در raydon) بود به سادگی به درخواست اگر او احساس لودر نسخه که از تاریخ احتمالا می تواند باعث خانه داری به جنگ با CF به جای راه دیگری در اطراف.

اگر چه نتیجه بدیهی است که همان تاکید من قرار دادن در این است که کاملا متفاوت من.e این نظر من است که CF کاملا کار می کند تا زمانی که (به ظاهر) با خارج از تاریخ و لودر نصب و جعبه سمت چپ در حالت آماده به کار یک شبه نرمال خانه داری ممکن است در برخی از نامشخص نقطه در آینده به نحوی 'ضربه' و ظروف سرباز یا مسافر تا همه چیز.

حتی بیشتر گیج کننده به عنوان من پس از آن کشف کردند اگر این به ظاهر 'آجر' جعبه در سمت چپ صفحه یک شبه خانه داری به نظر می رسد برای بازگرداندن شرايط عادي به طور خودکار پس از عادی حالت آماده به کار می شود بلافاصله در دسترس دوباره زیر یک قدرت ریست صبح روز بعد.

به عنوان ذکر شده در پست اصلی و در دیگری نوشته شده 'پاسخ' به یک شخص ثالث راه حل واضح است که فقط برای به روز رسانی لودر و شاید هم دوباره نصب CF و "ببینید چه اتفاقی می افتد".

تنها دلیل من انجام نداده اند به طوری که در عین حال که به نفع دیگران و به عنوان خودم من می خواستم که برای ایجاد راه حل موقت من می خواهم آمد تا با شد ماندگار و معتبر است و آن را ارائه 'تازه کار مثل خودم با یک روش ساده بازگرداندن عادی و آشنا حالت آماده به کار در هر دو عملکرد و ظاهر آنها باید تجربه همان "گرگ و میش منطقه' قطعی به نام خودم. نرمال صفحه نمایش ظاهر ' داشتن بازسازی شده پس از آن ممکن است برای ادامه و با هر سیستم عامل دوباره نصب (کارخانه یا CF) با تجدید اعتماد به نفس.

من satisied در حال حاضر بعد از 2-3 هفته از تست (احتمالا با این "منطقه گرگ و میش" هنوز کمین در پس زمینه) است که اجتناب از خانه داری مانع این مشکل دوباره رویه و در صورت بعید است که باید آن را دوباره رخ می دهد به من به نظر می رسد که تاسیس یک روش ساده برای تازه کار مثل خودم برای اصلاح آن است.

من هیچ تردیدی در حال حاضر در به روز رسانی لودر و دوباره نصب CF کنید اگر به روز رسانی لودر اثرات درمان دائمی. من حتی ممکن است ارسال نتایج من اگر کسی علاقه مند است.

با تشکر از شما دوباره (صمیمانه) برای گسترش من حسن نیت ارائه میدهد از یک پاسخ.

لطفا احساس نیاز به پاسخ.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب