مانیتور صوتی نقره ای 100/ Wharfedale 11.2 بررسی

ایجاد این پست برای کمک به دیگران پیدا کردن اطلاعات روشنگری که نمی تونم استماع این 2 بلندگو و یا فقط کنجکاو و به اشتراک گذاری my take-on/ تجربه با این 2 خاص سخنرانان از یک audiophile مبتدی/ موسیقی enthuziast/ عاشق به دیگری و نیز گیتار آکوستیک بازیکن. من نه تجربه audiophile نه من تجربه دیگر هدفن دنده, اما من می خواهم به فکر می کنم من یک تصفیه شور و گوش به سخنرانان چگونه کار می کنند و موسیقی به طور کلی پس لطفا آرام باشید آن هم اولین پست من در اینجا و من آن را انجام دهید برای کمک به دیگران با ذهنی واقع بینانه حقایق است. چرا که مانند من خواست برای پیدا کردن تصادفی دیدن و بینش و منحصر به فرد خود نظرات برخی از سخنرانان.

من قصد دارم به نوشتن نسبی کوتاه برداشت و بر روی آنها شاید این کمک خواهد کرد که داشتن بینش بیشتر از این 2 مارک های خاص ( Wharfedale و نظارت صوتی )

نگه داشتن در ذهن im تنها نیمی از راه را از طریق سوزاندن M Audio (40ساعت) در اواسط کم به ندرت در سطح بالا و حجم 2 هفته شدید lissening به Wharfedale با یک نه چندان بزرگ اما گرم گیرنده Denon 1600 x همه lissening طریق Audyssey اتاق corr کالیبراسیون ( تنها با Wharfs من خودم نیاز خالص مستقیم برای سریع فلز موسیقی راک به خطر انداختن گسترده هولوگرافی صدا ). اتاق من است 15feetwidex23feetlong با پارکت چوبی بدون پوشش 2 کاناپه در مقابل سخنرانان بسیاری از مبلمان و کتاب ها و دیوار های بتنی. سخنرانان 30 سانتی متر دور از پشت دیوار باد تنها در نیمی از زندگی من چپ بلندگو بودن 50 سانتی متر دور از دیواره جانبی bcs نمی توانیم دیگر sweetspot برای اونا. شاید نه به اندازه کافی زمان در آنها به نوشتن برداشت اما من قطعا احساس تغییرات اتفاق افتاده از طریق فشرده lissening و تجربه منسجم است به اندازه کافی.

شروع خواهد شد با M صوتی در هر فصل نیز مقایسه در پشت سر هم تفاوت/ مزایا و معایب در اجرا: ( با عرض پوزش برای تایپ اشتباه و احتمالا زباله فارسی نه زبان مادری من است )

->اوج: نه روشن روشن با موسیقی روشن مرزی تا زمانی که سوختگی در مقایسه با بیشتر forgivin, تاریک, به عقب گذاشته Wharfedale سرشار من می توانم شراب خواری lissen 10 بار بیشتر در روز روشن/ بد موسیقی ضبط شده اما پایان borred گاهی اوقات آن کندی. M صوتی روح ترد کمی نرمی و صافی است که می آید همراه با شکستن در تویتر است faithfull به منبع و بدون مشکل جلو آوردن ambiental جزئیات کوچک در فیلم هایی که در ثانیه. freq. مانند پرندگان و باران و یا اتومبیل های دیگر دیالوگ/ اثرات در backround که برانگیخته بالاتر freq range نسبت به Wharfedale چنین محیط بود NUL مهم نیست که چقدر من tinkered کالیبراسیون با توجه به نرم گنبد. در موسیقی: synths/بم/ پیانو/ ویولون/ ترومپت بودند راه بهتر M Audio آنها تونیک انرژی, زنده, احساسات, قدرت, درام, در بالا mids و سنج و راه راه بهتر است اما کمی حس کمتر فرمت, کمتر, reverb استفاده, وضوح در این باره بدن.

–>Mids: اولین برداشت شد awfull نسبت به Wharfedale بسیار thinn مرزی در بالا mids شکسته تیز و 0 فرمت ها و مواد معدنی, awfull percutions به عنوان مثال. پس از کمی از سوختگی در آن وجود دارد را به وضوح یک گسترش طبیعی و پرداخت به کسانی که مرزی خوشه بسیار واقعی به منبع سریع حمله و عقب نشینی سریع و بدون reverb/ پوسیدگی, punchy, تحلیلی, برگ های اتاق را برای جزئیات اما نه به اندازه جزئیات/ فرمت/ وضوح در Wharfedale رنگی میانی رشته ها به صورت سابق صدا خیلی خیلی شیرین کامل بدن با تونال موسیقی autorithy/ شخصیت نیز گرم خواننده است که در پایین mids فرکانس صدا راه راه شیرین موسیقی با اسکله می تواند به مرگ ( در فیلم من بود که نقل مکان کرد و بیشتر با موسیقی متن و سپس بازیگران خود و هر آوازی چوب به حال شاشیدن خاموش اما شیرین اهنگ lol موسیقی هر فیلم بود که موسیقی برای من XD در M, صوتی, موسیقی متن هستند و نه درگیر شدن و حرکت من مانند اسکله در یک راه خوب من حدس می زنم من نمی پریشان و هیپنوتیزم موسیقی و عجیب و غریب اواسط محدوده صوتی اهنگ در هر گفت و گو و می توانید تمرکز بهتر بر روی فیلم/ دیالوگ/ بازیگران ).

—>Low end: Grippy, تنگ, درست به منبع بدون رنگ بدون آتش وجود دارد پس از یک بیت از سوختگی در تبدیل شدن آنها بیشتر در حال حاضر در گسترش بدن اما حتی نزدیک نسبت به Wharfedale که در آن آنها تا به حال دست کشیدن به حرکت تو فک کردن, ضربه, پانچ, رشته های باس, باس بم شد بسیار سرگرم کننده پس از تمدید ایجاد یک هولوگرافی, tridimensional audiophile احساس موسیقی بغل کردن شما و نگه داشتن تو تنگ است که engagin غنی low-mid range حلق آویز u وجود دارد و گدایی مانند یک برده slutt به دنیای که شلاق تمدید حرکت باس, ضربه, پانچ و پا زدن XD.

—->صدا: M صوتی مناسب و معقول تصویربرداری اما محدود صدا در مرحله Wharfedale در یکی دیگر از لیگ برتر در این فصل نیست که آنها فقط تصویر بهتر است اما آنها بیشتر به جلو جذاب-قدرت هولوگرافی سه بعدی, احساس, آنها به معنای واقعی کلمه برگ خود را در منطقه و منازعه تو اما متاسفانه در زمان, روسی, u توسط شانه ها و با توجه به آن اوج درخواست u “, pss, can u hear me ?” آنها که 1k دلار ارزش audiophile تجربه گسترده تر صدا, مرحله, راه گسترده تر ( احساسات من با توجه به باس پراکندگی تکنولوژی و شاید بهتر آهن ربا شاید من اتاق آکوستیک بیش از حد اضافه کردن به آن است ).

M Audio تحلیلی تمیز کردن بالا و پایین, پایان, punchy, mids من قهوه بهتر پیدا کردن خودم در زمان ولع مصرف برای فقط انفجار و اونا رفتن batsh*t دیوانه در من طبل و باس/ جنگل های پخش ( هرگز جنگل من موسیقی خیلی بد بو andalive ). Khatia Buniatishvili ( امیدوارم که من تایپ نام خود را به درستی lol ) پیانو را در Grieg کنسرت من شرکت در سطح احساسی افراط در هر اعتصاب از پیانو, پر از احساسات, هرگز من تجربه چنین زیبا پیانو نت های بالا از طریق یک بلندگو. زن نظراتی که بیشتر در فرکانس بالا مانند Imogen Heap یا Bjork, Elsiane به من همه چیز من نیاز به به طور کامل احساس می کنید احساسات خود را با این حال من هنوز هم می خواهید برای بیشتر فرمت خاطر spiceness و سرگرم کننده است. تاکشی Inomata طبل جنگ 1975 من منفجر دور. Black Metal/ Doom / سطل زباله فلزی صدا صحیح و unmuddy, پاک,, شیرین,, پویا, شگفت آور به پایان رسیده و مرحله به مرحله. صدای مرد و زن در کمتر میانی اهنگ چپ من ولع مصرف برای wharfies امضا. رشته های بیش از حد. در زمان M Audio نقره ای احساس می کند مانند یک جک از همه معاملات ترک من فضا را رویایی و یا به کرات در موسیقی هرگز dissapointing من در طول استماع با توجه به امن خود را/ درست به منبع طبیعت است.

Wharfedale ساخته شده من چیزی است که من را فراموش کرده در یک loong زمان چیزی خاص است که همیشه در مورد آنها را به عنوان من بازی لیزا جرارد – فضای ویور که از اولین رشته از yangqin سکته مغزی و من در اتاق نشیمن من دنیای من اطراف من مغز فقط خرد و روان وجود داشته باشد. من نیمکت بود ارتعاشی با احساسات من احساس می snuggling در آن راحت چشم های من و فقط اجازه دهید صدای او پیرس من بودن. من هرگز احساس sonically به نرمی در آغوش گرفت توسط یک سخنران من دور منفجر شد. من بلافاصله throwed یک Dead Can Dance آلبوم در گیرنده و او لگد من در فک با زنده تر احساسات Persephone, ترانه های ساخته شده من گریه داخلی از لذت. اوج بودند exagerated نورد بالا mids کشیده شد اما درست شفاف و کم اواسط محدوده رنگی بود به عنوان جهنم رو به جلو اما حدس بزنید چه آن را منفجر ذهن من و به من بیش از من می تواند رسیدگی در شب در 10% حجم. بلوز شرکت – من فرشته کوچک به من داد یکی دیگر از ضربه به سر و صدای خواننده مناسب است که نقطه شیرین که کم رنگ میانی این رشته تا به حال شهوانی بدن به ارزو برای تمدید احساسات خود را در دایره زنگی به من ذوب دوباره به من لبخند زد مثل یک بچه و قرار دادن آن در یک حلقه. به نظر می رسد مثل همه گرم بلوز من پرتاب آنها و گرم مردانه و زنانه مانند صدای بیلی هالیدی, گلوریا Ann Taylor, باربارا کلی الا فیتزجرالد, پیتر, سبز, Jackson C. Frank باعث می شود tweetter درخشش مانند اکثر غریب تیره الماس ریختن چنین بازتاب و خورشیدی گرما در پایین به اواسط freq. موسیقی متن/ ambiental موسیقی هرگز صدا خیلی لرز پس از هیپنوتیزم, بسیار خوشمزه, Tangerine Dream, Jean Michel Jarre مرا ترک سیاره زمین و pittyfull meaningfull حس وجود تمام psybient من پرتاب در آنها شیرین است, جو, در, هوشمند, طبل و باس/ ambiental جنگل هرگز صدا خیلی شیرین و خستگی کمتر در هزینه های انرژی خود را. سخنرانان ساخته شده من برای روز پریدن در نیمکت من مانند یک الاغ تنبل را فراموش کرده ام در مورد همه چیز را یک چای و فقط منعکس کننده در زندگی, ادامه, ادبیات, شعر به من داد که میزان هماهنگی و آهنگی من نیاز در زندگی من از نزدیکی آشنا aproach من تا به حال یک بار با موسیقی مورد علاقه در زمان ترک من بر اثرات مدولاسیون اینجا من قبل از تجربه هرگز پسر آنها مرا خوشحال است. M صوتی را صاف شخصیت می کند همان است اما نه در آن سطح از احساسات و شدت آنها نیاز به یک زیر برای که ! وجود دارد مقدار زیادی از آن در اوج و بالا mids ( من حدس می زنم تو نمی تونم این همه :)) ) مانند یک گرم شیشه تصفیه آب زردآلو با لوبیا قهوه این سخنرانان به ذوب و تصفیه پیچیده و در عین حال متواضع و ساده تنها می روم تا خود را به چیزی خارج از تجربه است.

در نتیجه هر دو آنها ارائه یک audiophile تجربه M audio بیشتر به مفهوم بلندگو ها مانیتور درست به منبع سریع تحلیلی بسیار آشکار در بالا freq. هیچ آتش بازی تمام متعادل و تخت, دوست داشتم دوست داشتم دوست داشتم پیانو ویولون ساکس, درام جذاب rhytim از صافی خود را روشن و واضح انرژی eforthless و تمیز باس. Wharfedale از سوی دیگر آمرزنده با همه سبک موسیقی راه راه بیشتر آشکار و جو,آهنگ, آهنگی در محدوده اواسط کم با توجه به فرمت بزرگ من می تواند تجربه برای تلفن های موبایل من هرگز می دانم که در آن منطقه و یا حداقل در آن احساسات شدت ! صدای عالی-مرحله هولوگرافی احساس اذوقه و نوشابه ذوب گرم ریخته بود و خوابیده غذا خوردن به خواندن بیدار شدن از خواب در آنها ! من دوست دارم M صوتی بهتر برای خود درست به منبع و شخصیت بودن خیلی متعادل در فیلم اما اگر من می خواهم به هیپنوتیزم سالن و فرو رفتن در موسیقی آن Wharfedales هستند جانور که ! حالا من تعجب می کنم اگر من خودم رفته اند بهتر است با Klipsch RP600m من حدس می زنم il هرگز پیدا کردن :)) چون im not ارسال M صوتی خود را فقط بیش از حد راست و درست به منبع مانند یک نوزاد پسر و سخنرانان دیگر که بسیار شیطان و sinnfull :)) من را گسترش دهد که کم پایان با یک sub و از آن خواهد شد عاطفی به اندازه کافی من امیدوارم.

توصیه میکنم هر دو بلندگو در محدوده قیمت خود را پایین-به-اواسط محدوده برای یک سیستم استریو برای یک مبتدی مانند من ؟ قطعا بله اما با برخی از یادداشت ها را.

1. مانیتور صوتی if u wanna go امن و اختصاصی زیر درست به منبع مانیتور-مانند صدا, تخت, خنثی همراه ماژولهای محدوده متعادل, روح آسمان در اوج کنترل, رام, پاک, تنگ, باس خوب با سریع pashed موسیقی متال پانک اسید راک, جاز, ارکستر, طبل و باس, جنگل percution breakcore اسید جاز و غیره و غیره. هیچ فضای fussines یا موقعیت خوب سریع puncy پویایی و اوج روشن هر دو برای فیلم و موسیقی همسایگان دوستانه, همسرم, دوستانه, کردم, قدیمی, به نظر می رسد.

2. Wharfedale if u dont care برای فیلم اگه می خواهید پیچیده تصفیه منحصر به فرد audiophile تجربه. اگر شما فضای کافی برای آنها را به نفس و فاصله بین آنها و تو lissening نقطه برای باس فرمت برای توسعه چون خود را بسیار bassy, boomy و u dont wanna get خستگی/ غرق پایین, پایان, آنها نیاز به یک زیر یا خود را ضربه زدن به آن به اندازه کافی برای شما. اگر شما می خواهید برای دریافت موسیقی هیپنوتیزم در کلام کم اواسط محدوده, محیط, روح موسیقی رگی دوبله سفر هاپ, جاز فانک stoner prog rock سالن ایندی, گت, پست پانک, گرانج, 50 60 70 80 90 موسیقی و غیره و غیره اما می تواند انطباق با borring اوج و کسل کننده فوقانی mids با هیچ پانچ و آهسته پویا همسایگان دشمن, همسرم, دوستانه, earthquacking سقف به نظر می رسد به عنوان سخن بی معنی وبیهوده و برای تلفن های موبایل مانند آن مانند آن دختر تو را دوست دارم و هر دو نفرت برای آن مرموز و غیر قابل پیش بینی و غریب شخصیت است و هر دو مناقصه در عین حال fudges u مانند یک مرد دیوانه :)) ( srry نه ببخشید بد زبان :D )

جایگزین هایی با ویژگی های مشابه برای M – Audio Klipsch/ دالی. برای Wharfedale – مثلث BR03 /Elac

بودجه کم جفت سازی یادداشت ها بر روی آنها ذهنی من تازه وارد توصیه می شود برای استریو اختصاصی سیستم:

M – Audio Cambridge Audio CX-A80 برای آن شکوه خنثی صدای تحلیلی که مانند یک دستکش متناسب به خود را امضا می کند.
Wharfedale – Denon PMA-600 یا 800 بسته به بودجه denon گرم و غنی کم به اواسط محدوده امضای مانند یک دستکش متناسب به توسعه که هولوگرافی احساس در Wharfedale.

نه پاره با : M Audio – روشن آمپر ( Yamaha ), Wharfedale bassy آمپر ( NAD )

همچنین اگر کسی کنجکاو است از آنچه در آهنگ/ موزیک من digged در آنها را در طول جلسات و رو به من لبخند برای هر یک از شما می توانید از من بپرسید و ایل به جزئیات بیشتر.

ارسال عشق به موسیقی enthuziasts و من امیدوارم که این بررسی کمک می کند !

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

ایندکسر